Mä taas en ymmärrä sitä että mollataan niitä jotka haluaa katsoa jotain tv-sarjaa. Kyllähän kaikki nyt tajuaa ettei se ole totta. Ei siinä kuule ole mitään kauheaa jos haluaa puolen tunnin ajan vuorokaudessa uppoutua johonkin tarinaan. Tai vaikka lukea jotain fiktiota, tai katsoa ihan mitä tahansa tv-sarjaa..Alkuperäinen kirjoittaja Onni on oma elämä;27125156:Aha. No nyt tosiaan kun sarja menee vielä entistä älyttömämmäksi halveksun entistä enemmän sarjan katselijakuntaa. Älyvapaat aikuiset ja typerät kakarat katselee silmät killillään. jessus!
Eikö siellä helsingissä tuotu ihan kynttilöitä ja muistokirjoituksiakin paikalle, jossa joku "kuoli"?Mä taas en ymmärrä sitä että mollataan niitä jotka haluaa katsoa jotain tv-sarjaa. Kyllähän kaikki nyt tajuaa ettei se ole totta. Ei siinä kuule ole mitään kauheaa jos haluaa puolen tunnin ajan vuorokaudessa uppoutua johonkin tarinaan. Tai vaikka lukea jotain fiktiota, tai katsoa ihan mitä tahansa tv-sarjaa..
Muistaakseni ei ollut ainut kerta.Joo mut lienee aika ainutkertaista.
Minä otin tämän asian puheeksi, koska väitit että kaikki tajuaa ettei sarja ole totta. No eipä vaan tajua, luullaan sitä joksikin tositeeveeksi vaikka on erittäin huonosti tuotettua, erittäin huonoilla näyttelijöillä täytettyä erittäin huonoa saippuaa sieltä syvimmästä päästä.No silti, onko siinäkään ideaa tulla haukkumaan keskenkasvuksiksi joitakin jotka kattoo Salkkareita. Ite en ole mikään Salkkari-fani ja tykkään muutenkin lukemisesta enemmän mutten silti jaksas tulla keskustelupalstalle haukkumaan niitä jotka kattoo jotain sarjaa.
Niin, ja monihan ottaa tosissaan jonkun saippuasarjan.Monihan kirjoittelee huvikseen kaikenlaisia viestejä nettiin.
Niin ja tossa em. kirjotuksessa, poika tuskin käy ns. "täysillä" jos on 28v, asuu kotona ja itkee kun FIKTIOsarjan hahmo tekee itsarin. Ja ne kynttilätkin sen Kentsun (?) kuolinpaikalla voi olla ihan tsoukkia.Monihan kirjoittelee huvikseen kaikenlaisia viestejä nettiin.
Esimerkiksi emmerdale on hyvä esimerkki hyvästä, jopa mahdollisesta saippuasta. Salkkarit on valovuosia jäljessä tästä maalaistollojen elämästä.Saippuasarjathan yleensä onkin täyttä paskaa. Ei niiden mitään dokumentteja ole tarkoitus ollakaan.