Naurattaa toi helsinkiläisten kokema paremmuus! Ollaan niin hienoo kaupunkilaista että! Oikeesti Helsinki on pikkukaupunki, yks kärpäsen paska!
Ja näin! Tässä se taas nähtiin! Paremmuus! Tervetuloa keskustelemaan mun kanssa paremmuudentunnosta. Voi pyhä jysäys että jotkut jaksaa mennä näiden uuskaupunkilaisten provoiluihin.
"Hienoo kaupunkilaista" voi ***** sentään! Täällä saa raataa niska limassa jotta saadaan tukiaisia koko Suomeen näin kärjistetysti. On kuule aika pieni prosentti niitä oikeasti varakkaita jotka kaivaa nenää Eirassa. Tai en mä tiedä kaivaako, eiköhän hekin ole tehnyt jotain sen elintasonsa eteen. Vai kuinka?
Koskaan ei saisi kehua mutta kehunpa nyt kuitenkin. Täällä on ihania avoimia ihmisiä, ilmaisia harrastuksia lapsille ja aikuisille, kivoja luontokohteita, kaikkia eri sortin kauppoja, kahviloita, ravintoloita, puistoja, lenkkireittejä, merenrantaa jne jne. Ja mikä parasta, täältä puuttuu katkerat kateelliset ihmiset jotka jaksaa murehtia muiden paikkojen asukkaita.
Ja kyllä, itse olen kiertänyt maailmaa aika lailla. On nähty suurkaupungit jne jne. Helsinki on aika pikkuinen niiden rinnalla mutta ei huonompi missään määrin. Jotenkin vaan Suomessa asuu katkera kansa jolle on juurtunut erittäin ahdistava kuva monistakin asioista. No, matkailu avartaisi mutta kun se on niin paljon kivempi huudella puskista jostain peräkorvesta. Sillon harvoin kun lähdetään vaikka Helsinkiin käymään, nähdään vain rautatientorin kiire ja ihmispaljous. Siinä ei tule MITÄÄN käsitystä Helsingistä kokonaisuudessaan.
Ja nyt riitti taas tätä aihetta.
Ap on törkyturpa mutta toipa taas paikalle nämä katkerat (mistä lie).