A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Minä olen myös huumorintajuton. En ihan tuollaista huumoria ymmärrä, koski se sitten mitä tahansa uskontoa.
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Iranin presidentti syyttää vihollisia sateen viemisestä - Iran - Ulkomaat - HS.fi
Dubai. Iranin presidentti Mahmud Ahmadinejad syyttää maansa vihollisen juonia vakavasta kuivuudesta. Ahmadinejadin mukaan vihollismaat tuhoavat sadepilviä ennen kuin ne saavuttavat Iranin.
"Vihollinen tuhoaa maahamme matkalla olevat pilvet, ja tämä on sota, jonka Iran tulee voittamaan", Ahmadinejad sanoi tiistaina useiden verkkosivujen mukaan.
Minä olen myös huumorintajuton. En ihan tuollaista huumoria ymmärrä, koski se sitten mitä tahansa uskontoa.
Olen mielelläni sivistymätön moukka jos en ymmärrä tuollaista taiteen nimissä.
Olen mielelläni sivistymätön moukka jos en ymmärrä tuollaista taiteen nimissä.
Ensinnäkin näissä "pilakuvissa" ja "huumorivideoissa" ei todellakaan ole kyse pelkästä huumorista. Kyllähän sen tyhmempikin tajuaa, että ne on selvää provokaatiota. Halutaan tahallaan ärsyttää ja just se halu siihen tahallaan ärsyttämiseen saa sen vastapuolen vihan kiehumaan. MIKSI pitää tahallaan ärsyttää kun tiedetään jo etukäteen, että se aiheuttaa ongelmia?! Tahallaan halutaan nähdä "nyt se hullut taas käy meidän kimppuun kun me tehtiin näin hassu juttu, heh heh".
TYHMÄÄ.
Alkuperäinen kirjoittaja höh pöh;27132868:mutta kun suomalaiset hurjistuvat Mannerheim-pilkasta taiteen nimissä, niin siitä nostetaan kauhea haloo! Sehän on VAIN taidetta!!!
Ensinnäkin näissä "pilakuvissa" ja "huumorivideoissa" ei todellakaan ole kyse pelkästä huumorista. Kyllähän sen tyhmempikin tajuaa, että ne on selvää provokaatiota. Halutaan tahallaan ärsyttää ja just se halu siihen tahallaan ärsyttämiseen saa sen vastapuolen vihan kiehumaan. MIKSI pitää tahallaan ärsyttää kun tiedetään jo etukäteen, että se aiheuttaa ongelmia?! Tahallaan halutaan nähdä "nyt se hullut taas käy meidän kimppuun kun me tehtiin näin hassu juttu, heh heh".
TYHMÄÄ.