jos ollaan tarkkoja niin se mekaaninen suorittaminen on helppoa kuin heinänteko mutta reseptien laatiminen...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27276265::x mihin jutut taas meni.
Mutku mutku mutkuuuu palsta on ollut tylsä jo ennen pyyntiaikaa. Ja plaa plaa. Ihan tyhmää. Mun on nyt pakko lähteä oikeaan elämään tänä iltana, kun eilen(kin) petitte minut.sinne minne ne hirvenpyyntiaikana kuuluukin mennä
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27276281:Pitääköhän ihan alkaa etsiä toista palstaa. :snotty:
peesi|Otäällä on tosiaan ollut aika hiljaista viime aikoina
niimpä, toista se on premium-luokan tsekkiläinen
![]()
parhaat kokeilut tulee yleensä silloin.Alkuperäinen kirjoittaja tervettä meininkiä;27276311:Juopottelun lomassa kandee keksiä ja kokeilla uusia latauksia.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27276281:Mutku mutku mutkuuuu palsta on ollut tylsä jo ennen pyyntiaikaa. Ja plaa plaa. Ihan tyhmää. Mun on nyt pakko lähteä oikeaan elämään tänä iltana, kun eilen(kin) petitte minut.
Pitääköhän ihan alkaa etsiä toista palstaa. :snotty:
parhaat kokeilut tulee yleensä silloin.
aika pro-meininkiä kehitellä latauksia ihan itse
me amatöörit pysytään Paanasen oppaan sallimissa rajoissa
Älä hylkää meitä!:attn:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27276350:Kasvoinkohan aikuiseksi jossain välissä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27276365:Tuskinpa
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27276369:Onneksi kaikki eivät muutu. =)
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27276350:Mutku olette tylsiä.
Ja minäkin olen.
Kasvoinkohan aikuiseksi jossain välissä.![]()
Miten sinut saa pysymään 2plussalla?
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27276406:Tarviin ehkä lobotomian?
Alkuperäinen kirjoittaja peseptivinkkipyyntö;27276338:Mitä reseptejä käytät?
yleensä Paanasen oppaan ylälaidasta