saakohan mistään tietää kuka jakaa meille postia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja iik....
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
I

iik....

Vieras
sis että mikä sen postinjakajan nimi on? vitsit oon ihan ihastunut yhten mieheen joka jakoi postia mutta eilen puhuttiin et viimenen päivä oli töissä.. ja minä en nimiä menny kysymään:( oisko nolo kysyä joltain muualta postintyöntekijältä? :D

sanookohan ne siellä kuka oli jakaja viime viikolla? yritin fasestaki ehtiä mut en löytäby:( vitsit oon ihan ihastunu siihe:( juteltiin aina tupakka tauon verran..kertoi missä asuu ja kaikkea muuta et ei oo naisystävää jne.. mut en tyhmänä sit tajunnu koskaan nimiä kysyä:(mun nimenhän se tietää kun postia jakoia... kehtaanko soittaa jollain verukkeella ja kysyä :D?

Kysy, siltä seuraavalta postinkjakajalta, että kuka tää edellinen oli.. Niin saat varmaan sen tiedon helpoiten ja nopeimmin, kun johonkin postin puhelinpalvelimeen soittamalla.

niin ajattelinkin :D kysyä mutta pittääköhän ne mua ihan sekopäänä kun kyselen nimiä :D ;) pakko saada tietää se ... hitsin hitsi:( saakohan ne kertoa nimiä? kyttään kyllä heti ma tossa pihalla postinjakajaa ja kysyn nimiä...

nii sitä just mietinkin että ei varmaan kerro mulle nimeä kun ajattelee että oon joku sekopää joka kyttää ym :D :D hitsin hitsi... tiijän kyllä missä ttalossa asuu ym mu siinä talossa on varmaan 50asuntoa :O nii läheppä sit sieltä ehtii:( se aina ootti oikein et meen sen kans tupakalla:( mullaki prepaid liittymä niin sekään ei mun numeroa saa...tai ei ees varmaan halua..mut haluan tutustua siihen paremmin :D mut miten :(?

Alkuperäinen kirjoittaja apuja vielä;27153262:
nii sitä just mietinkin että ei varmaan kerro mulle nimeä kun ajattelee että oon joku sekopää joka kyttää ym :D :D hitsin hitsi... tiijän kyllä missä ttalossa asuu ym mu siinä talossa on varmaan 50asuntoa :O nii läheppä sit sieltä ehtii:( se aina ootti oikein et meen sen kans tupakalla:( mullaki prepaid liittymä niin sekään ei mun numeroa saa...tai ei ees varmaan halua..mut haluan tutustua siihen paremmin :D mut miten :(?

Laita sen talon ilmoitustaululle näkyvä ilmoitus, että sinä postiljooni jonka kanssa jaoimme röökitauon, odottelen sinua tupakkatauolle ;)

mut se ukko ei oo enää postilla töissä ja asuu toisellapuollela kaupunkia,ei oo sama postinjakaka...voisin kyllä silti kysyä, keksiä jotai miksi pitäs saada tietää :)

[QUOTE="vieras";27153282]Laita sen talon ilmoitustaululle näkyvä ilmoitus, että sinä postiljooni jonka kanssa jaoimme röökitauon, odottelen sinua tupakkatauolle ;)[/QUOTE]

vitsit jos mulle joku jättäis tollasen viestin .pyörtysin varmaan ;D ei hitsit pitäskö oikeasti ;)?

[QUOTE="vieras";27153287]Sanot vaan että haluat antaa edellisestä jakajasta palautetta ja haluaisit tietää hänen nimen.[/QUOTE]

mut kertookohan ne?siis saako kertoa?

[QUOTE="vieras";27153282]Laita sen talon ilmoitustaululle näkyvä ilmoitus, että sinä postiljooni jonka kanssa jaoimme röökitauon, odottelen sinua tupakkatauolle ;)[/QUOTE]

Liian helppo ratkaisu. Ei tää ketju ratkea vielä tuolla tavalla.

No on se nyt erikoista, jos postinjakajilla on niin tarkkaan varjeltu selusta ettei nimeäkään kerrota. Esim. hoitoalan ihmisten nimet on kaikki netissä julkisesti saatavilla, vaikka heillä jos jollakin pitäis olla tuollainen suoja.

Uusimmat

Yhteistyössä