"heh"
Kohtasin kerran naisen, joka ei uskonut kummituksiin, horoskooppeihin eikä homeopatiaan. Se oli pelottava yliluonnollinen kokemus.
No on, itseasiassa. Mä olin monta yötä osastolla likan kanssa kun sillä oli keuhkokuume. Jotenkin levottomia oli yöt, en nukkunut kovinkaan hyvin.onko kenenkään muun mielestä öinen sairaala karmiva paikka? esikoinen oli tuossa muutaman päivän osastolla ja mie kun en saa unta moisessa paikassa, niin vaeltelin sitten ympäriinsä.. olin sellaisessa pienessä leikkihuoneessa pimeän, hiljaisen käytävän varrella & muistelin juuri sitä "valtakunta"-sarjaa kun kuulin tai luulin kuulleni hiljaisen huokauksen ihan vierestä .. voitte uskoa, että tuli kiire omaan huoneeseen
ei ole mahdollista, että joku lukitse oven & kiipesi yläkautta pois? käytännön pilaAlkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28996609:Sitten en tykkää rakennuksista, joissa on maan alle meneviä tiloja. Kerran yhdellä mökillä jossa oltiin isolla porukalla, odottelin alakerrassa vessaanpääsyä. Odotin ja odotin. Ovi oli lukossa, mutta selvisi lopulta ettei siellä ollutkaan ketään.
Se ei selvinnyt miten ovi oli mennyt itsestään lukkoon.
Mulle tulee huonot "vibat" tuollaisista rakennuksista, en pysty nukkumaan niissä.
Joo. Erityisesti vanhat sairaalat. Ja kun keskellä yötä viet vainajaa pohjakerroksen kylmiöön....Jos on kova kiire niin ei ehdi niin kaikkea mietiskellä, mutta rauhallisempina öinä voi tulla kaikenlaista mieleenonko kenenkään muun mielestä öinen sairaala karmiva paikka?
Ei. Vessa oli ikkunaton. Sijaitsi suihku-ja saunatilojen yhteydessä.ei ole mahdollista, että joku lukitse oven & kiipesi yläkautta pois? käytännön pila
sie ilmeisesti vaistoat tietyissä paikoissa "jotain". mie taas en saanut unta puhtaasti siksi, että käytävillä liikkui ihmisiä & sitten hoitajat kävivät taskulamppujen kanssa tarkkailemassa tytön hengitystä.. joten vaeltelin yöt ympäriinsäAlkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;28996589:No on, itseasiassa. Mä olin monta yötä osastolla likan kanssa kun sillä oli keuhkokuume. Jotenkin levottomia oli yöt, en nukkunut kovinkaan hyvin.
me on asuttu jo 10 vuotta talossa, jossa on 80-luvulla tehty murha. Alunpitäen, kun tämä talo ostettiin, ei meistä kumpikaan uskonut kummituksiin ja me tiedettiin varsin hyvin talon historia, muttei pelätty sitä. Saatiinpa talo halvalla. Nykyään toivon, ettei olisi koskaan ostettu tätä paskaa, jota ei saada myytyä mihinkään suuntaan. On tehty täällä asumisen aikana yksi isompi remontti vain siksi, että joku sanoi henkimaailman kaikkonevan ja kummajaisten päästävän irti maallisesta, kun taloon tehdään remontti. Ei pitänyt kutiaan meidän talossa. Ihan sama meininki jatkuu kuin ennenkin, mutta remontin jälkeen tapahtumien paikat ovat vaihtuneet. Ennen kuultiin askelia, ääniä, ja matalaa "vaikerrusta" yläkerran huoneista, nykyään sitä kuuluu alakerrasta ja kellarista. Ei joka yö, mutta useamman kerran viikossa. Valot syttyvät ja sammuvat, ovet aukeilevat. Mies näki joskus kellarissa mustan "massan" liikkuvan ihmisen muodossa perimmäisestä nurkasta rappusiin ja samaan aikaan minä olin keittiössä ja kuulin kellarin kynnyksen narahtavan ja luulin, että mies tuli takaisin kellarista, mutten nähnyt ketään.[/quot
HYI HELV... ETTÄ MENI KYLMÄT VÄREET |O