Persujen syvin olemus?

  • Viestiketjun aloittaja 7thHeaven
  • Ensimmäinen viesti
"fantsu"
[QUOTE="kkk";27288802]En ole seurannut enkä ole kiinnostunutkaan jos jutut ovat kerrottua tasoa.. Mieluummin keskustelen järkevästi mikä on kyllä ajoittain hyvin vaikeaa, ollut myös tässä ketjussa mutta enpä ole vapaapäiväksi keksinyt muutakaan ;)[/QUOTE]

Kerropa tuo seuraavassa ko. henkilön aloittamassa keskustelussa. Saat kuulla olevasi vihervasemmistolainen mamupatja tai ainakin heidän kätyrinsä.
 
"vieras"
[QUOTE="fantsu";27289141]Kerropa tuo seuraavassa ko. henkilön aloittamassa keskustelussa. Saat kuulla olevasi vihervasemmistolainen mamupatja tai ainakin heidän kätyrinsä.[/QUOTE]

Mä veikkaan, että hän tuntee ne keskustelut varsin hyvin ;)
 
"Vieras"
[QUOTE="vieras";27287198]Ei tosiaan jää paljon arvailujen varaan, jos ukkelilla on suomileijonakoru kaulassa ja päällä kiitospaita. :LOL:[/QUOTE]

Niin, hän on luultavasti isänmaallinen ihminen ja arvostaa sotaveteraaneja. Saattaapa jopa toimia aktiivisesti sotaveteraanien auttamiseksi ja on yhteiskunnallisesti muutenkin aktiivinen, kun on kerran ehdokkaaksikin alkanut.
 
"vieras"
Ja mitäs pahaa siinä on jos on leijonakoru ja kiitos paita. Pitäähän jenkkiläisetkin ties mitä usa lippu paitoja päällä ja ylistää edesmenneitä presidenttejä? Onko se väärin? :)
Vai oletko sinä vaan niin eu-kiimainen että pitäis olla eu tähtilippu paidassa ja brysseli koru kaulassa?
 
7thHeaven
[QUOTE="vieras";27290273]Ja mitäs pahaa siinä on jos on leijonakoru ja kiitos paita. Pitäähän jenkkiläisetkin ties mitä usa lippu paitoja päällä ja ylistää edesmenneitä presidenttejä? Onko se väärin? :)
Vai oletko sinä vaan niin eu-kiimainen että pitäis olla eu tähtilippu paidassa ja brysseli koru kaulassa?[/QUOTE]

Millainen on brysseli koru?
 
7thHeaven
[QUOTE="vieras";27290290]Olkoon se vaikka eu-koru. Onko se väärin pitää niitä päällään? Halveksutko?[/QUOTE]

Ei mua hetkauta suomileijona-korut.
Kiitospaidat sun muut nyt on vaan oksettavia.
Ei tarvetta silti halveksua

Haluun silti nähdä Eu-korun tai brysseli_korun.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27290273]Ja mitäs pahaa siinä on jos on leijonakoru ja kiitos paita. Pitäähän jenkkiläisetkin ties mitä usa lippu paitoja päällä ja ylistää edesmenneitä presidenttejä? Onko se väärin? :)
Vai oletko sinä vaan niin eu-kiimainen että pitäis olla eu tähtilippu paidassa ja brysseli koru kaulassa?[/QUOTE]

Ne on niitä ameriikan "persuja" eli punaniskoja, eli samaa roskasakkia kuin suomalaiset persut.
 
"vieras"
[QUOTE="Vieras";27290203]Niin, hän on luultavasti isänmaallinen ihminen ja arvostaa sotaveteraaneja. Saattaapa jopa toimia aktiivisesti sotaveteraanien auttamiseksi ja on yhteiskunnallisesti muutenkin aktiivinen, kun on kerran ehdokkaaksikin alkanut.[/QUOTE]

Hän on luultavasti imbesilli, kiitospaita-rahathan menee suoraan moottoripyöräjengeille.
 
"fantsu"
[QUOTE="vieras";27290273]Ja mitäs pahaa siinä on jos on leijonakoru ja kiitos paita. Pitäähän jenkkiläisetkin ties mitä usa lippu paitoja päällä ja ylistää edesmenneitä presidenttejä? Onko se väärin? :)
Vai oletko sinä vaan niin eu-kiimainen että pitäis olla eu tähtilippu paidassa ja brysseli koru kaulassa?[/QUOTE]

EU-kiima, tuo päivän sana! Muistakaa äkkiä hankkia tekijänoikeudet siihenkin, kuten myös "kiitos paitaan","usa lippu paitaan" ja "brysseli koruun".
 
"fantsu"
[QUOTE="vieras";27290334]Kyllä nyt puntti väpättää kokkare nuolekelijoilla :D Se on ihan oikein, ette tule pärjäämään kunnallisvaaleissa millään muotoa, ihan oikein. :)[/QUOTE]

Siis eikö me ollakaan punavihersokeita mamupatjoja? Yritä päättää.
 
"vieras"
[QUOTE="fantsu";27290354]EU-kiima, tuo päivän sana! Muistakaa äkkiä hankkia tekijänoikeudet siihenkin, kuten myös "kiitos paitaan","usa lippu paitaan" ja "brysseli koruun".[/QUOTE]

Ja "vihakiima", meinasit unohtaa sen.
Mikähän kiima persuilla lienee, Suomikiima vai natsikiima.. kiimakiimakiima.
 
"vieras"
[QUOTE="fantsu";27290362]Siis eikö me ollakaan punavihersokeita mamupatjoja? Yritä päättää.[/QUOTE]

Minä en mitään semmosta ole sanonut. Itsehän sinä epäilet olevasi semmonen, senkus olet. Ei se minua haittaa, pidän muutenkin sinua hieman hitaana ja yksinkertaisena ihmisenä :)
 
"vieras"
[QUOTE="fantsu";27290354]EU-kiima, tuo päivän sana! Muistakaa äkkiä hankkia tekijänoikeudet siihenkin, kuten myös "kiitos paitaan","usa lippu paitaan" ja "brysseli koruun".[/QUOTE]
Niinkö on tehty. En ole kuullutkaan moisesta vaan epäs siinä mitään jos näin on. Hyvä ja kuvastava sanahan se on, eikö olekin? :)
 
"fantsu"
[QUOTE="vieras";27290441]Minä en mitään semmosta ole sanonut. Itsehän sinä epäilet olevasi semmonen, senkus olet. Ei se minua haittaa, pidän muutenkin sinua hieman hitaana ja yksinkertaisena ihmisenä :)[/QUOTE]

Oi ihanaa, sä oot sittenkin vielä oma itsesi!
 
"kkk"
[QUOTE="kkk";27286215]Ei todellakaan ole ok. Tämä oli vain esimerkki "näennäissuvaitsevaisuudesta" Suomessa. Mun mielestä KETÄÄN ei saa haukkua tai arvostella ihonväriin, rotuun, uskontoon, seksuaaliseen suuntautumiseen EIKÄ myöskään puoluetaustaan perustuen.[/QUOTE]

Tähän liittyen odottelen yhä vastausta.. Eli miksi se "suvaitsevaisuus" toimii vaan yhteen suuntaan eikä molemminpuolisesti?
 
"vieras"
[QUOTE="kkk";27290481]Tähän liittyen odottelen yhä vastausta.. Eli miksi se "suvaitsevaisuus" toimii vaan yhteen suuntaan eikä molemminpuolisesti?[/QUOTE]

Miksi rasistisia ja fasistisia kusipäitä pitäis suvaita? ? ?
En mä suvaitse koulukiusaajiakaan.
 
"kkk"
[QUOTE="vieras";27290517]Miksi rasistisia ja fasistisia kusipäitä pitäis suvaita? ? ?
En mä suvaitse koulukiusaajiakaan.[/QUOTE]

Siis todella sun mielestä joka ikinen perussuomalainen on rasistifasistikusipää? Olet siis ennakkoluuloinen. Jos tuon saman sanoisi jostain kansanryhmästä, se olisi rasismia.
 
"vieras"
[QUOTE="kkk";27290552]Siis todella sun mielestä joka ikinen perussuomalainen on rasistifasistikusipää? Olet siis ennakkoluuloinen. Jos tuon saman sanoisi jostain kansanryhmästä, se olisi rasismia.[/QUOTE]

Nyt puhutaan puolueen arvoista, ei ihonväristä. Googleta rasismi.
 

Yhteistyössä