Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja endie:miksi tää nyt meni tähän seksistä jauhamiseen ?![]()
Apn ketjut menee aina.
En oo huomannu kyllä!
En minäkään!!!!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja endie:miksi tää nyt meni tähän seksistä jauhamiseen ?![]()
Apn ketjut menee aina.
En oo huomannu kyllä!
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Ei kukaan varmasti ole enää niin menevä ja tuleva kuin ennen lasta sitten kun jälkikasvua on siunautunut, mutta kokonaan ei tarvitse itseään muuttaa. Ei ole hyväksi esittää muuta kuin mitä on. Minä voin ihan reilusti myöntää että joskus tarvitsen sitä vapaata miehen kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja Leena:Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Ei kukaan varmasti ole enää niin menevä ja tuleva kuin ennen lasta sitten kun jälkikasvua on siunautunut, mutta kokonaan ei tarvitse itseään muuttaa. Ei ole hyväksi esittää muuta kuin mitä on. Minä voin ihan reilusti myöntää että joskus tarvitsen sitä vapaata miehen kanssa.
Hyvä. Mutta miksi toitotat sitä siten, kuin se olisi ainut ja oikea tyyli elää ja olla?
Miksi et voi suosiolla ymmärtää, että kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä???
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:Oonhan minä ymmärtänyt! Eikä siinä ole mitään ongelmaa! Saan varmaan kuitenkin keskustelupalstalla kysyä että miksi toiset toimii noin, toiset näin?
En ole missään väittänyt että muiden pitäisi toimia toisin, mutta olen perustellut miksi meillä toimitaan näin. Se ei tarkoita etteikö muut saisi tehdä mitä haluavat, olen vain puhunut miten MEILLÄ on ja MIKSI meillä on näin!