huhuh
no oot todellakin!diivailet vaikka et kuvasta nähnyt kun pienen osan kotiaanYmpäristönkin tarvii miellyttää, että syön.. joo oon ehkä hienohelma.
no oot todellakin!diivailet vaikka et kuvasta nähnyt kun pienen osan kotiaanYmpäristönkin tarvii miellyttää, että syön.. joo oon ehkä hienohelma.
Pirttipöytä ja muovimatto piisas Sanoisko että aikas vanhanaikasta.no oot todellakin!diivailet vaikka et kuvasta nähnyt kun pienen osan kotiaan
En usko. Uskon että olet rumasta kattauksesta huonoa ruokaa syövä...Ympäristönkin tarvii miellyttää, että syön.. joo oon ehkä hienohelma.
Älä usko, mutta en syö minkälaisissa mörskissä vaanEn usko. Uskon että olet rumasta kattauksesta huonoa ruokaa syövä...
Se loogisin tausta moisen kommentin kirjoittajalle.
Kauniimmasta taustasta parempaan tottunut ei noin kommentoisi.
Ei yksinkertaisetsi kehtaisi.
joo eiku vaan,lets kou!;Donkohan röppö varautunut meijän tuloon?Tulen mukaan
Kotonasi kumminkin. Ja se "mörskämpi" kuin mitä useimmat täällä osaavat kuvitella?Älä usko, mutta en syö minkälaisissa mörskissä vaan
Mun koti on siisti ja uudenaikainen ja huonekalut ei oo 80 luvulta.Kotonasi kumminkin. Ja se "mörskämpi" kuin mitä useimmat täällä osaavat kuvitella?
Kusipäitä ei onneksesi kutsuta.En ees söisi Röpön keittiössä.. Niin köyhän näköstä joka puolella
Ei ole varmaan mikään uutinen, että monet tykkää vanhasta huonekalusta mieluiten kuin uudesta.Mun koti on siisti ja uudenaikainen ja huonekalut ei oo 80 luvulta.
Aivan rauhassaEi ole varmaan mikään uutinen, että monet tykkää vanhasta huonekalusta mieluiten kuin uudesta.
OnneksiAivan rauhassa
Ei meillä ole muovimattoa? :OPirttipöytä ja muovimatto piisas Sanoisko että aikas vanhanaikasta.
Ei ole tärkeää millaisesta pöydästä sen sapuskan syö kun saa sapuskaa ja olla yhdessä.Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27290236:Meille "yhteiset" aamiaiset on harvinaisia.
Harvoin koko perhe ehtii samaan aikaan istumaan aamiaiselle,siksi se aamiainen yhdessä on erikoislaatuinen..oli sitten tarjolla kaurapuuroa tai croissantteja,leikkeleitä ym.
Harva sitä ymmärtää,se on aika köyhää.
Katsoo jos sitten uudessa kodissa jaksaisi kuvailla..Kyllä niin näyttää muovimatolta tuon pirttipöydän alta ja kulmasta. Ei voi olla sellasta mattoo Laitas kuvaa uudesta ruokailuryhmästä?
Mitä väliä? Ja en minä ainakaan usko, että sinulla olisi tuon kummoisempaa. Sori vain.Kyllä niin näyttää muovimatolta tuon pirttipöydän alta ja kulmasta. Ei voi olla sellasta mattoo Laitas kuvaa uudesta ruokailuryhmästä?
Et ole esim. linoleumista koskaan kuullut...?Kyllä niin näyttää muovimatolta tuon pirttipöydän alta ja kulmasta. Ei voi olla sellasta mattoo Laitas kuvaa uudesta ruokailuryhmästä?
Siinä sulle 2000-luvun kotiaAlkuperäinen kirjoittaja röppö;27291016:Katsoo jos sitten uudessa kodissa jaksaisi kuvailla..
Ja edelleenkään ei ole muovimatto,mutta onneksi mulle riittää,että itse sen tiedän.
Laitappas itse kuvaa jonkun aloittamaan sisustus ketjuun upeasta kodistasi?
Sarkasmi ei monelle auennut.En ees söisi Röpön keittiössä.. Niin köyhän näköstä joka puolella
Ihan mukavan näköinen keittiö.