<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat VOL 12 <3<3

Joo, voishan se olla hyvä yrittää pärjätä tän nassunsa kanssa ilman lääkeitä, nyt on vaan jo tässä puolen vuoden aikana todettu ettei noi kotikonstit tehoa tähän. Ja mielestäni tässä tapauksessa en juokse suuna päänä lääkärille heti ongelman ilmettyä. Kysymys kun ei ole enää muutamista "kauneusvirheistä" vaan hormoonitoiminnasta johtuvasta "sairaudesta". Meillä ainakin tämä on ihan sukuvika, sillä molemmat siskot kärsivät ongelmasta myös. Joten kun omat konstit eivät riitä, on turvauduttava lääketieteeseen... Ennen ei ollut aknelääkkeitä, muttei myöskään varmasti näin kauneusihanteista olevaa maailmaa...kasvot kun ovat semmonen kohta elimistössä, mitä on hieman vaikea peittää..TArkoitit varmasti hyvää Naapurin tyttö, mutta vaikka kuinka yritin karvat nousivat täällä hieman pystyyn ja puolustusreaktio käynnistyi, sillä kärsin tästä tilanteestani hyvin paljon tällä hetkellä. Kun ei voi peiliin katsoa tai lähteä ilman meikkiä kauppaan (mitä tein ennen jatkuvasti) fiineistä tulee aika arka paikka!

Hydrangea: hieno juttu ettei hymynaamaa tullu, saat olla rauhassa sen suhteen, jee :)
 
Kaikol tervetuloa!

Naapurin tyttö Jo egyptiläisten muinaisissa piirroksissa on finnejä ja joiltakin apinalajeiltakin on niitä löydetty. Että ei ne kaikki pelkästään kemikalisaatiosta oo aiheutunu :) Itekkin olen lopettanu tupakanpolton ja vaihtanu pesuaineet, naama-aineet ja vartalotuotteet ekosertifioituihin ja pyrkiny välttämään kaikkia turhia lisäaineita ruoista. Meikitkin vaihdoin ekologisiin, niitäkin on halvempia ja häämeikkinäkin kesti hyvin koko päivän kampaus sokerilla ja ekomeikit :)

Ja joo, en muista sen aknelääkkeen nimeä ja veljelleni se tosiaan määrättiin, mutta luultavasti on tuo Roaccutan.

ON: Tehdäkö taas huomenna raskaustestiä kun ei menkkoja kuulu? Vai pitäisikö ihan pokkana vaan odottaa vaikka ensi maanantaihin? :headwall:
 
Vilijonkka ootko kuullu sellasesta kasvohoidosta kun hjeronymus? Kyllä on noin vaikea kirjoittaa. Yksi kesätyökaveri oli saanut kahden kerran sarjahoidosta apua siihen kun ei ollut pystynyt syömään niitä aknelääkkeitä jotka maksaan vaikuttaa. Toi kaks kertaa olis sillä tavalla että viikon päästä uudelleen hoitoon ni tulokset pysyy n. 6kk->
 
Tervetuloa mukaan Kaikol :)

Vilijonkka Mä oon kanssa käyttäny tota basironia ja se oli kyllä aika tehokas ainakin mun finneille.. Aluks kun sitä sloin käyttää niin iho kuivu ihan kauheeks korpuks, mut sit pikkuhiljaa se lähti tasottumaan ja näpytkin lähti. Ainoo oikee haitta siinä oli se, että se värjäs kaikki pyyhkeet millä kuivasin kasvot ja tummat tyynyliinat tuli täyteen vaaleita läiskiä. Mut suosittelen sitä kyllä silti. Sitten on sellanen toinenkin vastaava aine, kuin Brevoxyl. Se ei ollut ihan niin tujua ku basiron, mut auttoi sekin.. Toivottavasti lääkäriltä saisit jotain apuja ja silti voisit raskautta samalla yrittää :)

Naapurin tyttö Toi on kyllä totta, et ei pitäis mitään ylimäärästä kehoonsa laittaa, mut se on vaan niin helppo turvautua kaiken maailman nappuloihin ja rasvoihin jotta tulokset näkyy nopeesti..

postimerkki Onnittelut tädistä, jos sitä nyt onneks voi kutsua :D
 
Mies ainakin vastas "yritän tehdä parhaani!" :D odottaa se niin innoissaan itselleen päikkärikaveria.

Mulle tarjottiin tänään vakiduunia päiväkodista. Ajattelin kuitenkin kieltäytyä koska tienaan paljon enemmän lähihoitajana sairaalassa ja siellä on enemmän haasteita. Eikä minua huoleta jos tulevaisuudessa mammalomalle jään koska aina on vanhoja ihmisiä hoidettavana.
 


THE ESIKOISESTA HAAVEILEVAT KE 3.10.2012



miranenn..................23................kp 84/28-?............yk 12/yv 3
kaiku<3...................22.................kp 48/32......................yk 5
emppuli83.................29................kp 31/28?...................yk 3 (4)
Miuyy.......................21................kp 30/28.........................yk 1



Henrietta-.................25................kp 28/38-49....................yk 1
Lullaby89..................23................kp 27/31-36....................yk 12
eläväinen..................19................kp 26/30........................TJOT
Marpa.......................24................kp 26/23-31....................yk 8
Naapurin tyttö...........28................kp 23/29-?......................yv 10
Piimis.......................24................kp 22/31-36....................yk 4
Lilja87......................25................kp 21/44?...............TJOT/yk 2
miss_piggy................31...............kp 21/27.........................yk 5



maimai83..................29...............kp 19/27-33......................yk 4
Babyfever1................26...............kp 16/31..........................yk 12
pantera.....................19...............kp 15/27..........................yk 2
buffy.........................23...............kp 14/28..........................yk 6
empp........................21...............kp 13/30-35......................yk 6
Hydrangea................26................kp 11/26..........................yk 8



Fiinaliina...................22................kp 6/33...................yk/TJOT 3
Niiu..........................25................kp 6/27-31....................yk 3
Dana-......................28.................kp 6/28.........................yk 16
Vilijonkka..................26................kp 5/29-35....................yk 8



HAAMUJENGI/RKTT

TAUSTALLA KUUMEILEE
pienestäkii
tada
Hey
Tuisku85
Laola
Sanja
Ampparsson
jenninoora
Cheer115-





PLUSSANNEET :heart::heart::heart:

Tästä pinosta plussanneet odotuspuolella:
The Esikoishaaveista plussanneet 2011 & 2012


horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4 (tm)
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
iseeyou 29.4.2011 yv 1+
Arby 30.4.2011 yk 1
Ella83 3.5.2011 yk 7
Jomi 14.5.2011 yk 9
Namppis88 20.5.2011 yk 5
Puputi 18.6.2011 yk 2
"kuumeilija" 20.6.2011 yk 20
Memelisa 22.6.2011 yk 6+2
Laretzki 24.6.2011 yk 2
Away 29.6.2011 yk 2
Lilli88 6.7.2011 yk 7
Epa_88 18.7.2011 yk 4+3
mynttis 28.7.2011 yk 3
PikkuHöttiäinen 29.7.2011 yk 8
Syysmyrsky 6.8.2011 yk 16
viida 26.8.2011 yk 1+3
Gabrielle 27.8.2011
tiuhti_ 1.9.2011 yk 12
eskapismi 1.9.2011 yk 2
atl 8.9.2011 yk2
enkeli85 11.10.2011 yk 4
Emby^ 14.10.2011
Pikkumyy87 15.10.2011 yk 6
-pansku- 27.11.2011 yk 6
Callisto 30.12.2011 yk?
Selia ? ?
Taiteilijatar 7.12.2011 yk 3
Vanilja 87 19.12.2011 yk 5
lemonade 27.12.2011 yv 3
Jeela 12.1.2012
Apina25 29.1.2012 yk 2
Chiba 09.02.2012 yv 2
Sanja 25.2.2012 yk 8 km
nellielli 27.2.2012 yk 10
fisukisu 1.3.2012 yk 2
Ampparsson 8.3.2012 yk 6 km
mirkkunen_ 26.3.2012 yk 2
Laola 6.4.2012 yk 3 km
yöperhonen- 19.4.2012
Tessu84 18.5.2012 yk 14/15
enni. 7.6.2012 yk 2
moulinrouge 11.6.2012 yk 2
Heidukka 18.6.2012 yk 7
Amore 20.6.2012 yk 3
lenkkari 29.6.2012 yk 10
Marpa 18.8.2012 yk 7 km
iitahoo 22.8.2012 yk 2


 
Mun oli pakko tulla kommentoimaan myös tota iho juttua, koska samojen asioiden kanssa täällä painittu. Mulla ei pillereiden aikaan ollu varmaan näpyn näppyä ja nyt t-alue on toooosi ongelmainen. Mutta siis mä voin lämpimästi suositella tota hjeronymushoitoa tai sitten beate neuve (en muista mikä sen nimi nyt oli), mutta siis molemmat ihan älyttömän tehokkaita ja jos tekee sarjahoidon niin totisesti auttaa. Mä oon nyt ollu tossa jälkimmäisessä kerran ja heti siitä oli apua, ja nyt meen sitte uudestaan jahka saan ajan johonki väliin!!
 
  • Tykkää
Reactions: Babyfever1
Vilijonkka, joo, parempi niin. Ei ollu vielä tänäänkään aamulla tarpeeks vahva viiva. Huomenna pitää vielä jännittää. :) Toivottavasti se vahva viiva tulis sitten vasta torstain jälkeen. Oon lukenut juttuja, että monet olis raskautunut aukkarin jälkeen, kun siellä on rassattu kunnolla torvet auki. :rolleyes: Millanen sulla on ovisplussa, onko viiva silloin tasaisesti "musta" vai kenties enemmän toiselta reunalta?

Munkin pitää vielä kommentoida tota finnijuttua. :) Mulla oli murrosiässä ihan kamala akne ja siihen jopa yhden Roaccutan kuurin söin ihotautilääkärin määräyksestä. Siitä ei oikeestaan ollu mitään apua. Apteekista ostin myös jotain näppyjä "kuivattavaa" rasvaa, josta oli jonkin verran apua. Näpyt lähti sitten vasta häviään, kun aloitin e-pillerit. Kun lopetin pillerit, niin naama kukki taas noin puolen vuoden ajan. Nyt on varmaan alkanut hormonit tasoittuun, kun näpyt on hävinnyt. Mulla ainakin näyttäis siltä, että toi näppyjen ilmaantuminen on täysin hormoneista kiinni, eikä oikeen mitkään muut konstit auta (esim. ruokavalio, meikkaamattomuus, lääkkeet).
 
Ompas paljon tullut taas tekstiä tänne :D
Tässä on vahingossa tullut pidettyä pientä taukoo täältä, kun koulu ja koulujutut vie kaiken ajan ja voimat. Mutta nyt olen pari päivää sairaslomalla, poskiontelo tulehdus :(
Tässä kuussa vauva jutut ei ole ollut päälimmäisenä mielessä ja jotenkin on aika tuntunut menevän nopeammin :D Nyt tosin näin kierron loppu vaiheessa alkaa tuleen kaikki taas mielee ja tulee seurailtu mahan yms. tuntemuksia :D
Mahassa on nyt muutamana päivänä tuntunut ihme pistelyitä ja kipuja ja mahallaan maatessa tuntuu pientä painetta ja näin istuessa myös.

Tuohon finni juttuun vielä. Minulla ei ole ikinä ollut paljoa finnejä, mutta muutamia löytyy naamasta läpi kierron melkeimpä ja otsassa minulla on finnejä jonkun verran. Joku sanoi että se johtuisi otsahiuksista.

//Muoks: Äskön kun kävin vessassa niin pyyhkiessä paperiin tuli vähän verta. Täytyy nyt seurata tilannetta että saapuuko täti etu ajassa.
 
Viimeksi muokattu:


Mie en oikeasti enää ymmärrä, siis kp 19- kp 21 asti tein sillä digilaitteen tikulla testit ilman että laite oli käytössä kun ei toimi. antoi vahvaa viivaa koko ajan, halppistestit ei niinkään, hädin tuskin mitään, eilen sitten halppis ovistesti antoi vahvempaa testiviivaa mutta ei todellakaan vielä plussaksi ees tulkittavaa, nyt sitten rtestin yhteydessä tein niin tuossa lopputulos...

Minun pitää kait uskoa että ovulaatio se on... tai sit oon raskaana mutta testit ei vielä näytä... sillä tuossa rtestissä ei oo mitään...
Olo on kyllä hämmentynyt pakko myöntää...
 
Kiitos Fiinaliinakin vinkistä..jotenki vaan oon joskus ymmärtäny et jos kasvot on tosi ärtyny, ei sais mennäkosmetologin hoitoihin, et aiheutuu enemmän pahaa siitä ku hyvää..ehkä kysäsen tuotakin huomenna lääkäriltä :)

Hydrangea: jes, hyvältä vaikuttaa sulta, osuu varmasti sun tutkimus just sopivasti ennen ovista. ultraako ne sut samalla et näkee, millanen folli siellä on kasvanu? Jännää. Mulla on ovisplussan kanssa yleensä niin et pari pvää ennen plussaa on semmosia vahvoja viivoja, mut toiselta reunalta tummempia ja sit niiden jälkeen pamahtaa tasavahva viiva, minkä luokittelen sit plussaksi :) Millasia viivoja sullon tullu?

Naapurin tyttö: eiköhän tuo ole nyt sitte se ovisplussa. siltä se musta ainaki näyttää. Onnea siitä!

Eläväiselle: kovasti paranemisia! ja toivotaan ettei se täti sieltä kuiteskaa tulisikaa :)

ON: en jaksais millää odottaa et saa alottaa oviksen metsästyksen :)päivät kuluu niin hitaasti..nyt varsinki ku gradun palautin viime pe ja nyt vaan oottelen et se on tarkistettu, hyväksytty ja saan paprut, jee, jännää :) työt alkaa sitte 1.11. jospa tässä vähä siivoilis ja leipois vaikka jotain hyvää.
 
  • Tykkää
Reactions: Marpa ja Miuyy
Vilijonkka, tässä kierrossa tänään ja eilen on tullu sellaista viivaa, että viivan toinen reuna on ollut tosi tumma, mutta koko viiva ei vielä kokonaan. Joten oliskohan se ovis sieltä sitten vielä tulossa. Ihan tarkkaan en tiedä, miten toi aukkari menee, mutta luulen kyllä, että ne tarkistaa eka ultralla tilanteen, ennen kuin rupee itse tutkimukseen. Olis kyllä jännää nähdä, jos siellä oikeasti olis nyt folli kasvamassa. Mulla kun ongelmana on toi ovuloimattomuus, enkä ole täysin varma olenko edes kertaakaan tämän yrityksen aikana varmasti ovuloinut. Viime kierrossa epäilin niin ovistestien perusteella ja pari päivää sen jälkeen lapsettomuusklinikan ensikäynnillä gyne sanoi, että olen hyvin mahdollisesti ovuloinut, kun nestettä oli vatsaontelossa. Menkat ei kuitenkaan alkanut ajallaan ja jouduin ne lääkärin ohjeen mukaan käynnistään teroilla, niin oon vähän ymmällään, että oliko se sittenkään ovis. :| Oon aina käsittänyt, että menkatkin kyllä tulee, jos ovis on ollu ja ei oo raskaana. Niin ja onnittelut gradun valmistumisesta! :)
 
Viimeksi muokattu:
Hydrangea Tsemppiä tutkimukseen!! =) Mä oon kyllä käsittänyt että voi sitä menkat tulla vaikka ei ovuloisikaan... Sitähän on myös ns. anovulatorisia kiertoja. Kierrot saattaa olla vaan pidempiä..

Eläväiselle pidän peukut pystyssä että täti ei tuu kylään ja tuntemukset johtuis jostain muusta!!!

Täällä kanssa yks näppylänaama :) Mullakin teininä paha akne ja söin sen roaccuttan kuurin ja samoihin aikoihin aloitin diane nova e-pillerit. Iho meni tosi hyvään kuntoon ja on pysyny hyvänä siitä lähtien. Pillereiden lopetuksen jälkeen (helmikuu) nyt vasta elokuussa alkanu tulla sellasii kipeitä syviä finnejä, ärsyttää aivan mielettömästi! Nuorena oli huonohko itsetunto finnien takia ja nyt oon saanu nauttia näppylättömyydestä useita vuosia ja nytkö niitä alkaa tulla??!! Onneks vaan sillai muutama kerrallaan..

Mä en saanut tässä kierrossa bongattua ovista tikuilla, hailakkaa viivaa näytti useina päivinä (kp 15-kp26) mutta ei vahvistunu, enkä limoista tai oloista osannu mitään päätellä:| Ens kiertoon sit terolutit käyttöön jos tää kierto venyy. Raskauden mahdollisuus hyvin minimaalinen, ei olla oltu kovin aktiivisia sillä saralla, pöh!
 
Viimeksi muokattu:
Ja yksi näppynaama lisää ilmoittautuu. Mulla on ollu akne 12-vuotiaasta lähtien, luojan kiitos nää on tällästä pikkunäppyä ollu aina eikä mitään valtavia kraatereita. Yläasteikäisenä alkoi tosissaan häiritä ja haitata itsetuntoa, joten kävin ihotautilääkärillä ja sain jonkun 6kk lääkekuurin, Roaccutan se ei ollut vaan joku toinen, ei ihan niin vahva. muistaakseni. Ja varmaan kaikki apteekista reseptillä ja ilman saatavat rasvat on kokeiltu, eikä niistä oo ollu mitään apua. Sitten joskus kun olin 16v, niin koulun terkkari mainitsi e-pillereistä ja ihoa parantavista vaikutuksista. Samantien lääkärille, ja Diane novat (myöhemmin Cypretylit) käyttöön: ei mennyt ku pari kuukautta, niin jo oli näpyt pois, hiukset ei rasvottunut enää niin helposti ja muuta mukavaa. 9 vuotta tosiaan söin noita pillereitä, ja 2 viikkoa lopettamisesta niin tuli ekat näpyt. Nyt näitä on jo ihan karmeasti T-alueella ja kaulassa.
Kävin agera detox-kasvohoidossa, ja se kyllä tuntui tehokkaalta ja puhdisti hyvin, iho oli tosi kuulas sen jälkeen. Ostin myös jumalattoman kalliin Ageran pesuaineen ja rasvan, joista tuntuu olevan jonkun verran apua. Testasin myös tuohon kuuluvaa microderma-kuorintaa, ja vau, se vasta hyvältä vaikuttaakin!:) Mietin vain, että viitsinkö ostaa vielä senkin, kun se maksaa jotain 75euroa.. toisaalta kyllähän siitä riittää pitkäksi aikaa.
 
Se on sitten taas kp 1/28 yk2
Sen verran stressiäkin kun häästressit purkautuu ja opinnäytetyö pitäis saada joulukuuksi valmiiksi että ihme jos ennen sitä raskaudun edes.
 
Viimeksi muokattu:
Henrietta, noita pitkiä anovulatorisia kiertoja (38-120 päivää) mulla tässä onkin ollu. Mietin vaan, että onko mahdollista ovuloida, mutta menkkoja ei tule silti ajallaan. Kun lääkärikin oli oviksen kannalla ultrassa, mutta menkat täyty silti käynnistää viime kierrossa teroilla, kun niitä ei kuulunutkaan.
 
Miuyy Noh nyt vaan peitot heilumaan sitten kun on eka yk takana. Toka yk se tais olla se suosituin tärppikierto, kun joku sitä joskus laskeskeli :)

Täällä on ikäviä pistokramppeja kohdun tienoolla, ehkä ne menkat sieltä tulee nyt sitte parin päivän sisällä. Hienoahan se periaatteessa olisi, ettei kroppa sitten ihan kokonaan ole mennyt sekaisin, kuulemma sellastakin tapahtuu, mutta helekatti soikoon kun pistää ja juilii. Ihan kun ois virkkuukoukulla otettu kohdusta kiinni ja kiskottais alaspäin.
 
Täällä haamuillaan, pitäs tilata testejä niin pääsis lisää testaamaan...

Aijaa.com - 11024364

Jessus mikä väsymys painaa. Tuli sitte nukuttua koko hemmetin päivä... Ei oo ihan mun tapasta, yleensä kuitenki iltapäivästä viimeistään nousen kun avokki potkii ylös. Vieläkin voisin käpertyä sänkyyn nukkumaan, mut ei kai auta muu ku alottaa siivoominen, kun huomenna tullaan tekemään muuttotarkastus. Postiin tuli tänään mun uus puhelin, mut sehän on jo mennyt kiini joten jää huomiselle. Pöh :(
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä