Voisiko miehenne/joku miespuolisita tuttavistanne seurustella 169cm/75kg naisen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mites näin päin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mun mitat on täl hetkel 172cm ja 112kg. Pahimmillaan paino oli vuosi sitten 120kg.
Ja olen ollut kihloissa rakkaan mieheni kanssa yli kolme vuotta.
Joten kyllähän nyt miehet jopa niiden läskienkin kanssa seurustelee.

Itse olen 163cm pitkä, olen ollut todella hoikassa kunnossa, urheilullisessa kunnossa ja nyt muodokkaassa kunnossa hieman alle 70kiloa. Pahimmillaan olen painanut 75kg, mutta miehiä on kyllä riittänyt joka painossa. Paino on tosin isompanakin jakautunut aika tasaisesti ja oikeisiin kohtiin, vatsa pysynyt litteänä.. Laihdutan silti, koska vaatteet näyttävät paremmilta hoikemmassa kropassa.

Juu, mun mies seurusteli ennen minua noita mittoja lyhyemmän, yli 70-kiloisen naisen kanssa ja eipä se muakaan ole jättänyt tai osoittanut harmistustaan kun lihoin noita aloituksen mittoja lihavammaksi, pituutta mulla on varmaan juuri ja juuri tuo 169. Silloin kun olin vielä laiha, kysyin joskus miheltä, olisiko se alkanut seurustella mun kanssa jos olisin ollut silloin 100-kiloinen. Olisi kuulemma, kun olen niin ihana ja kiva :D Osa tietysti haluaa hoikan naisen, mikä on ihan ok, mutta kyllä ihan kaiken kokoisille löytyy "ottajia" :). Eipä mun 90-kiloinen, päälle 160-senttinen ystävä kauaa pysynyt sinkkuna edellisestä miesystävästä erottuaan.

Hauskaa muuten, kun monesti painon tullessa aiheeksi, joku aina sanoo, että kaikille ei ulkonäkö ole niin tärkeä. Ei varmaan kaikille olekaan, mut vaikka kelpuuttaisi pyöreän tai jopa lihavan kumppanin, niin kyllä aika moni siitä huolimatta kiinnittää huomiota ulkonäköönkin, todennäköisesti vaan enemmän muihin ominaisuuksiin kuin painoon :) Hiuksiin, ihoon jne.

Mun tuntemista miehistä suurin osa tykkää vähän pulskemmista naisista. Omakin tykkää (onneksi) :D Mun mitat oli vuosi sitten 160/88, nyt kun oon 20kg hoikempi, niin mies on alannut kyseleen, että en kai enää aio laihtua.

Yhteistyössä