Persujen syvin olemus?

• Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="vieras";27287647]Kuka tässä ketjussa on väittänyt lätkäpaitoja rasistisiksi? Huhhuh.
Täällä puhuttiin kiitospaidoista ja suomileijonaKORUISTA.[/QUOTE]

Onko Astrid Thors mielestäsi rasistinen?

"vieras"
Suomileijona siis on kielletty erinäisissä muodoissa, esimerkiksi koruna ja johonkin kankaaseen ommeltuna, mutta toisenlaisessa kankaassa se on hyvä asia?

Wtf?

Onko esimerkiksi ruotsin symboliset kolme kruunua hyväksyttävä asia t-paidassa? Meinaan vaan että eräs vihreiden kannattaja pitää kyseisestä paidasta.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27287723]Suomileijona siis on kielletty erinäisissä muodoissa, esimerkiksi koruna ja johonkin kankaaseen ommeltuna, mutta toisenlaisessa kankaassa se on hyvä asia?

Wtf?

Onko esimerkiksi ruotsin symboliset kolme kruunua hyväksyttävä asia t-paidassa? Meinaan vaan että eräs vihreiden kannattaja pitää kyseisestä paidasta.[/QUOTE]

Kyl mun mielestä suomileijonakoru kertoo junttiudesta, jos se on kaljun kaulassa. Niin se vaan on.

"kkk"
[QUOTE="vieras";27287755]Kyl mun mielestä suomileijonakoru kertoo junttiudesta, jos se on kaljun kaulassa. Niin se vaan on.[/QUOTE]

Kertoo myös sinun ennakkoluuloistasi. Surullista että voit tuomita ihmisen yhden korun perusteella.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27287755]Kyl mun mielestä suomileijonakoru kertoo junttiudesta, jos se on kaljun kaulassa. Niin se vaan on.[/QUOTE]

Entä jos on sairauden takia kalju ja kyseinen koru on vaikka jokin tärkeä muisto kuolleesta läheisestään, onko hän tällöin juntti?

Ihmisiä ei arvostella ja tuomita ulkonäkönsä perusteella! Sinunkin pitäisi se tietää.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27287743]

On se juntti, vai onko?[/QUOTE]
Onko toi kiitospaita, onko?

Miten hän voi olla juntti persu, kun ei oo edes suomalainen. Tuon päällä paita on paita jossa lukee suomi, on eksoottinen.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27287812]Onko toi kiitospaita, onko?

Miten hän voi olla juntti persu, kun ei oo edes suomalainen. Tuon päällä paita on paita jossa lukee suomi, on eksoottinen.[/QUOTE]

Ei ole kiitospaita, ei. Vaan suomi-paita.

Juntti voi olla minkämaalainen vaan, eikä tarvitse olla edes perussuomalaisten listoilla.

Entä jos maahanmuuttaja pitää päällään kiitos- tai suomileijonapaitaa, onko hän junttipersu? tai edes juntti?

Miksei?

Katsoppa aikaisempi linkki missä Astrid Thors ystävineen pitävät KIITOS-paitoja päällän, eikö ole junttia?

"kkk"

Entä jos näet paljastaviin vaatteisiin pukeutuneen naisen? Onko hän mielestäsi automaattisesti prostituoitu?

Entä jos näet romanipukuisen naisen? Onko hän automaattiseti mielestäsi varas?

Entä jos näet miehen lukemassa Koraania? Onko hän automaattisesti mielestäsi itsemurhapommittaja?

"vieras"
[QUOTE="vieras";27287783]Entä jos on sairauden takia kalju ja kyseinen koru on vaikka jokin tärkeä muisto kuolleesta läheisestään, onko hän tällöin juntti?

Ihmisiä ei arvostella ja tuomita ulkonäkönsä perusteella! Sinunkin pitäisi se tietää.[/QUOTE]

Kerro tuo persuille.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27287850]Ei ole kiitospaita, ei. Vaan suomi-paita.

Juntti voi olla minkämaalainen vaan, eikä tarvitse olla edes perussuomalaisten listoilla.

Entä jos maahanmuuttaja pitää päällään kiitos- tai suomileijonapaitaa, onko hän junttipersu? tai edes juntti?

Miksei?

Katsoppa aikaisempi linkki missä Astrid Thors ystävineen pitävät KIITOS-paitoja päällän, eikö ole junttia?[/QUOTE]

Kyllä kiitospaidat on juntteja kaikkien päällä.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27287870]Kerro tuo persuille.[/QUOTE]

Perussuomalainen ymmärtää tuon asian ihan kertomattakin. Minäkin.

Jokainen ihminen on samanarvoinen!

Ikävä kyllä tässäkin ketjussa perussuomalaisten ihmisarvoa on poljettu maanrakoon niin tosissaan että heikompia hirvittää.

Osaisitko vastata miksi?

??
[QUOTE="vieras";27287850]

[/QUOTE]

Kerran tuttu afrikkalainen oli vetänyt ns. suomileijonapaidan päälle. Oli saada turpaansa kaljupääporukalta kun heidän mielestä hän kuulemma halveksui suomalaisia! :O Että näin suvaitsevaista sakkia...

"vieras"
[QUOTE="kkk";27287864]Entä jos näet paljastaviin vaatteisiin pukeutuneen naisen? Onko hän mielestäsi automaattisesti prostituoitu?

Entä jos näet romanipukuisen naisen? Onko hän automaattiseti mielestäsi varas?

Entä jos näet miehen lukemassa Koraania? Onko hän automaattisesti mielestäsi itsemurhapommittaja?[/QUOTE]

Älä nyt hyperventiloi enempää kiitospaidan takia. Pidä sellasta ihan rauhassa, kyllä mä suvaitsen erinäköset ihmiset katukuvassa.

??
[QUOTE="vieras";27287901]Perussuomalainen ymmärtää tuon asian ihan kertomattakin.

[/QUOTE]

Tämän ketjun jutut ovat levinneet ties mihin, etten jaksa edes kommentoida enempää, mutta tuo nyt oli pelkkää pa*kaa! :D

"kkk"
[QUOTE="vieras";27287920]Älä nyt hyperventiloi enempää kiitospaidan takia. Pidä sellasta ihan rauhassa, kyllä mä suvaitsen erinäköset ihmiset katukuvassa.[/QUOTE]

Et voi sanoa olevasi suvaitsevainen jos teet johtopäätöksen ihmisestä korun/vaatteen perusteella.

"vieras"
[QUOTE="vieras";27287901]Perussuomalainen ymmärtää tuon asian ihan kertomattakin. Minäkin.

Ikävä kyllä tässäkin ketjussa perussuomalaisten ihmisarvoa on poljettu maanrakoon niin tosissaan että heikompia hirvittää.

Osaisitko vastata miksi?[/QUOTE]

Tosin persujen mielestä he ovat vähän arvokkaampia kuin muut.
Vaikeahan sellaisia ihmisiä on arvostaa, saati ylistää.

Kerrotko miten ketjussa on poljettu persujen ihmisarvoa? :D

??
[QUOTE="vieras";27287935]Se on sinun mielipide, minulla omani.[/QUOTE]

Jos se on vain sinun mielipide, ei kannata yrittää kiillottaa näiden möläyttelevien rasistipersujen kuvaa kun ei oikein onnistu! :D

"vieras"
[QUOTE="kkk";27287933]Et voi sanoa olevasi suvaitsevainen jos teet johtopäätöksen ihmisestä korun/vaatteen perusteella.[/QUOTE]

Se on sun mielipide, mun mielestä taas esim hitler näytti ihan natsilta.. sun mielestä hän kai oli väärinymmärretty pasifisti?

Yhteistyössä