kaunis, sateinen syysilta.. olisikos hyvä aika uudelle ketjulle YLILUONNOLLISESTA?

Tästä on jonkin verran aikaa, kun oltiin miehen kanssa keittiössä.
Äkkiä luultiin molemmat että oveen koputetaan pari kertaa nopeasti.
Mies meni avaamaan oven, eikä ketään ollut ovella eikä ketään näkynyt lähettyvillä.

Oltiin niin lähellä ovea ettei kukaan olisi ehtinyt lähteä pois ovelta tai näkyvistä.
 
fgdf
Oltiin miehen kanssa käymässä hänen äitinsä kotitilalla. Talo on vanha rintamiestalo,yläkerrassa ei ole kuin kaksi huonetta jotka eivät ole käytössä. Paikalla oli minä,mies ja äitinsä joka meni kellarista hakemaan perunoita. Seisottiin miehen kanssa yläkertaan menmvän portaikon edessä,kun yks kaks kuului naps ja valot sammuivat.Valonkatkaisin on sellaista vanhaa pyörittettävää mallia,ja ainoat katkaisimet ovat yläkerrassa ja toinen oli minun vieressäni oven pielessä. Kuka lie valot sammutti,ja tosiaan valot tulivat päälle vasta kun katkaisimesta ne päälle laitettiin.

Talon portailla istuessa voi nähdä silloin tällöin vastapäätä olevassa navetassa,miehen mummon touhuamassa.
 
onko kenenkään muun mielestä öinen sairaala karmiva paikka? esikoinen oli tuossa muutaman päivän osastolla ja mie kun en saa unta moisessa paikassa, niin vaeltelin sitten ympäriinsä.. olin tutkimassa pientä leikkihuonetta pimeän, hiljaisen käytävän päässä & muistelin juuri sitä "valtakunta"-sarjaa kun kuulin tai luulin kuulleni hiljaisen huokauksen ihan vierestä .. voitte uskoa, että tuli kiire omaan huoneeseen :D
 
Viimeksi muokattu:
onko kenenkään muun mielestä öinen sairaala karmiva paikka? esikoinen oli tuossa muutaman päivän osastolla ja mie kun en saa unta moisessa paikassa, niin vaeltelin sitten ympäriinsä.. olin sellaisessa pienessä leikkihuoneessa pimeän, hiljaisen käytävän varrella & muistelin juuri sitä "valtakunta"-sarjaa kun kuulin tai luulin kuulleni hiljaisen huokauksen ihan vierestä .. voitte uskoa, että tuli kiire omaan huoneeseen :D
No on, itseasiassa. :D Mä olin monta yötä osastolla likan kanssa kun sillä oli keuhkokuume. Jotenkin levottomia oli yöt, en nukkunut kovinkaan hyvin.
 
Sitten en tykkää rakennuksista, joissa on maan alle meneviä tiloja. Kerran yhdellä mökillä jossa oltiin isolla porukalla, odottelin alakerrassa vessaanpääsyä. Odotin ja odotin. Ovi oli lukossa, mutta selvisi lopulta ettei siellä ollutkaan ketään.
Se ei selvinnyt miten ovi oli mennyt itsestään lukkoon.

Mulle tulee huonot "vibat" tuollaisista rakennuksista, en pysty nukkumaan niissä.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28996609:
Sitten en tykkää rakennuksista, joissa on maan alle meneviä tiloja. Kerran yhdellä mökillä jossa oltiin isolla porukalla, odottelin alakerrassa vessaanpääsyä. Odotin ja odotin. Ovi oli lukossa, mutta selvisi lopulta ettei siellä ollutkaan ketään.
Se ei selvinnyt miten ovi oli mennyt itsestään lukkoon.
Mulle tulee huonot "vibat" tuollaisista rakennuksista, en pysty nukkumaan niissä.
ei ole mahdollista, että joku lukitse oven & kiipesi yläkautta pois? käytännön pila
 
ei ole mahdollista, että joku lukitse oven & kiipesi yläkautta pois? käytännön pila
Ei. Vessa oli ikkunaton. Sijaitsi suihku-ja saunatilojen yhteydessä.
Normaali ovi.
Siitä en ole 100% varma oliko sama paikka jossa likka taaperona höpisi kylpiessään suihkutilassa, että joku katsoo häntä. Sopisi hyvin "pohjapiirrustukseen".
Tapaukset ohitettiin olankohautuksella, mutta kyllähän ne jää mieleen, varsinkin tällaiseen mieleen. :D
 
Viimeksi muokattu:
Mulla kun näitä juttuja riittää niin entäs tämä: mies muistaa lapsuudestaan nähdensä valoja yhdestä paikasta missä ei pitänyt olla mitään, autioitunut paikka, erittäin mielenkiintoinen ja jännittävä.
No nyt sieltä on meidän häröilyjen seurauksena löytynyt kalmisto, mistä ei ole ennen ollut mitään tietoa. Oltiin katsomassa, kun ensimmäinen hauta oli avattu. Sattumaa? ;)

Me ollaan tuumittu, että se halusi löytyä. Ehkä se haluaa, että sinne ei kukaan koskaan rakenna mitään mökkejä.

Että kyllä sitä vaan voi sattua kaikenlaista... Jos ei ole liian "aikuinen".
Itse täytän 40, musta ei tule varmaan ikinä aikuista... Haittaakse? :D

Kysyin tutkijalta, tietääkö se mitään tällaisia "juttuja". Sanoi, että periaatteessa nyt pitäisi nukkua kallo sängyn alla ja tämä vainaja tulee sitten unessa kertomaan kuka oli. :D
 
Viimeksi muokattu:
kiippa
Ex-mieheni setä oli aina sanonut, että hän testamenttaa mökkinsä exälleni. Joka ikinen sukulainen oli myös tästä tietoinen, että hän haluaa mökin menevän exälle. No, mies kuolikin yllättäen ns. suorilta jaloilta, ja ei ehtinyt tehdä testamenttia. Perunkirjoitus pidettiin ja mökki jaettiin miehen sisarusten kesken koska rintaperillisiä hänellä ei ollut. Perunkirjoitusta seuraavana yönä tämä mies tuli uneeni ja sanoi hyvin surullisena että tämä ei mennyt yhtään niinkuin piti, miksi häntä ei kuunneltu. Hän vei minut unessa mökillensä, näytti yhden piilopaikan tuvan komerosta ja sanoi että se mikä siellä on, kuuluu teille. Seuraavalla kerralla mökillä käydessämme menin kaikessa hiljaisuudessa katsomaan paikan, ja siellä oli avain joka kävi mökin oveen ja kukaan ei ollut aiemmin tietoinen avaimen olemassaolosta kun sitä kaikilta kyselin, paikkakin oli niin vaikea että ei sitä sieltä kukaan olisi edes tajunnut etsiä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28996589:
No on, itseasiassa. :D Mä olin monta yötä osastolla likan kanssa kun sillä oli keuhkokuume. Jotenkin levottomia oli yöt, en nukkunut kovinkaan hyvin.
sie ilmeisesti vaistoat tietyissä paikoissa "jotain". mie taas en saanut unta puhtaasti siksi, että käytävillä liikkui ihmisiä & sitten hoitajat kävivät taskulamppujen kanssa tarkkailemassa tytön hengitystä.. joten vaeltelin yöt ympäriinsä
 
"minn"
Kummitätini kuolemasta oli muutama päivä ja itsekin vakavasti sairaana olin päiväunille vaipumassa, kun tunsin selvästi, että nilkkaani puristettiin kädellä kevyesti kuin tervehdykseksi. Sanoin hei "x" ja vaivuin tyytyväisenä uneen, olin ihan varma, että se oli kummitätini.

Eräs yö näin outoa ja ahdistavaa unta, missä äitini kävi jättämässä minulle jäähyväisiä ja minä sinnikkäästi väitin vastaan, ettei hän saa lähteä minnekään. Aamulla aikaisin isäni soitti, että äiti oli saanut jonkin kohtauksen ja kaatunut lattialle. Ambulanssi tuli ja vei hoitoon. Kohtauksen syy ei selvinnyt, mutta äiti toipui.
 
Janitta
Me on asuttu jo 10 vuotta talossa, jossa on 80-luvulla tehty murha. Alunpitäen, kun tämä talo ostettiin, ei meistä kumpikaan uskonut kummituksiin ja me tiedettiin varsin hyvin talon historia, muttei pelätty sitä. Saatiinpa talo halvalla. Nykyään toivon, ettei olisi koskaan ostettu tätä paskaa, jota ei saada myytyä mihinkään suuntaan. On tehty täällä asumisen aikana yksi isompi remontti vain siksi, että joku sanoi henkimaailman kaikkonevan ja kummajaisten päästävän irti maallisesta, kun taloon tehdään remontti. Ei pitänyt kutiaan meidän talossa. Ihan sama meininki jatkuu kuin ennenkin, mutta remontin jälkeen tapahtumien paikat ovat vaihtuneet. Ennen kuultiin askelia, ääniä, ja matalaa "vaikerrusta" yläkerran huoneista, nykyään sitä kuuluu alakerrasta ja kellarista. Ei joka yö, mutta useamman kerran viikossa. Valot syttyvät ja sammuvat, ovet aukeilevat. Mies näki joskus kellarissa mustan "massan" liikkuvan ihmisen muodossa perimmäisestä nurkasta rappusiin ja samaan aikaan minä olin keittiössä ja kuulin kellarin kynnyksen narahtavan ja luulin, että mies tuli takaisin kellarista, mutten nähnyt ketään.
 
me on asuttu jo 10 vuotta talossa, jossa on 80-luvulla tehty murha. Alunpitäen, kun tämä talo ostettiin, ei meistä kumpikaan uskonut kummituksiin ja me tiedettiin varsin hyvin talon historia, muttei pelätty sitä. Saatiinpa talo halvalla. Nykyään toivon, ettei olisi koskaan ostettu tätä paskaa, jota ei saada myytyä mihinkään suuntaan. On tehty täällä asumisen aikana yksi isompi remontti vain siksi, että joku sanoi henkimaailman kaikkonevan ja kummajaisten päästävän irti maallisesta, kun taloon tehdään remontti. Ei pitänyt kutiaan meidän talossa. Ihan sama meininki jatkuu kuin ennenkin, mutta remontin jälkeen tapahtumien paikat ovat vaihtuneet. Ennen kuultiin askelia, ääniä, ja matalaa "vaikerrusta" yläkerran huoneista, nykyään sitä kuuluu alakerrasta ja kellarista. Ei joka yö, mutta useamman kerran viikossa. Valot syttyvät ja sammuvat, ovet aukeilevat. Mies näki joskus kellarissa mustan "massan" liikkuvan ihmisen muodossa perimmäisestä nurkasta rappusiin ja samaan aikaan minä olin keittiössä ja kuulin kellarin kynnyksen narahtavan ja luulin, että mies tuli takaisin kellarista, mutten nähnyt ketään.[/quot

HYI HELV... ETTÄ MENI KYLMÄT VÄREET |O
 
Viimeksi muokattu:
"Nala"
olin myöhään illalla kuntosalilla, ei ollut ketään muita treenaamassa & henkilökuntakin jo lähtenyt.
yhtäkkiä näin peilin kautta, miten takaani kulki "varjomainen mutta ihmismäinen "musta jokin :O
voitte uskoa, että tämä likka lähti vauhdilla, tuli niin spooky fiilis! en edes pesytynyt tai vaatetta vaihtanut, talvipakkasella vaan hikisissä treenitrikoissa autoon
 

Yhteistyössä