tänne ovulaatiotesti kuvia.

Ninja09 No hyvä kuulla! Eli sullakin sitten kroppa sanoi yhtä ja testi toista. Eli ilmeisesti se sitten on testiin luottaminen! Meillä on mennyt ihan samalla tavalla :)

Mulla tuli kanssa toi nännikipu sitten melko nopeasti plussan jälkeen.

Ja me kanssa puuhasteltiin ahkerimmin just KP18, kun mä hermostuin testeihin ja totesin, että nyt tai ei koskaan. Siinä hymyn aikaan sitten alkoi jo olla "väsyneempää" hommaa! Toivottavasti simppoja riitti vielä silloinkin!

Mä kerron sitten miten kävi, toivottavasti mun epäluuloni osoittautuu vääriksi ja oliskin tärpännyt!

Tärppionnea teille ja kerro säkin sitten miten kävi!
 
Viimeksi muokattu:
Ninja: vastasinkin sulle tohon toiseen pinoon :) Mut siis testeissä sanotaan, että testaaminen pitäs lopettaa, kun saa sen ekan plussan. Miltäs sun muut ovisoireet vaikuttaa? Oletko tarkkaillut valkovuotoa? Entä alavatsakivut?
 
EtB
Tää on varmaan oikea ketju kysellä neuvoja :) Elikkäs, mä olen täysin aloittelija näiden testien kanssa. Kuukautisia mulla ei ole tullut taas hetkeen, mutta ilmeisesti kuitenkin ainakin välillä ovuloin siitä huolimatta, tuossa kun tollainen puolitoistavuotias likka istuu pikkukakkosta katsomassa. Ja silloin tulin raskaaksi vaikkei menkkoja ollut kuulunut moneen kuukauteen.

Nyt sitten olisi toinen toiveissa. Tilasin noita liuskatestejä, ja tänään sitten testasin yhden kokeeksi. Testiviiva oli haalea, mutta erotettavissa kuitenkin. Kertooko tuo mitään, kannattaako siis testailla lähipäivinä? Vai voiko se näyttää haaleaa viivaa, vaikka ovulaatioon olisi vielä viikkoja tai päiviä aikaa?

Lääkäriin tästä täytyy toki jossain vaiheessa lähteä noita kadonneita menkkoja metsästämään, tää on niin hakuammuntaa, että koska noita testejä pitäisi tehdä :)