Voisitko seurustella 175cm / 60kg miehen kanssa?

• Viestiketjun aloittaja puupuu
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ensimmäisenä mieleen tuli, että en voisi, häiritsee jos mies painaa vähemmän kuin minä, ja tykkään, että mies on kunnon miehen kokoinen. Mutta muistuipa saman tien mieleeni myös, että eka poikaystäväni oli suurinpiirtein tota luokkaa. Ja olin tosi rakastunut häneen silloin. Rakkaus on siis sokea.

"kolmen äiti"
No en voisi.
Oma mies on ton pituinen kans, mutta painoa on n.88 kg, harrastaa voimailulajeja aktiivisesti, eli lihasta löytyy ja niin mun mielestä pitääkin. En oo ite mikään hentoinen tapaus, niin en osais olla kyllä minkään hintelän miehenkään kanssa... Ja miehen kun nyt vaan pitää olla vahva :) Ikääkin tuolla on turhan vähän. Ja ai herrajestas, tuohan on keveämpi kun mun 13v 170 cm pitkä poikani, joka ei ole yhtään ylipainoinen hänkään.. :D

• Tykkää
Reactions: narikka83
"poikia3"
Voisin seurustella. Nykyinen aviomieheni on 172-senttinen ja painaa varmaan alle 60 kiloa.

Mulle miehissä kolisee paljon ulkonäköä enemmän älykkyys ja huumorintaju kuin ulkonäkö. Tietenkin komea ja pitkä mies voi olla myös fiksu ja huumorintajuinen. Mutta en minä pituuden perusteella miehiä valitse.

Itse olen 170 senttinen ja ylipainoinen.

"mies"
Iso paino ei välttämättä kerro koko totuutta. Lätkäpelaajan kroppa on aika erilainen kuin bodarin tai atleetin. Itse olen selvästi lähempänä jälkimmäistä, ja olen matalimmillani painanut 184cm/79 kg. Silti lihasta on ollut "tarpeeksi".

Onhan niitäkin naisia, jotka tykkäävät isosta perseestä miehellä, mutta käsittääkseni enemmistö naisista pitää miehekkäämpänä kapeaa lantiota ja pienempää peppua ja ns. v-mallista vartaloa.

Olis liian nuori mulle, ehkä vähän lyhytkin, syöttäisin raukkaa jotta sais edes vhän lihaa luittensa ympärille.

Ite on 41v, 173,5 cm ja paino on n.90 kg ( alas päin menossa toi paino )

Puuma siis olisin... tai ainakin tuntisin itseni puumaksi.

Miksen? Mun mies on 180cm ja 72kg, nii ja 30-vuotias. Ite olen 24-vuotias, pituutta joku 165 ja painoa 57kg. Tosin miehen pituus ja paino ei mulle merkkaa juurikaan mitään, vaan se minkälainen ihminen hän muuten on. Enkä mä kyllä haluais mitään hormonihirmua miehekseni..

"poikia3"
[QUOTE="kolmen äiti";27181811]No en voisi.
Oma mies on ton pituinen kans, mutta painoa on n.88 kg, harrastaa voimailulajeja aktiivisesti, eli lihasta löytyy ja niin mun mielestä pitääkin. En oo ite mikään hentoinen tapaus, niin en osais olla kyllä minkään hintelän miehenkään kanssa... Ja miehen kun nyt vaan pitää olla vahva :) Ikääkin tuolla on turhan vähän. Ja ai herrajestas, tuohan on keveämpi kun mun 13v 170 cm pitkä poikani, joka ei ole yhtään ylipainoinen hänkään.. :D[/QUOTE]

Hassu käsitys, että hoikka mies ei voisi olla lihaksikas. Oma mieheni on todella lihaksikas, rasvaa ei ole missään. Kaikki lihakset piirtyvät esiin ihan normaali tilanteissa, ja niihin kiinnittää jopa huomiota.

Mun mielestäni mies voi olla myös liian lihaksikas, ja mun makuuni voimailijat yleensä nimenomaan ovat.

"kolmen äiti"
[QUOTE="poikia3";27181985]Hassu käsitys, että hoikka mies ei voisi olla lihaksikas. Oma mieheni on todella lihaksikas, rasvaa ei ole missään. Kaikki lihakset piirtyvät esiin ihan normaali tilanteissa, ja niihin kiinnittää jopa huomiota.

Mun mielestäni mies voi olla myös liian lihaksikas, ja mun makuuni voimailijat yleensä nimenomaan ovat.[/QUOTE]

No kun fakta vaan on se, että jos yli 170 cm pitkä mies painaa alle 60 kg, niin sen lihakset ovat ylen pienet :)

"vieras"
[QUOTE="kolmen äiti";27182007]No kun fakta vaan on se, että jos yli 170 cm pitkä mies painaa alle 60 kg, niin sen lihakset ovat ylen pienet :)[/QUOTE]

Tai sitten kyseessä on nyrkkeilijä tai judoka. Lihasta kyllä löytyy, muttei tippaakaan rasvaa, pienestä painosta huolimatta.

"kolmen äiti"
[QUOTE="vieras";27182016]Tai sitten kyseessä on nyrkkeilijä tai judoka. Lihasta kyllä löytyy, muttei tippaakaan rasvaa, pienestä painosta huolimatta.[/QUOTE]

No nyrkkeilijöitä vaikka ajatellaan, Amin Asikainen on 180 cm pitkä ja normaalipaino (siis ei se just ennen ottelua mitattu) on 78 kg... Lihasta löytyy, mutta niin painoakin :)

"Joopajoo"
Ai hintelä vai? Täällä mammakerho taas kokoontuu. Kauniita ja terveitä vartaloita on monen mallisia, ja toisia mollatessaan tulee kertoneeksi ehkä jotakin omista elämäntavoista.

Mieheni (tosin pari senttiä esimerkkiä lyhempi) oli nuorempana noissa mitoissa, kun hän kilpaili eräässä kamppailulajissa. Vartalo oli suoraan sanottuna järkyttävän upea. Nykyään hän on päälle kolmekymppinen, ja painoa on noin 70 kiloa, vatsalihakset näkyvät edelleen, muttei enää ole ihan niin timmi tapaus. Rakastaisin toki häntä minkä kokoisena vain, kunhan hän vain itse kokee olonsa terveeksi ja hyväksi.

no joo
[QUOTE="poikia3";27181985]Hassu käsitys, että hoikka mies ei voisi olla lihaksikas. Oma mieheni on todella lihaksikas, rasvaa ei ole missään. Kaikki lihakset piirtyvät esiin ihan normaali tilanteissa, ja niihin kiinnittää jopa huomiota.

Mun mielestäni mies voi olla myös liian lihaksikas, ja mun makuuni voimailijat yleensä nimenomaan ovat.[/QUOTE]

Käsitteellä lihaksikas tarkoitetaan normaalia lihaksikkaampaa ihmistä. Jos sun miehes on laiha, niin kuin paino kertoo, niin tietenkin ne lihakset (jotka ovat siis kaikilla, laihoilla ja lihavilla) silloin erottuvat paremmin.
Alle 60-kiloinen mies ei ole lihaksikas, jos on yhtään 150 cm pidempi ;)

Mun mies on 175cm ja painaa 60kg :D Nyt sillä on lihotuskuuri meneillään, kun ei oo tyytyväinen painoonsa. Mä oon siis 156cm ja oainoa on reilusti vähemmän, joten ihan sopiva mulle.

Viimeksi muokattu:
hmph
MItä ihmeen typeriä pituus"rasisteja" jotkut ovat? Ihan saaterin hölmöä syrjiä jotain tiettyä miestä vain siksi, ettei pituuskriteeri täyty.
Ja sit itketään, kun ei sopivaa puolisoa löydy! :O

"vieras"
[QUOTE="kolmen äiti";27182043]No nyrkkeilijöitä vaikka ajatellaan, Amin Asikainen on 180 cm pitkä ja normaalipaino (siis ei se just ennen ottelua mitattu) on 78 kg... Lihasta löytyy, mutta niin painoakin :)[/QUOTE]

No Amin Asikainen on vain yksi nyrkkeilijä toisten joukossa, eikä välttämättä mikään kovin edustava keskiverto-otos nyrkkeilijöistä ja muista kamppailulajien edustajista.

Yhteistyössä