[QUOTE="vieras";27292004]Kuuntelin tuohon ohjelmaan liittyvän ohjelman radiosta jossa kerrottiin mikä on ohjelman idea/tarkoitus ja millä perusteella äidit siihen valittiin. Kuulemma tarkoitus on näyttää että teiniäidit ovat yleistymässä ja heitä on moneen lähtöön. Ja että he ovat äitejä siinä missä muutkin. Ohjelmaan kuulemma on valittu 4 mahd. erilaista äitiä (vrt esim Teya ja Sanna). Tuo tupakanpoltto on tyhmää, joo, mutta tuossa radiossakin sanottiin, ja samaa mieltä olen, että turhan kärkästä on siihen suhtautuminen, ikäänkuin se teini ei olis ihminen ollenkaan, joka tekee omat valintansa. Vrt 40v nainen joka polttaa samalla kun kävelee vaunujen kanssa, ei siihen KUKAAN puutu.
Ja huom. Itse olen aikanaan esikoisen 19v saanut ja en koskaan ole polttanut, en ottanut tatuointia, en haaveillut viihteelle menemisestä, olen imettänyt lastani pitkään jne. Olen myös naimisissa mieheni (lapsen isän) kanssa edelleen ja muutenkin edustan vastakohtaa näille ohjelman tytöille, silti tuollainen joukko-haukkuminen tuntuu tosi lapselliselta mitä jotkut tekevät, ei anna teistä ainakaan yhtään ohjelman äitejä KYPSEMPÄÄ kuvaa, veikkaan että nää arvostelijat eivät kovin korkeatasoisista piireistä itsekkään ole.[/QUOTE]
Kuule hei, jos se ohjelma olisi tehty minkä ikäisistä äideistä vaan niin tupakointia olisi arvosteltu! Tietenkin ihminen itse päättää polttaako vai ei. Samoin päättää senkin haluaako vahingoittaa lastaan sillä vai ei.
Varsinkin raskaana olevan polttamiseen ei ole olemassa liian kärkästä suhtautumista. Se olisi kiellettävä oikeasti lailla. Ymmärrätkö että tuollaiset kommentit mitä sinä kirjoitit puolustavat niitä jotka polttavat lapsista huolimatta. Haluatko kannustaa sellaiseen?