Salkkareista...Miten tuo Aaro on hengissä??

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Jenni sais tulla jo takasin :)

Ja tosiaan Aaro tippui parvekkeelta, mutta kun se maassa makas ja toisten silmät vältti, se katosi siitä yht äkkii... näin muistelen. :/

Tylsää.. ois saanu olla tulematta takasin.

"vieras"
Ensi viikolla.

Paula saa oudon puhelun

Paula saa puhelun tuntemattomasta numerosta. Sieviset kertovat Antille oudosta puhelusta. Antti kertoo tutkivansa Joonatanin hätäkeskuspuhelun. Yllätykseksi Joonatan ilmoittaa, ettei ole soittanut hätäpuhelua. Paula tunnistaa hätäkeskusnauhoituksesta Aaron äänen.

Alkuperäinen kirjoittaja Onni on oma elämä;27125156:
Aha. No nyt tosiaan kun sarja menee vielä entistä älyttömämmäksi halveksun entistä enemmän sarjan katselijakuntaa. Älyvapaat aikuiset ja typerät kakarat katselee silmät killillään. jessus! :D
Mä taas en ymmärrä sitä että mollataan niitä jotka haluaa katsoa jotain tv-sarjaa. Kyllähän kaikki nyt tajuaa ettei se ole totta. Ei siinä kuule ole mitään kauheaa jos haluaa puolen tunnin ajan vuorokaudessa uppoutua johonkin tarinaan. Tai vaikka lukea jotain fiktiota, tai katsoa ihan mitä tahansa tv-sarjaa..

• Tykkää
Reactions: Akaatti
"vieras"
Mä taas en ymmärrä sitä että mollataan niitä jotka haluaa katsoa jotain tv-sarjaa. Kyllähän kaikki nyt tajuaa ettei se ole totta. Ei siinä kuule ole mitään kauheaa jos haluaa puolen tunnin ajan vuorokaudessa uppoutua johonkin tarinaan. Tai vaikka lukea jotain fiktiota, tai katsoa ihan mitä tahansa tv-sarjaa..
Eikö siellä helsingissä tuotu ihan kynttilöitä ja muistokirjoituksiakin paikalle, jossa joku "kuoli"?

"vieras"
Joo mut lienee aika ainutkertaista.
Muistaakseni ei ollut ainut kerta.

Niin, ja tämä seppo-episodi

"Erittäin mautonta näyttää suosikkihahmon itsemurha. Eikö tän ohjelman tekijä ollenkaan ajattele lapsia, jotka kattoo tätä ohjelmaa? Minun 28-vuotias poikani, joka on sepon suuri fani meni hysteerisenä huoneeseensa itkemään, kun näki sepon itsemurhan."

Ei jumankavita. :D

[QUOTE="vieras";27143713]Muistaakseni ei ollut ainut kerta.

"Erittäin mautonta näyttää suosikkihahmon itsemurha. Eikö tän ohjelman tekijä ollenkaan ajattele lapsia, jotka kattoo tätä ohjelmaa? Minun 28-vuotias poikani, joka on sepon suuri fani meni hysteerisenä huoneeseensa itkemään, kun näki sepon itsemurhan."

Ei jumankavita. :D[/QUOTE]

No silti, onko siinäkään ideaa tulla haukkumaan keskenkasvuksiksi joitakin jotka kattoo Salkkareita. Ite en ole mikään Salkkari-fani ja tykkään muutenkin lukemisesta enemmän mutten silti jaksas tulla keskustelupalstalle haukkumaan niitä jotka kattoo jotain sarjaa.

[QUOTE="vieras";27143713]Muistaakseni ei ollut ainut kerta.

Ei jumankavita. :D[/QUOTE]

Monihan kirjoittelee huvikseen kaikenlaisia viestejä nettiin.

"vieras"
No silti, onko siinäkään ideaa tulla haukkumaan keskenkasvuksiksi joitakin jotka kattoo Salkkareita. Ite en ole mikään Salkkari-fani ja tykkään muutenkin lukemisesta enemmän mutten silti jaksas tulla keskustelupalstalle haukkumaan niitä jotka kattoo jotain sarjaa.
Minä otin tämän asian puheeksi, koska väitit että kaikki tajuaa ettei sarja ole totta. No eipä vaan tajua, luullaan sitä joksikin tositeeveeksi vaikka on erittäin huonosti tuotettua, erittäin huonoilla näyttelijöillä täytettyä erittäin huonoa saippuaa sieltä syvimmästä päästä.

[QUOTE="vieras";27143757]Minä otin tämän asian puheeksi, koska väitit että kaikki tajuaa ettei sarja ole totta. No eipä vaan tajua, luullaan sitä joksikin tositeeveeksi vaikka on erittäin huonosti tuotettua, erittäin huonoilla näyttelijöillä täytettyä erittäin huonoa saippuaa sieltä syvimmästä päästä.[/QUOTE]

Saippuasarjathan yleensä onkin täyttä paskaa. Ei niiden mitään dokumentteja ole tarkoitus ollakaan.

annni
Mitäpä jos se parvekkeelta tippunut olikin Eero, ja Aaro onkin elossa ja esittänyt Eeroa sen jälkeen, eikä kuollut edes siinä räjähdyksessä. Siinä voisi olla yks selitys..?

"Kikka"
Aaro on sen sortin teräsmies joka ei pikkusista kolhuista, kuten parvekkeeltä tippumisesta, kovin hätkähdä. Kohta se Eerokin sieltä jostain kömpii ja veljeksillä tulee hirveä riitä Severin holhoamisesta! Siihen kun vielä lätkäistään Lassen, epätoivoisen isän raivo, kun löytää Severin niin A VOT! Siinä sitä viihdettä! (*mutinaa* *uskomatonta mitä paskaa**onneks en kato koko sarjaa*)

Yhteistyössä