Tykkään käydä, joskus pidän itsekin ja myyn itse. Ja ei siinä kyllä auta ystäviä syyttää, vaan kyllähän se sitten on omasta korvien välistä kiinni, jos ei aikuinen ihminen osaa asennoitua ja sanoa ei kiitos tuotteille tai jatkokutsuille. Eikä siinäkään mitään kiemurtelua tarvitse, jos ystävälle sanoo nätisti, että tuotteet tai kutsut ylipäänsä ei kiinnosta ja pyytää jättäämään sinut väliin, kun kutsuja järjestää. Voi myös ilmaista, jos sattuu olemaan sellainen tuote, mikä kiinnostaa, että sitten jos sellaiset kutsut järjestää, niin on lupa kutsua, mutta muuten ei. Mikä teitä aikuisia ihmisiä vaivaa, kun ette saa suutanne auki? Ja kun sieltä kutsuilta ei ole pakko mitään ostaa, niin miksi ihmeessä sitten ostatte? Jos annatte itsenne provosoitua tai koette tilanteen painostuksena, niin olette menemättä tai lähdette kesken pois, jos meno yltyy teille sietämättönmäksii. Ei siinä sen kummempaa, eikä sen vuoksi tarvitse yöuniaan menettää. Ja jos teitä on painostettu, niin sitten on kyllä siinä myyjässä joku tosi pahasti vialla, sillä väkisin tyrkyttäminen tai painostus ei kuulu ainakaan mun kutsujen mentaliteettiin. Ja vieraana ollessakin, jos mua ei jatkokutsut kiinnosta, vaikka se kuinka auttaisi emäntää saamaan jotain ylimääräistä tai parempaa, niin sitten en lotkauta koko asialle korviani, vaan lähden siinä kohtaa sine kahvipöytään. Hei, ihan relax vaan!
Ei tästäkään aiheesta tarvitse väkisin tehdä mitään elämää suurempaa ongelmaa, koska se ei sitä tosiaan ole.