Voisiko miehenne/joku miespuolisita tuttavistanne seurustella 169cm/75kg naisen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mites näin päin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
No en usko että minua 169cm/54kg vaihtaisi tuon kokoiseen. Ei ne kilot periaatteessa mitään estä, mutta miksi ottaa lihava nainen jos saa kauniin, terveen ja kiinteänkin.

[QUOTE="vieras";27184507]Ei ne kilot periaatteessa mitään estä, mutta miksi ottaa lihava nainen jos saa kauniin, terveen ja kiinteänkin.[/QUOTE]

No mulla ainakin yksi miespuolinen kaveri joka pitää vähän pyöreämmistä naisista.

No omalle miehelleni ei kyllä kelpaisi, koska hän on itse kova urheilemaan ja timmissä kunnossa. Vaatii myös naiseltaan terveellisiä elämäntapoja ja ei vaan yksinkertaisesti pidä läskistä. Tuossa olisi mieheni mielestä sellaiset 10-15 kg ainakin ylimääräistä. Itse olen 168cm ja 60kg, myöskin urheilullinen tyyppi, enkä minäkään pidä hintelistä tai jenkkakahvallisista miehistä.

Tunnen useita jotka ovat seurustelleet tuonkokoisen naisen kanssa. Tuo nyt on hassua ajatella että "no tuskin mieheni minua läskimpään vaihtaisi", ei kait se ole ainoa kriteeri pysyä suhteessa. Tai siis toivottavasti ei vaihtais laihempaankaan :D

[QUOTE="vieras";27184507]No en usko että minua 169cm/54kg vaihtaisi tuon kokoiseen. Ei ne kilot periaatteessa mitään estä, mutta miksi ottaa lihava nainen jos saa kauniin, terveen ja kiinteänkin.[/QUOTE]

No ei kai muutaman kilon ylipaino tee naisesta sentään sairasta ja rumaa :O Eiku tekeehän se palstan mukaan, sori..

[QUOTE="vieras";27184711]No ei kai muutaman kilon ylipaino tee naisesta sentään sairasta ja rumaa :O Eiku tekeehän se palstan mukaan, sori..[/QUOTE]

Jep, ja mies on heti yököttävä ruikku, jos on hieman hoikempi. Ainiin, mut sehän on ihan eri asia, kun miehiä tosiaan saa arvostella.

Miksi jotkut kuvittelevat, että reilusti ylipainoiset naiset ei saa miestä itselleen? Ap:n esimerkissä ylipainoa ei ole edes kovin paljoa.

Mun mitat on170cm ja 98kg. Kyllä mulla on miehiä riittänyt seurusteluun asti ja ainoastaan kaksi heistä on ollut ylipainoisia. Muut ovat olleet normaalipainoisia jotkut jopa timmejä, ihan tavallisia miehiä eikä mitää luusereita.

Yhteistyössä