Kysymys...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rytkäätys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Rytkäätys:
Ei kukaan varmasti ole enää niin menevä ja tuleva kuin ennen lasta sitten kun jälkikasvua on siunautunut, mutta kokonaan ei tarvitse itseään muuttaa. Ei ole hyväksi esittää muuta kuin mitä on. Minä voin ihan reilusti myöntää että joskus tarvitsen sitä vapaata miehen kanssa.

Hyvä. Mutta miksi toitotat sitä siten, kuin se olisi ainut ja oikea tyyli elää ja olla?
Miksi et voi suosiolla ymmärtää, että kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä???

Kaikkihan me ollaan erilaisia ja kyllä minä ainakin ihan tietoisen valinnan olen tehnyt että tämä aika nyt omistetaan lapsille ja viittä lasta ei niin vain serkunkaimankummille viedäkään hoitoon. Koska olosuhteet on sellaiset ettei omaa aikaa voi saada, niin ei sitä kaipaakaan. Asian on hyväksynyt kun ei muuta voi.
Olishan se ihanaa jos joku tulis, ottais nuo lapset mukaansa ja sanois että tullaan parin päivän päästä takaisin tehkää mitä haluatte, mutta se on sama kuin lottovoitosta haaveilisi, miksipä siis kiusata itseä ajatuksella kun se on mahdotonta toteuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Leena:
Ei kukaan varmasti ole enää niin menevä ja tuleva kuin ennen lasta sitten kun jälkikasvua on siunautunut, mutta kokonaan ei tarvitse itseään muuttaa. Ei ole hyväksi esittää muuta kuin mitä on. Minä voin ihan reilusti myöntää että joskus tarvitsen sitä vapaata miehen kanssa.

Hyvä. Mutta miksi toitotat sitä siten, kuin se olisi ainut ja oikea tyyli elää ja olla?
Miksi et voi suosiolla ymmärtää, että kaikki eivät ole samanlaisia kuin sinä???

Oonhan minä ymmärtänyt! Eikä siinä ole mitään ongelmaa! Saan varmaan kuitenkin keskustelupalstalla kysyä että miksi toiset toimii noin, toiset näin?

En ole missään väittänyt että muiden pitäisi toimia toisin, mutta olen perustellut miksi meillä toimitaan näin. Se ei tarkoita etteikö muut saisi tehdä mitä haluavat, olen vain puhunut miten MEILLÄ on ja MIKSI meillä on näin!

Oonhan minä ymmärtänyt! Eikä siinä ole mitään ongelmaa! Saan varmaan kuitenkin keskustelupalstalla kysyä että miksi toiset toimii noin, toiset näin?

En ole missään väittänyt että muiden pitäisi toimia toisin, mutta olen perustellut miksi meillä toimitaan näin. Se ei tarkoita etteikö muut saisi tehdä mitä haluavat, olen vain puhunut miten MEILLÄ on ja MIKSI meillä on näin!

Aika kaunisteltu versio keskustelustasi...

Yhteistyössä