tänne ovulaatiotesti kuvia.

Ninja09 No hyvä kuulla! Eli sullakin sitten kroppa sanoi yhtä ja testi toista. Eli ilmeisesti se sitten on testiin luottaminen! Meillä on mennyt ihan samalla tavalla :)

Mulla tuli kanssa toi nännikipu sitten melko nopeasti plussan jälkeen.

Ja me kanssa puuhasteltiin ahkerimmin just KP18, kun mä hermostuin testeihin ja totesin, että nyt tai ei koskaan. Siinä hymyn aikaan sitten alkoi jo olla "väsyneempää" hommaa! Toivottavasti simppoja riitti vielä silloinkin!

Mä kerron sitten miten kävi, toivottavasti mun epäluuloni osoittautuu vääriksi ja oliskin tärpännyt!

Tärppionnea teille ja kerro säkin sitten miten kävi!
 
Viimeksi muokattu:
Ninja: vastasinkin sulle tohon toiseen pinoon :) Mut siis testeissä sanotaan, että testaaminen pitäs lopettaa, kun saa sen ekan plussan. Miltäs sun muut ovisoireet vaikuttaa? Oletko tarkkaillut valkovuotoa? Entä alavatsakivut?
 
EtB
Tää on varmaan oikea ketju kysellä neuvoja :) Elikkäs, mä olen täysin aloittelija näiden testien kanssa. Kuukautisia mulla ei ole tullut taas hetkeen, mutta ilmeisesti kuitenkin ainakin välillä ovuloin siitä huolimatta, tuossa kun tollainen puolitoistavuotias likka istuu pikkukakkosta katsomassa. Ja silloin tulin raskaaksi vaikkei menkkoja ollut kuulunut moneen kuukauteen.

Nyt sitten olisi toinen toiveissa. Tilasin noita liuskatestejä, ja tänään sitten testasin yhden kokeeksi. Testiviiva oli haalea, mutta erotettavissa kuitenkin. Kertooko tuo mitään, kannattaako siis testailla lähipäivinä? Vai voiko se näyttää haaleaa viivaa, vaikka ovulaatioon olisi vielä viikkoja tai päiviä aikaa?

Lääkäriin tästä täytyy toki jossain vaiheessa lähteä noita kadonneita menkkoja metsästämään, tää on niin hakuammuntaa, että koska noita testejä pitäisi tehdä :)
 
EtB No se niissä ovulaatiotesteissä onkin niin hankalaa, että ne näyttää eri ihmisille vähän eri tavalla. Mä testasin viime kierrossa kp 19 alkaen (mulla kierto huinailee siellä 40 paikkeilla) ja plussan sain vasta kp 28. kp 19-26 testiin tuli lähes identtisesti joka päivä samanlainen hailura testiviiva. Sitten kp 27 suurinpiirtein samanvahvuinen kuin kontrolli, kp 28 tummempi kuin kontrolli ja kp 29 taas jo vaaleampi testiviiva. Jos ei sulla ole mitään hajua kierrosta niin täytyisi varmaan joka toinen päivä testailla. Tikkujen ja rahojen menoa se vaan ikävä kyllä aiheuttaa...
 
Ninja09 Hyvin ei käyny tällä kertaa kun tänään sitten alkoi tipotella ja siis KP1 :'(

Tässä kierrossa taidan skipata noi ovistestit tai ainakin jättää paljon vähemmälle huomiolle!

Harmittaa vaan kun on pitkähkö kierto niin taas saa odotella ja odotella...
 
ovistikkuanalyysiä: Mulla ilmeisesti tulee vahvin viiva samana päivänä kuin kivut eli se edellinen -ei ihan tasavahva- taitaa olla se paras talletusajankohta, olettaen että kivut johtuu munarakkulan puhkeamisesta johtuvan nesteen valumisesta vatsaonteloon (ymmärsikö kukaan...) :cool:




Melkein tasavahva, kuvattu testiajalla klo:11.00:



testiajalla kuvattu n.klo:11.00, kivut alkoivat 3 maissa iltapäivällä:
 
Viime kierrossa (YK1) sain ovisplussan kp 28/41. Käytössä silloin David ovulaatiotesti


VHH-ruokavaliolla nipistetty kierrosta 5 päivää eli tänään kp 23 saatu hymynaama digiin, liuskatesti Sofi one step.



Ja tässä vielä pelkät liuskat (Sofi One step)


Talletuksia tehty ahkerasti ja kohta alkaa jännitys...
 
Viimeksi muokattu:
Miksi ovistesti näyttää tältä kp 19-20/30. Mekkojen alkupäivä vähän epäselvä ja sorry huonolaatuinen kuva.



Eilen oli haaleampi ja nyt vaan tummentuu muutaman tunnin pisun pidättelyn jälkeen. ;)
Aamulla viiva tumma ja nyt vielä tummempi... outoa...ennen ovis tullut ihan ajallaan. :x
 
Miksi ovistesti näyttää tältä kp 19-20/30. Mekkojen alkupäivä vähän epäselvä ja sorry huonolaatuinen kuva.



Eilen oli haaleampi ja nyt vaan tummentuu muutaman tunnin pisun pidättelyn jälkeen. ;)
Aamulla viiva tumma ja nyt vielä tummempi... outoa...ennen ovis tullut ihan ajallaan. :x
Epäselväksi jäi että onko sinulla siis ollenkaan vielä tässä kierrossa ollut ovista?
jos on niin milloin? ja jos ei niin ei muutakuin peittoja heiluttelemaan sillä näyttäisi että sieltä olisi ovis tulossa. mutta tosiaankin jos on ollut jo aiemmin ovis niin voisihan tuo olla sitä ihteään eli silloin kehottaisin tekemään rtestin :)
 
En tiedä olisiko ovis ollut jo aiemmin...
Mahdottomuus saada luotettavaa tulosta raskaustestiin tässä vauvakuumeessa.
Tein nimittän juuri apteekin r-testin ja negahan se vissiin on, mutta jos siinä haluaa nähdä haamuviivan niin sen myös näkee. :LOL: :D
Huomenna gyne-aika eli siellähän se sitten selviää. :cool:
 
Ensimmäistä kertaa tuli testattua ovistikkuja ja Davidin testillä tuli tälläinen viiva kp13/28. Hmmm.....:popcorn: Eipä kyllä meikäläisellä ole minkäänlaisia ovistuntemuksia näemmä...yk2 vasta meneillään.

 

Yhteistyössä