Ensinnäkin suuri kiitos kaikille tsempanneille! :heart:
Kulunut viikko on ollut niin henkisesti, kuin myös fyysisesti todella raskas. Toivon että tämä Hyperstimulaatio alkaisi viimein hellittämään. Kenellekään en kyllä tätä komplikaatiota toivoisi. Jouduin vielä torstaina kontrolliin ja vaikka kuume oli noussut ja vatsanympärys kasvanut, olivat kaikki veriarvot kuitenkin kohdallaan. Olisivat ottaneet osastolle, mutta sain kuitenkin lähteä kotiin. Nyt pitää kuitenkin tarkkailla vointia ja hakeutua heti sairaalaan, jos olo heikentyy. Tänään vointi kuitenkin jo astetta parempi.
Annabell-77
Mites piinailijat? Onko oireita?
Olen täällä ihan pää pyörällä kaiken jälkeen.. kannan huolta omasta terveydestäni ja kuulostelen raskausoireiden lisäksi vatsakipuja ja pelkään koko ajan että paheneeko ne. PP 4 huomasin yhtäkkiä että rinnat olivat todella arat, tämä oire katosi kuitenkin melkein kokonaan. PP5 minulla oli ihan kamalat menkkakivut ja kävin pari kertaa vessassakin katsomassa, että tuleeko vuotoa. PP6 ei mitään, paitsi hyperin oireet. PP7 taas lievää menkkakipua.
Hyperin kontrollissa lääkäri totesi kuin ohimennen, että HCG-arvo on nousussa. En edes tiennyt että se on otettu.. mutta se oli sunnuntaina (PP3) 2 ja torstaina (PP7) 5. Lääkäri ei kuitenkaan osannut ottaa kantaa arvoon sen enempää, että vastaisiko raskauden alkua. Totesi vaan, että se on nousussa. Eilen soitin klinikalle ja hoitaja ampui kyllä toivonrippeet alas. Jos arvo on <5, niin sitä ei lasketa raskaudeksi, että voi olla vaan kiinnitysyritys, tai sitten vielä nousta. Totesi vaan että odottavan aika on pitkä..
Hain eilen kaksi Cittarin testiä, ja olen saanut niihin haamuista haamun. Kai tuo kiinnittymisyritys voisi näkyä testissä ja meinaan nyt testata päivittäin, että katoaako tuo vähäinenkin haamu, vai alkaako vahvistumaan.
Olen aikaisemmin testannut haamun PP9, mutta silloin oli siirretty kaksi blastoa. Tänään haamu ja PP9 mutta siirretty kaksi 3-päiväistä alkiota. Eli tämä on fifty-fifty! Aika näyttää mitä käy. Toisaalta olen todella iloinen pelkästä kiinnittymisyrityksestäkin, mutta toisaalta en olisi halunnut turhaa toivoa, jos lopputulos negatiivinen.
Ja yleisesti raskausoireista. Olen kaksi kertaa aikaisemmin testannut plussan. Eka tuoresiirrosta (pitkä kaava), eikä testipäivään PP14 mennessä ollut mitään oireita, ei menkkakipuja, ei mitään. Toisesta plussasta testasin jo PP9 koska menkkakivut olivat niin kovat, ajattelin silloin että kohdataan totuus, että en halua pitää yllä turhaa toivoa. Menkkakivut oli kuitenkin silloin oire raskaudesta. Keväällä tehtiin pas-siirto ja menkkakivut alkoivat taas ja ajattelin, että plussaan.. mutta tällä kertaa menkkakivut olivat oire kuukautisista. Kai ne oireet voivat vaihdella todella paljon eri raskauksien välillä.. aika raivostuttavaa!!
Täälläkin uni hakusessa.. johtuuko sitten stressistä, vai Dexametasonista mitä syön.
Willbe miksi sinulle on määrätty Dexametason?
Tulipa pitkä teksti. Voimia kaikille tasapuolisesti täällä oleville! :hug:
Sebu PP9