jos ollaan tarkkoja niin se mekaaninen suorittaminen on helppoa kuin heinänteko mutta reseptien laatiminen...
jos ollaan tarkkoja niin se mekaaninen suorittaminen on helppoa kuin heinänteko mutta reseptien laatiminen...
sinne minne ne hirvenpyyntiaikana kuuluukin mennäAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27276265::x mihin jutut taas meni.
Mutku mutku mutkuuuu palsta on ollut tylsä jo ennen pyyntiaikaa. Ja plaa plaa. Ihan tyhmää. Mun on nyt pakko lähteä oikeaan elämään tänä iltana, kun eilen(kin) petitte minut.sinne minne ne hirvenpyyntiaikana kuuluukin mennä
täällä on tosiaan ollut aika hiljaista viime aikoinaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27276281:Pitääköhän ihan alkaa etsiä toista palstaa. :snotty:
peesi|Otäällä on tosiaan ollut aika hiljaista viime aikoina
Juopottelun lomassa kandee keksiä ja kokeilla uusia latauksia.niimpä, toista se on premium-luokan tsekkiläinen
parhaat kokeilut tulee yleensä silloin.Alkuperäinen kirjoittaja tervettä meininkiä;27276311:Juopottelun lomassa kandee keksiä ja kokeilla uusia latauksia.
Älä hylkää meitä!:attn:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27276281:Mutku mutku mutkuuuu palsta on ollut tylsä jo ennen pyyntiaikaa. Ja plaa plaa. Ihan tyhmää. Mun on nyt pakko lähteä oikeaan elämään tänä iltana, kun eilen(kin) petitte minut.
Pitääköhän ihan alkaa etsiä toista palstaa. :snotty:
aika pro-meininkiä kehitellä latauksia ihan itseparhaat kokeilut tulee yleensä silloin.
Mitä reseptejä käytät?aika pro-meininkiä kehitellä latauksia ihan itse
me amatöörit pysytään Paanasen oppaan sallimissa rajoissa
Mutku olette tylsiä.Älä hylkää meitä!:attn:
TuskinpaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27276350:Kasvoinkohan aikuiseksi jossain välissä.
Onneksi kaikki eivät muutu. =)Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;27276365:Tuskinpa
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27276369:Onneksi kaikki eivät muutu. =)
Miten sinut saa pysymään 2plussalla?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27276350:Mutku olette tylsiä.
Ja minäkin olen.
Kasvoinkohan aikuiseksi jossain välissä.
Tarviin ehkä lobotomian?Miten sinut saa pysymään 2plussalla?
Onko palstan taso laskenut niin alas? :OAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27276406:Tarviin ehkä lobotomian?
yleensä Paanasen oppaan ylälaidastaAlkuperäinen kirjoittaja peseptivinkkipyyntö;27276338:Mitä reseptejä käytät?
Mikäs on mielireseptisi?yleensä Paanasen oppaan ylälaidasta