Onko ketään "raiskattu" esim. bileissä, kännissä, tutun toimesta niin, ettet itse ajattele sitä raiskauksena?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Kun nykyään puolustuskyvyttömässä kännissä olevaan yhtyminenkin on raiskaus ilman naisen erillistä suostumusta, mutta luulis, että monessa tapauksessa sitä ei edes nainen koe raiskaukseksi, jos esim. kyseessä on tuttu, jonka kanssa n...sinut aiemminkin.

Tuli vaan mieleen tuosta toisesta ketjusta, kun niin moni nainen sanoo olevansa raiskattu.

Siis jos se on selvästi vastoin naisen tahtoa, tehty puolustuskyvyttömälle ja jättää pysyvät henkiset vammat? Eikö ole niin, että jos nainen ei sitä raiskauksena pidä, ei se varmaan siitä sitten eteen tai taaksepäin etenekään, ei henkisesti, ei rikosoikeudellisesti.

Tuon logiikan mukaan ei ole raiskaus jos aviomies raiskaa vaimonsa. :headwall:

Jos mä olisin puolustuskyvyttömäs kunnos ja joku sitä käyttäs hyväkseen ja panis, niin kyllä helvetis se olis raiskaus! Vaikka olis joskus aiemmin pannu ihan suostuen! Kyllä pitää olla molempien suostuvaasia seksiin, muuten se on raiskaus.

Just luin paikallislehdestä jonkun naisen tarinan, joka oli synnäriltä palattuaan joutunut miehensä raiskaamaksi heti ekana yönä -> takaisin sairaalaan kun epparihaavan tikit oli revenny -> lääkäri oli vaan vitsaillu "kuumalla seksillä". Kyllä pitää olla tyhmä lääkärikin jos ei tajua, ettei siinä kunnossa (vauva oli muistaakseni ollu yli nelikiloinen sen jutun mukaan) ole kyse kuumasta seksistä vaan jostain ihan muusta.

[QUOTE="vieras";26036404]Juu känninen mieskään ei varmasti koe sitä raiskaukseksi jos vähän perärööriä tai lemmenletkua tämän sammuneena ollessaan räpeltää.[/QUOTE]
Niinpä! On eri asia herätellä toista hyväilemällä kuin jatkaa hommaa vaikka toinen ei herääsi. Jos toinen ei herää, niin normaalilla järjellä varustettu ihminen lopettaa se räpläämisen.

Tavallaan. Tuttu mieskaveri tuli bileiden jälkeen luokseni yöksi ja asiat etenivät pidemmälle kuin olisin toivonut. Sanoin että älä viitsi, mutta en jaksanut humalalta pistää hanttiinkaan. Ei se mies varsinaisesti raiskannut, mutta ei se nyt ihan tasapuolisestikaan mennyt.

[QUOTE="Inkivääri";26036419]Just luin paikallislehdestä jonkun naisen tarinan, joka oli synnäriltä palattuaan joutunut miehensä raiskaamaksi heti ekana yönä -> takaisin sairaalaan kun epparihaavan tikit oli revenny -> lääkäri oli vaan vitsaillu "kuumalla seksillä". Kyllä pitää olla tyhmä lääkärikin jos ei tajua, ettei siinä kunnossa (vauva oli muistaakseni ollu yli nelikiloinen sen jutun mukaan) ole kyse kuumasta seksistä vaan jostain ihan muusta.[/QUOTE]

: / Järkyttävää! Kai tuo nainen tajusi erota miehestä.

Mietin, että ku raiskaus tekee muutenki kipiää niin mitkä on ollu kivut tuolla naisella... :|

Viimeksi muokattu:
On. Sammuin parikymppisenä rynnäkkökännit juoneena kaverin sängylle ja heräsin aamuyöllä siihen, että bileissä myös ollut miespuolinen kaveri makasi mun vieressä alaruumis paljaana ja multakin oli housut hävinneet. Hätkähdin rajusti ja jätkä heräsi, kysyin mitä helvettiä on tapahtunut ja tämä väitti mun kännissä kopeloineen itseään ja halunneen seksiä, että enkö mä muka muista. Itse tiedän tasan tarkkaan olleeni taju tukevasti kankaalla jo ennen kun pää osui tyynyyn, sen verran pihalla olin.
Kusipää koetti uhkailla, ettei mulle jää kuin kulut ja häpeä jos lähden häntä asiasta syyttämään. Nostin syytteen ja paska sai tuomion.

Luojan kiitos oli sentään käyttänyt kumia :(

Lisään vielä, että tapahtumille oli todistaja, yksi paikalle sattunut mies näki kun mua riisuttiin ja mä olin täysin tajuton siinä sängyllä. Tämä mies todisti sitten oikeudessa.

[QUOTE="Eräs";28248532]Lisään vielä, että tapahtumille oli todistaja, yksi paikalle sattunut mies näki kun mua riisuttiin ja mä olin täysin tajuton siinä sängyllä. Tämä mies todisti sitten oikeudessa.[/QUOTE]

no onpa ihana mies tuokin kun ei voinut mitään tehdä estääkseen tuota raiskaajaa. :O

Olin työporukan kanssa koulutusmatkalla, ja tarjolla tuli sitten juotua hiukan liikaa. Yhden työkaverin kanssa olin viettänyt enemmän aikaa sinä iltana, mutta molemmat olemme naimisissa eikä meillä mitään peliä ollut.
Menin nukkumaan ja jossain vaiheessa iltaa huonetoverini tuli huoneeseen mukanaan oma "säätönsä" ja tämä työkaveri, josta aiemmin kirjoitin.
Nukahdin uudestaan saman tien, ja jossain vaiheessa havahduin siihen, että tuo työkaverini oli sisälläni. Nukuin kyljelläni, ja hän oli siis selkäni takana. Oli riisunut multa housut nukkuessani.
Säpsähdin ja kysyin mitä hemmettiä hän puuhaa, ja hän vastasi jotain tyyliin, oota, mä tuun ihsn just.
Työnsin hänet pois, nukahdin ja heräsin pian samaan touhuun. Siinä vaiheessa suutuin todella, eikä hän enää mitään yrittänyt vaikka siinä nukkuikin koko yön.
Ällöttää vieläkin, kun ajattelen tota vaikka aikaa on kulunut jo vuosia.

Minua käytettiin seksuaalisesti hyväksi kun olin 17-vuotias, mies oli ainakin lähemmäks 25-vuotias. Olin alkoholin vaikutuksen alaisena, enkä tajunnut tilanteesta oikeastaan mitään. Paikalla olleen ystäväni mukaan ennen tätä yli 40-vuotias mies oli kosketellut minua jne. Tein asiasta rikostilmoituksen, muttei tekijöitä saatu vastuuseen, olivat lähteneet pois Suomesta, ja jälkeenpäin saatujen tietojen mukaan olivat puolalaisia työmiehiä, jotka tekivät ilmeisesti keikkahommaa Suomessa.

En tiedä oliko kyseessä raiskaus vai millä nimikkeellä tuo sitten menee.

On kyllä, tapahtumien jälkeen juoksin karkuun josta tyyppi pelästyi ja jälkeen päin varmisteli selustaansa.

Olin nuori ja hän melkein keski-ikäinen.
Koen että minut pakotettiin touhuun, eikä päästetty pois kun sitä pyysin. Mutta jollain tavalla kuitenkin koen että oli omaa syytäni, koska lähdin vieraan matkaan ja join itseni siihen kuntoon, joten en osaa ajatella varsinaisena raiskauksena.
Mutta otinpa opikseni ja vieraiden miesten kanssa en enää hakeutunut vastaavaan tilanteeseen. Olisi voinut käydä pahastikin kun jälkikäteen ajattelee.

Olin työporukan kanssa koulutusmatkalla, ja tarjolla tuli sitten juotua hiukan liikaa. Yhden työkaverin kanssa olin viettänyt enemmän aikaa sinä iltana, mutta molemmat olemme naimisissa eikä meillä mitään peliä ollut.
Menin nukkumaan ja jossain vaiheessa iltaa huonetoverini tuli huoneeseen mukanaan oma "säätönsä" ja tämä työkaveri, josta aiemmin kirjoitin.
Nukahdin uudestaan saman tien, ja jossain vaiheessa havahduin siihen, että tuo työkaverini oli sisälläni. Nukuin kyljelläni, ja hän oli siis selkäni takana. Oli riisunut multa housut nukkuessani.
Säpsähdin ja kysyin mitä hemmettiä hän puuhaa, ja hän vastasi jotain tyyliin, oota, mä tuun ihsn just.
Työnsin hänet pois, nukahdin ja heräsin pian samaan touhuun. Siinä vaiheessa suutuin todella, eikä hän enää mitään yrittänyt vaikka siinä nukkuikin koko yön.
Ällöttää vieläkin, kun ajattelen tota vaikka aikaa on kulunut jo vuosia.

Ei tuo ollut mikään "tavallaan, kai" raiskaus, vaan ihan oikea raiskaus. Tuon tyypin kuuluisi olla linnassa.

On niin, että olin sammahtanut ja ihastukseni kohde/poika jonka kanssa mulla oli ollut silmäpeliä yms. sinä iltana ja jo vähän aiemminkin sitten tuli siihen ja ensin silitteli ja hipelöi ja sitten teki itse temput. Mä kyllä ymmärsin mitä tapahtuu, mutten jaksanut vastustella. Olin puolitokkurassa tilassa ja aamuyö oli jo pitkällä, melkeinpä oli enemmän jo aamu kuin yö. Ensin olin ihan unessa, mutta heräsin kyllä lääpintäänsä ja sit olin siinä tokkurassa tilassa lopun aikaa.
Kyllähän mä sitä asiaa itkeskelin seuraavana päivänä ja haukuin tuon pojan pystyyn kun oli niin tehnyt ja poikakin siinä sitten itkeskeli ja pyysi anteeksi.
En tehnyt mitään rikosilmoituksia ja en nyt varsinaisesti raiskauksena ajatellut mutta todella v-mäisenä temppuna kuitenkin.
Vieläpä jatkoin tuon pojan tapailua tuon tapauksen jälkeen, koska aiemmin oli muuten ollut niin kiva ja olin ihastunut. Hyi ja yök. Olin niin nuori ja naivi.
Olin itse 17v ja poika oli 20.

[QUOTE="vieras";28249944]Olis parempi olla juomatta itseään känniin.[/QUOTE]

Ei se ole sen ihmisen vika, joka nyt sattuu olemaan alkoholin vaikutuksen alaisena. Se on sen vika, joka käyttää tilaisuutta hyväkseen. Eikö sitä muuten sitten pääse panemaan, kuin sellaista henkilöä joka ei tajua mistään mitään nautintoaineiden vuoksi, tai sitten otetaan joku väkisin. Sairasta.

Ja näitä raiskauksia tapahtuu ihan parisuhteissa / avioliitoissakin. En tajua miten joku kykenee sellaiseen.

Onneksi ei! Tietysti ehkä sellasia tapauksia on jotka on kännissä vaikuttanut tosi hyvältä idealta, vaikka ei tod ois kannattanut. Mutta se nyt ei ole raiskaus.

Kerran kun olin juuri täyttänyt 18v ja tuli bailattua turhan lujaa, niin olin ihan konttauskunnossa/puolsammuksissa baarissa. Olin mennyt sinne täysin tuntemattoman polttariseurueen kanssa, ja tietysti heillä oli kivaa kun saivat juottaa nuoren tyhmän tytön hirveään tuubaan :rolleyes:

Sieltä yks mies vei minut omaan kotiinsa (alkuillasta vielä lupailtiin että saatettais taksiin ja pääsisin himaan).
Yöllä hän ei (kai!?) mitään tehnyt, ainakaan ei ollut mitenkään paikat kipeänä tms (olin neitsyt vielä), mutta hirveästi aamulla hinkui. Onneksi uskoi kun kielsin, ja kiltisti vei minut kotiin jossain vaiheessa.

Kyllä jälkeenpäin alkoi ihan hirvittää että mitä ois voinut tapahtua, vaikka joku hiton joukkoraiskaus pimeällä metsätiellä tai vastaavaa :O

**Onko ketään "raiskattu" esim. bileissä, kännissä, tutun toimesta niin, ettet itse ajattele sitä raiskauksena? **

Mikä raiskaus se nyt on, jos ei sitä itse raiskauksena pidä. Sehän on vaan panemista, hyvää tai huonoa. Ja kyllä on bileissä pantu, eikä siinä mitään. Jopa kahden eri jannun kanssa samoissa pippaloissa. Maalla osataan.

Yhteistyössä