Persujen syvin olemus?

• Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";27287267]Tästähän aikanaan varoiteltiin, ettei naisille pitäisi antaa äänioikeutta, koska he perustavat äänestyspäätöksensä ehdokkaan ulkonäköön.[/QUOTE]

:LOL:

Sattuiko?

"vieras"
[QUOTE="vieras";27287271]Siis nyt väität että häpeän suomalaisuuttani, koska en kulje nahkatukkasena kiitospaita päällä?

KAIKKEA SITÄ KUULEE![/QUOTE]

Ihmiset tuovat suomalaisuuttaan esille erilaisin keinoin, tätähän sinä et tietenkään ymmärtänyt.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27287274]Lapsellista, enkä tarkoita nyt perussuomalaisia vaan ihan muita ryhmiä. Ketjua lukiessa koen myötähäpeän tunteita eräiden kirjoituksista.

Suvaitsevaisia? Pah![/QUOTE]

Ei kaikkea tarvitse suvaita eikä sietää ;)

"vieras"
[QUOTE="kkk";27287062]Löytyykö sieltä Perussuomalaisten virallinen tiedoksianto että he kannattavat rasismia? Linkki kiitos :)[/QUOTE]

Löytyykö linkkiä kirjoitukseen, jossa muut kuin persut hyväksyvät maahanmuuttajien tekemät raiskaukset?

Ei taida löytyä ;)

"vieras"
[QUOTE="vieras";27287275]:LOL:

Sattuiko?[/QUOTE]

Tämä yli sata vuotta vanha ajatus, että äänestyskopissakin naiset tekevät päätöksen ulkonäön perusteella, osui ja upposi sinuun sataprosenttisesti.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27287287]Ihmiset tuovat suomalaisuuttaan esille erilaisin keinoin, tätähän sinä et tietenkään ymmärtänyt.[/QUOTE]

Miksi suomalaisuutta pitää tuoda jotenkin esille ja kenelle? Kyllä mulle riittää se, että puhun suomea ja asun Suomessa, ei mun tarvi sen takia potkia mustaihosia suomenlippu hihassa.

"kkk"
[QUOTE="vieras";27287233]Sä olet tyhmempi kuin osasin edes arvata :D

Kerrotko vielä meille kaikille ihan omin sanoin, miten tämä kirjoittelu eroaa siitä, miten perussuomalaiset haukkuvat ja ivaavat kaikkia muita paitsi oman puolueensa kannattajia yhtä mittaa? Etkö tajua, että saatte nyt maistaa omaa lääkettänne.[/QUOTE]

Eipäs taas yleistetä, olen persu enkä ole koskaan kirjoittanut kenestäkään viha-tai rasistisia kirjoituksia enkä hyväksy sellaisia keneltäkään persulta tai minkään muunkaan puolueen jäseneltä. Rehellisyyden nimissä täytyy kuitenkin todeta että esim. tässä ketjussa on tullut paljon herjaavia viestejä muilta persuja kohtaan eikä toisinpäin.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27287311]Miksi suomalaisuutta pitää tuoda jotenkin esille ja kenelle? Kyllä mulle riittää se, että puhun suomea ja asun Suomessa, ei mun tarvi sen takia potkia mustaihosia suomenlippu hihassa.[/QUOTE]

Ei ole tarve tuoda mitenkään, osalla on. Mitä pahaa siinä on? Puheenvuorosi loppu on taas täysin järjetöntä mustamaalaamista ja heikkouttasi.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27287274]Lapsellista, enkä tarkoita nyt perussuomalaisia vaan ihan muita ryhmiä. Ketjua lukiessa koen myötähäpeän tunteita eräiden kirjoituksista.

Suvaitsevaisia? Pah![/QUOTE]

En mä ole ainakaan missään väittänyt olevani suvaitsevainen. Esim rasisteja en suvaitse. Haittakse?

"vieras"
[QUOTE="vieras";27287335]En mä ole ainakaan missään väittänyt olevani suvaitsevainen. Esim rasisteja en suvaitse. Haittakse?[/QUOTE]

Hyvä! En minäkään.

t: Perussuomalainen

"kkk"
[QUOTE="vieras";27287271]Siis nyt väität että häpeän suomalaisuuttani, koska en kulje nahkatukkasena kiitospaita päällä?

KAIKKEA SITÄ KUULEE![/QUOTE]

Niin, sanoinkin että "jos joku haluaa, se on ok". Ja he ovat halunneet. Miksi se tekee heistä juntin/tampion??

"vieras"
[QUOTE="vieras";27287328]Ei ole tarve tuoda mitenkään, osalla on. Mitä pahaa siinä on? Puheenvuorosi loppu on taas täysin järjetöntä mustamaalaamista ja heikkouttasi.[/QUOTE]

Musta se on paha asia, että suomalaisuuden varjolla saa käyttäytyä kuin sika, ja näyttää sialta (natsilta).

"vieras"
[QUOTE="vieras";27287362]Musta se on paha asia, että suomalaisuuden varjolla saa käyttäytyä kuin sika, ja näyttää sialta (natsilta).[/QUOTE]

Noilla sinun argumenteillasi teet itsestäsi naurunalaisen.

"kkk"
[QUOTE="vieras";27287308]Löytyykö linkkiä kirjoitukseen, jossa muut kuin persut hyväksyvät maahanmuuttajien tekemät raiskaukset?

Ei taida löytyä ;)[/QUOTE]

En ole väittänyt niin. Ja tuskinpa pitää paikkaansa.

"vieras"
[QUOTE="kkk";27287351]Niin, sanoinkin että "jos joku haluaa, se on ok". Ja he ovat halunneet. Miksi se tekee heistä juntin/tampion??[/QUOTE]

Yleensä natsit on juntteja tai/ja tampioita.

"vieras"
On kyllä alkanut vahvasti tuntumaan siltä, että eräät puolueet on palkanneet väkeä kirjoittamaan sontaa ja vääristelemään asioita perussuomalaisista ja heidän arvoistaan. Mutta kuten on jo todistettu, se vain lisää perussuomalaisten kannatusta.

Jatkakaa, teette hyvää vaalityötä!

"kkk"
[QUOTE="vieras";27287311]Miksi suomalaisuutta pitää tuoda jotenkin esille ja kenelle? Kyllä mulle riittää se, että puhun suomea ja asun Suomessa, ei mun tarvi sen takia potkia mustaihosia suomenlippu hihassa.[/QUOTE]

Toiset haluaa tuoda, sinä et. Hyväksy se. Jälleen ajattelet aika ennakkoluuloisesti, eli jos on suomenlippu hihassa on autom. väkivaltainen rasisti. Sama asia jos mä näen kaupungilla tummaihoisen ja ajattelisin heti että "tuo on raiskaaja." Molemmat typerää ennakkoluuloa ja suvaitsemattomuutta ihmisten ulkonäön perusteella.

Yhteistyössä