Heippa jälleen!
Täällä flunssasta selvitty töihin, vielä nenä tukkoinen. :snotty: Olin koko viime viikon saikulla, oli kyllä niin vetelä olo ettei paljon jaksanut muuta kuin maata ja syödä (harmittavasti tuo sairastelu ei yhtään vähentänyt mun hillitöntä syöntihimoa...) Onneksi nyt alkaa jo helpata. Näköjään oli muutkin sairastelleet!
Eipä tullut käytyä täällä sitten ollenkaan, ja aamu menikin tässä kahlatessa teidän kuulumisia läpi.
Piipu toivottavasti oli harmitonta vuotoa! :hug: Mitenkäs ne
Adoran supistukset?
Tervetuloa uusille! =)
Perhevalmennukset käyty, tykkäsin ja olisin voinut lisääkin käydä.
Vitamiineista syön raskausmultivitaa, omega-3 ja kalkkia. Multivitaa suositteli neuvolasta ja nuo muut on omatoimisia, koska en syö juurikaan kalaa ja maitotuotteita vähemmän kuin pitäisi. Ruokavalion terveydestä voi varmaan olla montaa mieltä, kasviksia ym. pitäisi syödä paljon enemmän, mutta ei ne vaan oikein maistu. :ashamed: Kaikenlisäksi kaikki ne, joista tykkään, saa mahan sekaisin ja esim. paprika närästää. No, yritän parhaani mukaan monipuolista sitten muuten. Pullaa ja muuta herkkua tulee kyllä mässytettyä ihan liikaa, se on vaan niin hyvää. :ashamed: Ihan melkeen itkettää joskus iltaisin kun miettii mitä kaikkea tuli taas mätettyä suuhun, kun oli niin kova nälkä ja halutti tuota ja tuota. Toivottavasti tää ruokahalu palautuu vauvan myötä sitten normaaliksi...
Hiustenvärjäystä oon onnistunut välttämään nyt raskausaikana. Eihän se varmaan niin kamalan vaarallista olis, mutta päätin että en nyt käytä mitään ylimääräistä myrkkyä mitä suinkin voin välttää. Ja ajattelin että mikäs sen parempi ajankohta nyt antaa pään (ja ennenkaikkea lompakon!) hengähtää, kun antaa olla ilman värejä nyt.
Mulla on oma väri kyllä aika ruma, tällanen ihme harmahtavan ruskea, mutta en oo jaksanut siitä nyt stressata ollenkaan. Enimmäkseen tulee peilistä katseltua tuota navan seutua, eipä siinä pärstä jaksa niin paljon kiinnostaa.
Välillä pitää muuten ihan katsoa uudestaan peilistä, että kukas se onkaan tuo muija tuolla jumppapallonsa kanssa, oonko se MINÄ??
Ihan tosi nopeasti muuttunut koko ulkomuoto ihan täysin kun maha ja tissit paisuneet niin paljon, ettei tahdo enää ittiään tunnistaa. Tuttu hieroja kysyi, että miltä tuntuu nyt kun oot aina ollut pieni ja hoikka, niin nyt olla pieni ja pyöreä?
Onhan se hieman omituista, mutta sentään vain väliaikaista.
Kelan lappuset oottaa postitusta, mutta sitä ennen pitäisi saada esimies kiinni ja sopia sen kanssa noista äitiysloma-asioista. Äippäloma alkaa 17.12. Jos saan pitää kertyneet lomat jo ennen äippälomaa, alkais loma jo joulukuun alusta!
Pitäis soittaa henkilöstöpalveluunkin, mutta en vaan tänään kehannut kun mulla on ääni niin tukossa, että eivät varmaan saa mitään selvää mitä kähisen puhelimessa.
Jaksamisia!
Nöhveli & pikkumöykky 25+4