fffff
[QUOTE="arpa";27266683]väärin. ja mitäs sitten lässytät sellasesta? [/QUOTE]
Ihan vaan kun sinä aloitit Kuka sitten olikaan. Siksi
Ihan vaan kun sinä aloitit Kuka sitten olikaan. Siksi
mistäköhän sitä tällästä oot kuullu?"Tää on vaan netti", kuules monia asioita mitä tulee sanottua netistä, niistä voi kuulla vuosienkin jälkeen vielä. Ei ne välttämättä iknä netistä katoa.
Ja sinun kaverisihan sen läppärin kuulemma pölli, hyvässä seurassapa liikut. Lisäksi Teyan mukaan, sulla on menny siihen Amandan kanssa tilanne, että Amanda on kaikki viikonloput hoidossa äitisi luona ja sinä itse samalla ryyppäät viinaa minkä kerkeät.. Ja Teya yrittänyt siitä sulle puhua mutta et usko..
Teya itse kertoili formspringissään ja oliko hänen blogissakin, jossain kommenttiboxissa ollut juttua asiasta. Tosin Tiuskin omasta blogistaki kyllä voi lukea siitä kun Amanda on pienestä pitäen jo ollut hoidossa viikonloppujen yli..mistäköhän sitä tällästä oot kuullu?
Eipä ainakaan alkuun mitään positiivistä, Teijan mainostama tupakointi on selkeästi leikattu pois. Mainosti innoissaan blogissaan, kuinka istui yksin ja kätilöiden kanssa jatkuvasti tupakalla. Vihaan tota naisihmistä ihan järkyttävästi siitä, mitä se on koko raskausajan tehny lapselleen ja pitäny sitä ihan ok juttuna. Sen lisäks kiva puska Ei ihan sensurointipalkki osunut kohdalleen. Ei edes imetä, koska kuulemma ei pääse tupakista eroon niin vähemmän haittaa muksulle,joo. Vähän on myöhäistä.
Sit se tokana oleva mamma röökiä naamaan vaan ja muksu hoitoon et pääsee tatskaa ottamaan (Y) Ei mitään positiivistä sanottavaa tostakaan olennosta ton sarjan ekan jakson perusteella.
Sitten toi Sarita, sekin röökiä naamaa. Ei anna hyvää kuvaa teiniäideistä. Vanhin vaikutti ihan ok:lta, mut tadaa, röökiä lärviin vaan. Oksettavinta toi vauvan edessä röökaaminen, eipä yhtään hengittele varmaan. Oksettavaa kun vauva on noin pieni ja akat lähtee viihteelle. Keskittyis mieluummin pitään ne haarat kiinni, hoitana lasta ja vieroittuun tupakasta. Mitä pitemmälle tota ohjelmaa kattoo, sen enemmän raivostuttaa.
Tuskin edes olet oikea henkilö.uliuliuliberenner
112 vai moneskohan viesti nyt olikaan,niin sen laitoin ihan itse ainakin,nyt olen puhelimella joten en jaksa kirjautua sisään...Tuskin edes olet oikea henkilö.