Normimeininkiä kun asuu Kalliossa :xmas:Meitin asunnossa vanha mamma siirtelee tavaroita ja vintillä pahalle haiseva mies käskee poistumaan.
Normimeininkiä kun asuu Kalliossa :xmas:Meitin asunnossa vanha mamma siirtelee tavaroita ja vintillä pahalle haiseva mies käskee poistumaan.
Normimeininkiä kun asuu Kalliossa :xmas:
jos haluat ota minuun yhteyttä! Nyt kirjotuksilla! Sinä saat jos sinulla yksinään tavarat liikkuu! Tai sitten oot heität höpöö!kuvitteellisia, omia, tai sitten vaikka mummin kummin kaiman kokemia . keskustellakin saa, kunhan ei ihan mene inttämiseksi koko ketju...
itsellä ei ole sen kummempia kokemuksia, kuin että vanhassa asunnossa tiskit kilisivät altaassa & ilmankostuttimeemme on ilmeisesti pesiytynyt paha henki, joka loiskuttelee vaikka laite ei olisi päällä eikä edes seinässä kiinni..
ei toimi noin! Se kutsutaan! Ja sinulla on sitten "auttaja", Se voi olla ihminen tai uni! Se miten reakoit siihen! Jos pelottaa sinä et ole valmis!Alkuperäinen kirjoittaja mörkömutsi;27240350:onhan noita sattunut, kaikenmoista...
teininä koki välillä kaikkea hurjaa, kun liikuin porukassa jossa oli satanisteja, gootteja, punkkareita tms ja spiritismi oli normihupia . kerran oltiin pelattu hautausmaalla ja yhden kundin jokin heitti pyörän selästä, kun oltiin pois lähdössä..
parikymppisenä asuin kummituskämpässä ja meno oli melko spookya sielläkin. poikakin näki kaikenlaista ja skidin takia piti sit muuttaa, poika oli sillon 2v ja tuskin muistaa mitään niistä jutuista
ei toimi noin! Se kutsutaan! Ja sinulla on sitten "auttaja", Se voi olla ihminen tai uni! Se miten reakoit siihen! Jos pelottaa sinä et ole valmis! Itse edes usko...uskon kun saan todistaa sen tieteellä! Oon hyvä huijari!Alkuperäinen kirjoittaja mörkömutsi;27240350:onhan noita sattunut, kaikenmoista...
teininä koki välillä kaikkea hurjaa, kun liikuin porukassa jossa oli satanisteja, gootteja, punkkareita tms ja spiritismi oli normihupia . kerran oltiin pelattu hautausmaalla ja yhden kundin jokin heitti pyörän selästä, kun oltiin pois lähdössä..
parikymppisenä asuin kummituskämpässä ja meno oli melko spookya sielläkin. poikakin näki kaikenlaista ja skidin takia piti sit muuttaa, poika oli sillon 2v ja tuskin muistaa mitään niistä jutuista
Voi olla, mutta selvästi kuulin miehen äänen sanovan nimeni.Alkuperäinen kirjoittaja määä;27225712:Noi mitään yliluonnollisia ole, samoin kuin hahmot sängynpäässä jne. Ihan tavallisia unihalvauksia ja valveunia.
voit kuulla mitä haluat!Voi olla, mutta selvästi kuulin miehen äänen sanovan nimeni.
viikatemies? hyii kun tuli kylmiä väreitä !Alkuperäinen kirjoittaja riiviöiden äiti;27272031:Kyllähän tälle lääketieteellinen selityskin löytyy mutta silti...
Olin yövuorossa töissä, huonokuntoisen potilaan hoitajana. Vaikka teen töitä, niin pidän huoneen mahdollisimman hämäränä ja yritän hoitaa hoitotoimenpiteet hissukseen, jos toinen vaikka saisi nukuttua.
Teen 2 aikaan yöllä dialyysia potilaalle, kun hän yhtäkkiä alkaa tuijottaa sängynpäädyn yli:
Potilas:"xxx, miksi tuo mies on täällä?"(kuiskaamalla)
minä:" ei siellä ketään ole" jatkan nesteen valuttamista.
potilas:" miksi tuo mies on minun huoneessa?"
minä rauhoitellen :" ei täällä ketään muita ole kuin sinä ja minä, jatka vaan ihan rauhassa unia"
tässä vaiheessa tuo teini katsoi minua kuin olisi järjiltäni ja osoitti kädellä sängyn päädyn yli:" Tuo mies tuossa, jolla on huppu päässä!"
Sen yön sitten vietimme kolmistaan siinä huoneessa, minä, potilas ja huppupäinen mies jonka vain toinen meistä näki....
Voin luvata että kylmiä väreitä oli meikäläiselläkin, vaikka ulkoisen tyyneyteni onnistuin säilyttämään. Työkaveri tuli tauottamaan minua, mutta soittiu alle 10 min päästä ettei uskalla olla huoneessa Muut sitten tuliu tauottamaan, mutta aika vähiin jäi tauot sinä yönä.viikatemies? hyii kun tuli kylmiä väreitä !
miula taas alkoi soida päässä "ufo tarjosi kaakaon" vai mikä se yksi kappale nyt oli..Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;27280921:*Yliluonnollinen ... olet yliluonnollinen* Nyt pitäs saada kuulla se Ahvosen biisi mutta eipä löytynyt. Se on hyvä.
tapahtuu sinä kuittaat sen yliluonnillisena. Ei kukaan oikeasti tutki yliliuonnista? Minä olen sellanen joka ei hätkähdä oudosta valoilmiöstä tai ovi meni yksinään kiinni? siis eletään vuotta 1900.Se on jännä miten näitä yliluonnollisia asioita tuntuu tapahtuvan paljon sellaisille jotka uskoo yliluonnolliseen/paranormaaliin toimintaan. Itse skeptikkona en ole nähnyt aaveita,ei ole tavarat liikkuneet itsestään yms. Toki "outoja" asioita on mullekin tapahtunut moneen kertaan,mutta kaikki ovat olleet ihan järjellä selitettäviä asioita. Jotenkin tuntuu hassulta,että joku vielä 2000-luvulla uskoo aaveisiin,enkeleihin ja paholaisiin mutta jokaisen oma asia sekin mihin uskoo.
että ei ollut ylliluonnollinen! ihmis silmä kun ei heti reagoi kirkkaaseen valoon ja suoraan!Tämä on taatusti selitettävissä ihan järkevästi,mutta silti oli hyvin jännä tilanne tapahtuessaan. Ajettiin jostain kotiin autolla,tästä on monta vuotta aikaa, oli jo myöhäinen ja aivan pimeä alkuyö,kun yhtäkkiä oli ehkä n. sekunnin ajan yhtä kirkasta kuin päivällä.