kaunis, sateinen syysilta.. olisikos hyvä aika uudelle ketjulle YLILUONNOLLISESTA?

"mievaan"
Tämä tapaus sattui isoisäni tuttavalle joskus muinoin.
Oli iso komea talo, mutta sitä ei siksi kukaan halunnut ottaa koska sanottiin sielä kummittelevan. No tämä isoisäni tuttava lupautui eräänä yönä menemään sinne ja nukkuvansa siellä. Toiset olivat sanoneet, että ei sielä öitään nuku kummittelun takia. No hän meni taloon ja kun yö tuli, niin kummitus saapu mesoamaan. Se oli alkanut kulkea ovissa ja pitää meteliä. Tämä isoisäni tuttava oli ollut todella kylmäpäinen mies yleensäkin ja oli sitten yöllä kysynyt: "mitä meluat, miksipä et anna minun yötäni nukkua?" Ei ollut heti kuulunut mitään, mutta uudemman kysymisen jälkeen oli kuulunut ääni:"minä meluan siksi, koska en saa rauhaa." Puheessa kummituksen kanssa kävi sitten ilmi, että hän on aikoja sitten kuollut mies, että hänen ruumiinsa on siinä talossa seinän takana, seinä joka on valettu jälestä päin umpeen ja hän on siellä vanhan uunin takana. Isoisän tuttu oli sanonut, että hän lupaa hoitaa ruumiisi sieltä pois, jos annat minun yön nukkua nyt rauhassa. Kävi niin, että hän sai nukutuksi yön rauhassa ja heti aamulla kutsui miehiä purkamaan seinää, jonka takana kummitus oli sanonut ruumiinsa olevan. Miehet oli vastustaneet, että ei niin hie noa taloa aleta pilkkoa, mutta kaveri oli tiukasti todennut että sehän puretaan.

No miehet uurasteli päivän ja kuinka ollakaan, seinän takaa löyty uunin raunio ja sieltä uunin takaa ihmisen luuranko. Sitten jäänteet korjattiin hautaan ja siunattiin, sen jälkeen kummittelu kuulemma talosta katosi kokonaan. Tarina on tosi.
 
"vieras"
[QUOTE="mievaan";27226039]Tämä tapaus sattui isoisäni tuttavalle joskus muinoin.
Oli iso komea talo, mutta sitä ei siksi kukaan halunnut ottaa koska sanottiin sielä kummittelevan. No tämä isoisäni tuttava lupautui eräänä yönä menemään sinne ja nukkuvansa siellä. Toiset olivat sanoneet, että ei sielä öitään nuku kummittelun takia. No hän meni taloon ja kun yö tuli, niin kummitus saapu mesoamaan. Se oli alkanut kulkea ovissa ja pitää meteliä. Tämä isoisäni tuttava oli ollut todella kylmäpäinen mies yleensäkin ja oli sitten yöllä kysynyt: "mitä meluat, miksipä et anna minun yötäni nukkua?" Ei ollut heti kuulunut mitään, mutta uudemman kysymisen jälkeen oli kuulunut ääni:"minä meluan siksi, koska en saa rauhaa." Puheessa kummituksen kanssa kävi sitten ilmi, että hän on aikoja sitten kuollut mies, että hänen ruumiinsa on siinä talossa seinän takana, seinä joka on valettu jälestä päin umpeen ja hän on siellä vanhan uunin takana. Isoisän tuttu oli sanonut, että hän lupaa hoitaa ruumiisi sieltä pois, jos annat minun yön nukkua nyt rauhassa. Kävi niin, että hän sai nukutuksi yön rauhassa ja heti aamulla kutsui miehiä purkamaan seinää, jonka takana kummitus oli sanonut ruumiinsa olevan. Miehet oli vastustaneet, että ei niin hie noa taloa aleta pilkkoa, mutta kaveri oli tiukasti todennut että sehän puretaan.

No miehet uurasteli päivän ja kuinka ollakaan, seinän takaa löyty uunin raunio ja sieltä uunin takaa ihmisen luuranko. Sitten jäänteet korjattiin hautaan ja siunattiin, sen jälkeen kummittelu kuulemma talosta katosi kokonaan. Tarina on tosi.[/QUOTE]

kerrot tarinaa? Ei tunnetta!
 
"meedio"
Mulle on tapahtunut paljon kaikenlaista yliluonnollista. Olin jotain 8-vuotias kun näitä asioita alkoi tapahtumaan elämässäni. Ainakaan en muista aikaisempia asioita. Nykyään, aikuisena, henkimaailma on minulle luonnollinen ja rakas osa elämääni. En pelkää, en kai ole koskaan pelännytkään, he ovat samanlaisia kuin mekin.
 
  • Tykkää
Reactions: narikka83
"vieras"
[QUOTE="meedio";27226202]Mulle on tapahtunut paljon kaikenlaista yliluonnollista. Olin jotain 8-vuotias kun näitä asioita alkoi tapahtumaan elämässäni. Ainakaan en muista aikaisempia asioita. Nykyään, aikuisena, henkimaailma on minulle luonnollinen ja rakas osa elämääni. En pelkää, en kai ole koskaan pelännytkään, he ovat samanlaisia kuin mekin.[/QUOTE]

Se on sitä mitä kysytään!
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27226267]miks? mikä on se mijs et voi muihin luottaa![/QUOTE]
ei se keneen ihastuin älynnyt mitään.! tiedän henkilön josta tykkään jos löytää oman nii niin ookoo!
 
vierass
Mulla on neljä lasta. Nuorimmainen oli n. viiden vanha kun heidän pappa kuoli, mieheni isä.
Asian kuultuamme emme heti kertoneet lapsille, koska kaikki ei ollut silloin kotona, päätimme kertoa kaikille samaan aikaan. Lähdimme sitten minä, mieheni ja lapseni autolla käymään papan asunnolla. Mieheni meni sisältä hakemaan jotain ja minä ja lapseni jäätiin autoon odottelemaan.
Keskustelu meni suunnilleen näin:
Lapsi: Voinko mennä moikkaamaan pappaa?
Minä: Ei nyt
Lapsi: Miksi pappa on noin valkoinen? (tuijottaa eteenpäin)
Minä: Mitä tarkotat?
Lapsi: No kato nyt!
Minä: Mitä?
Lapsi: Pappa on ihan valkoinen, kato nyt. (osoitti sormellaan eteenpäin)
Minä: Nyt en ymmärrä..?
LApsi: Pappa seisoo tuossa ja on ihan valkoinen! Etkö sä nää! (alkaa jo korottaa ääntään)
Minä: Ei siinä ole ketään
Tässä vaiheessa lapsi alkaa jo huutaa että "Etkö sä nää! Pappa seisoo tossa!" ja tätä jatkuu niin kauan kun mieheni tulee takaisin.
Alko hieman kylmäämään.
Sitten kun lapsille kerrottiin.. Pyydettiin heidät kaikki istumaan ja kerrottiin että pappa on kuollut. Nuorimmainen nousee ylös ja lähtee kävelemään huoneeseensa ja sanoo rauhallisella äänellä "kyllä mä sen tiesin, siks se oli valkoinen."
Siinä oli kyllä monttu auki.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";27226293]ei se keneen ihastuin älynnyt mitään.! tiedän henkilön josta tykkään jos löytää oman nii niin ookoo![/QUOTE]

hei oon vapaa kaiikki miekoset oon vapaa!
 
Yliluonnollista
Mä joskus aikoinani varasin mökin ja meinasin pitää kovat bileet siellä, no ei ollut tarpeeksi kavereita tulossa niin soitin mökin vuokraajalle että en voi tulla mökille kun sukulainen kuoli ja täytyy hänen hautajaisiaan järjestää. Isän veli kuoli sinä päivänä.. :/ Toinen kun sain isältä ihanan ison kynttilälyhdyn joka oli yhdestä lasista haljennut (oli sen saanut työpaikaltaan baarista) Lyhty oli mulla 2vuotta kaapissa käyttämättömänä, mutta kun huomasin sen ja laitoin sen meille kirjahyllyyn esille ja sinne kynttilän, kuoli isän pomo sinä päivänä.. karmivaa.. Mun miehen veli kysyi multa viestillä että oletko raskaana kun hän näki sellaisen unen että olet, vastasin että en ole raskaana ainakaan tietääkseni, sain ensimmäisen lapseni 9kk tämän jälkeen. ;)
 
pirkkol
Mun sukulainen kertoi minulle kun olin pieni tarinan isoäidistään...Kun hän oli pieni niin silloin oli tapana kuolleet pestä, pukea heidät vitivalkoiseen ja jättää odottamaan saunaan. Niin tehtiin kun hänen isoäiti kuoli ja aamulla isoäiti löydettiin hameenhelma mustana.
Tämä toi mulle mieleen tarinan ala-asteen lukukirjasta, ilmeisesti vanha kansantarina.

Siinä kuollut nuori tyttö laitettiin valkoisissaan aittaan, sukatkin jalkaan. Aamulla sukat olivat likaiset. Tämä toistui joka yö, ja lopulta joku meni aittaan yöksi, laudalle lakanan alle. Yöllä tyttö sitten nousi tanssimaan...
 
omia kokemuksia, tiä mithään onko yliluonnollista, hyvä yhteysvai mikä. mutta erittäin vahva yhteys erääseen ystävään, tiän missä ollu yms vaikka ei ois niistä mulle kertonu. kun tutustuttiin ku oltais tunnettu aina, erittäin vahva yhteys.

oksettava tunne enne vaaraa. 3 hirvi kontaktia vältetty näin. sanoin miehelle että kohta tule hirviä tielle. max 2min ja hirviä tiellä. semmonen valtava kuvotuksen tunne. kylmyys minkä tuntee ihmisestä jonka ika on lähellä. sähköiskumainen kylmyys.
 

Yhteistyössä