Mä alan kuulkaa ens viikolla miikkarimammaksi!

[QUOTE="mie";27263900]Oikeestiko joku ei ole KOSKAAN käynyt miikkar-kutsuilla?? Onhan niitä ollut jo viitisen vuotta Suomessa!
Kyllä sulle tulee himo pukea lapsille saman tyyliset, trust me! Ainakin minä ostin tytölle ja taaperolle sävy sävyyn sieltä vaatteet, tytölle tunika ja vauvalle velourpökät. :)[/QUOTE]
Ikinä en oo käyny, ja eihän ne vielä ens viikolla ollutkaan ne kutsut, meni vähä päivät sekaisin.

Ken guru
Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;27263933:
Ikinä en oo käyny, ja eihän ne vielä ens viikolla ollutkaan ne kutsut, meni vähä päivät sekaisin.
Mä en ole myöskään ikinä käynyt, enkä aio ikinä käydäkään. Ihan uskomatonta koko ME&I vouhotus.

Kato, multa jäi yks kirjainkin tuolta pois. Huomaa että olen kauana hc me&i mammasta. Vaikka onhan siellä kivojakin vaatteita, en mä sillä. On vaan niin uskomatonta miten jotkut on siihen hurahtaneet.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Onnikeiju harmaana
Mää luulin että tuo miikkaripuhe on jotain palstan puhetta... Mutta että joku oikeesti maksaa yli kakssataa jostain me&i peitosta??
Ei hyvää päivää.
Voi jos olisin hokannu pitää ilmatiiviissä pussissa kaikki miikkarivaatteet... olisin varmaan rikas. Mä luulin että ne on käyttöön tarkotettu.
Ei jeekuna sentään... Olen järkyttynyt.

[QUOTE="mie";27263900]Oikeestiko joku ei ole KOSKAAN käynyt miikkar-kutsuilla?? Onhan niitä ollut jo viitisen vuotta Suomessa!
Kyllä sulle tulee himo pukea lapsille saman tyyliset, trust me! Ainakin minä ostin tytölle ja taaperolle sävy sävyyn sieltä vaatteet, tytölle tunika ja vauvalle velourpökät. :)[/QUOTE]

en ole käynyt. silloin kun esikoinen oli vauva hehkutettiin reimatecista, benettonista, Lindexin Bamsesta ( se oli haluttua kamaa ) ja Fixistä.

en ole käynyt. silloin kun esikoinen oli vauva hehkutettiin reimatecista, benettonista, Lindexin Bamsesta ( se oli haluttua kamaa ) ja Fixistä.
tätä(kään) mä en oo koskaan tajunnu.. kun esikoinen synty, niin kaveri tuli tuomaan mulle sen lapsen vanhoja vaatteita ja kaivo sieltä kassista reikäisen (!) ja tahraisen bamse bodyn ja sano, että "noi muut mä annan, mut tästä jos voisit kympin maksaa kun tää on tota bamsea..."

• Tykkää
Reactions: Big Bang Theory
"vieras"

Minä en OIKEASTI ole KOSKAAN käynyt miikkarikutsuilla. Nyt on taas tuttavilla kahdet kutsut tulossa, joista on pommitusta fb:ssa ja sähköpostitse. En ole ajatellut meneväni.

En näe noissa vaatteissa mitään niin ylimaallisen ihanan loistokasta. Eikä laatukaan vakuuta, kirppiksellä nähdyt on ihan törkeän haalistuneita, nyppyisiä ja kulahtaneita.

"emppu"
En ole minäkään koskaan käynyt, mutta haluaisin kyllä. En usko että hurahtaisin, mutta olisi kiva tietää mistä puhutaan :) Kukaan ei ole koskaan pyytänyt, en kyllä tiedä onko tuttavat sellaisia pitäneetkään, tuskin. Kaikesta kivasta (?) sitä jääkin paitsi.

:attn:Enpä ole minäkään käynyt=)Ihan aikuisten oikeesti enkä taida ikinä mennäkään.

"eevi"
Mä olin vahingossa kutsuilla...oli perhekerhossa, ei en hurahtanu vielä :D vaikka muutama äiti näytti hurahtaneen...tai oon mä kerran hurahtanu kun ostin sen vihreän tunikan missä on sieni rintamuksessa ja huomasin tuolta Sydänpyllyistä et kunhan se tulee tytölle pieneksi on mulla ollu käytössä ilmainen paita kun saan rahat takasi kun onhan se Miikkarin käytetty paita ;)

Vaikka muakin naurattaa ihan suunnattomasti ihmisten miikkari-hypetys, niin pakko kyllä myöntää että ainakin ne naisten vaatteet on ihan älyttömän mukavia päällä :D Tosin ovat sen verran järkyttävän hintaisia, etten raaski normaalihinnalla mitään ostaa.

Viimeksi muokattu:

En ole mäkään käynyt enkä ole ajatellut sellaisille mennä.Mä olen erilainen nuori aikuinen enkä kulje noiden villitysten perässä :D

Yhteistyössä