"vieras"
sinun olemus En kysy edes kuvaa. ei se mitä miltä näytät. Se että nään sinusta muutakin kun muut!Tradenomi YAMK
sinun olemus En kysy edes kuvaa. ei se mitä miltä näytät. Se että nään sinusta muutakin kun muut!Tradenomi YAMK
älä ihmettele. toi on just se..Täh?
:wave: Entäs minä? Vai joko se on tullut mainittua aina kysyttäessä...
Hieroja.:wave: Entäs minä? Vai joko se on tullut mainittua aina kysyttäessä...
Tää liippas jo vähän lähempää, mutta en tiedä onko 5-hengen taloudelle kokkaaminen vielä suurtalouskokkina toimimista...Hieroja.
Olen todellinen DramaQueen kyllä halutessani. Teatterikorkeaan en kuitenkaan pääsisi ikinä. (En tosin haluaisikaan, mikä on aina hyvä - kun ei edes halua sellaista, mitä ei voi kuitenkaan ikinä saada.)Olen aika tuore palstalainen jotein heitänpä arvauksia nimimerkkien perusteella.
metsänpeitto - Metsuri?
MolliMelooni - Suurtalouskokki?
Rigel - Vetää miniteatteria, eli koulutus voisi olla jotain, öh vaikka teatterikorkee?
ansarikukku - Hortonomi?
Ultramariini - Valtiotieteidenmaisteri?
BootyPeppi - Sairaanhoitaja?
Anatolia - Farmaseutti?
Kunnanvaltuutettupas.Pikkukaupunkilainen on pormestari.
Oot toimintaterapeutti tai fyssari.Tää liippas jo vähän lähempää, mutta en tiedä onko 5-hengen taloudelle kokkaaminen vielä suurtalouskokkina toimimista...
Lääkärihoitaja?Tää liippas jo vähän lähempää, mutta en tiedä onko 5-hengen taloudelle kokkaaminen vielä suurtalouskokkina toimimista...
Siivooja.Mulla on maailman siistein ammatti. Arvatkaa ?
Ok. Kunnanvaltuutettu, mutta kotona haluaa itseään kutsuttaavan kuvernööriksi.Kunnanvaltuutettupas.
Se, jolle kävi aikoinaan "lipsahdus", ja jonka aikuinen tytär avautui asiasta täällä.
Aivan joo...Alkuperäinen kirjoittaja päätön;27130845:älä ihmettele. toi on just se..
kas kun ei senaattoriksiOk. Kunnanvaltuutettu, mutta kotona haluaa itseään kutsuttaavan kuvernööriksi.
Ja pormestariksi sitten taas appivanhempien luona.
Ok. Kunnanvaltuutettu, mutta kotona haluaa itseään kutsuttaavan kuvernööriksi.
Syksyllä olen taas toivottavasti. Siis kunnanvaltuutettu.Kunnanvaltuutettupas.
Se, jolle kävi aikoinaan "lipsahdus", ja jonka aikuinen tytär avautui asiasta täällä.
No ei se nyt oo erityisen huikeeta..Siivooja.
Makuuhuoneessa hän haluaa olla joko Luoja tai Hyvä Jumala.Ok. Kunnanvaltuutettu, mutta kotona haluaa itseään kutsuttaavan kuvernööriksi.
se vaihe tulee vielä.kas kun ei senaattoriksi
Makuuhuoneessa hän haluaa olla joko Luoja tai Hyvä Jumala.