H
huhuh
Vieras
Ympäristönkin tarvii miellyttää, että syön.. joo oon ehkä hienohelma.
no oot todellakin!diivailet vaikka et kuvasta nähnyt kun pienen osan kotiaan
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
no oot todellakin!diivailet vaikka et kuvasta nähnyt kun pienen osan kotiaan![]()
En usko. Uskon että olet rumasta kattauksesta huonoa ruokaa syövä...
Se loogisin tausta moisen kommentin kirjoittajalle.
Kauniimmasta taustasta parempaan tottunut ei noin kommentoisi.
Ei yksinkertaisetsi kehtaisi.
![]()
Tulen mukaan![]()
Älä usko, mutta en syö minkälaisissa mörskissä vaan![]()
Kotonasi kumminkin. Ja se "mörskämpi" kuin mitä useimmat täällä osaavat kuvitella?
En ees söisi Röpön keittiössä.. Niin köyhän näköstä joka puolella![]()
Mun koti on siisti ja uudenaikainen ja huonekalut ei oo 80 luvulta.
Ei ole varmaan mikään uutinen, että monet tykkää vanhasta huonekalusta mieluiten kuin uudesta.
Pirttipöytä ja muovimatto piisasSanoisko että aikas vanhanaikasta.
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27290236:Meille "yhteiset" aamiaiset on harvinaisia.
Harvoin koko perhe ehtii samaan aikaan istumaan aamiaiselle,siksi se aamiainen yhdessä on erikoislaatuinen..oli sitten tarjolla kaurapuuroa tai croissantteja,leikkeleitä ym.
Harva sitä ymmärtää,se on aika köyhää.![]()
Kyllä niin näyttää muovimatolta tuon pirttipöydän alta ja kulmasta. Ei voi olla sellasta mattooLaitas kuvaa uudesta ruokailuryhmästä?
![]()
Kyllä niin näyttää muovimatolta tuon pirttipöydän alta ja kulmasta. Ei voi olla sellasta mattooLaitas kuvaa uudesta ruokailuryhmästä?
![]()
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27291016:Katsoo jos sitten uudessa kodissa jaksaisi kuvailla..
Ja edelleenkään ei ole muovimatto,mutta onneksi mulle riittää,että itse sen tiedän.
Laitappas itse kuvaa jonkun aloittamaan sisustus ketjuun upeasta kodistasi?![]()
En ees söisi Röpön keittiössä.. Niin köyhän näköstä joka puolella![]()