Arvuutellaan palstalaisten koulutuksia heidän kirjoitustensa perusteella!

• Viestiketjun aloittaja "Inkeri"
  • Ensimmäinen viesti
Edes yks meni ihan metsään, jess! :D

Kaikki muut osu tavalla tai toisella. :O Oon sekatyöläinen; maalaan ja ompelen tilauksesta ja muutenkin rahan edestä, valokuvaan harrastuksena ja opetan säännöllisen epäsäännöllisesti tanssia (myös tanko). Matikan sijaisenakin oon ollu. :xmas:

Ja avassa on muuten edelleen omakuva, roikun yhellä jalalla. ;)
Pakkohan mun oli...

Maisteriksi tuolla alussa veikattiin, mutta onko muita arveluita?
Mollimeloni on eräänlainen elämäntapakouluttaja, joka on hypännyt liikemaailman pyörteestä kiirettömämpään tapaan elää. Ei mikään Sarasvuosankari-tyylinen, vaan sellainen luonnoläheistä elämäntapaa ihmisille tarjoava lämmin kouluttaja.
Jonka koulutuksissa tehdään matkoja luontoon, minuuteen, runouteen, kirjallisuutteen ja tehdään työtä eläinten parissa. Lampaitten.

Mollimeloni on eräänlainen elämäntapakouluttaja, joka on hypännyt liikemaailman pyörteestä kiirettömämpään tapaan elää. Ei mikään Sarasvuosankari-tyylinen, vaan sellainen luonnoläheistä elämäntapaa ihmisille tarjoava lämmin kouluttaja.
Jonka koulutuksissa tehdään matkoja luontoon, minuuteen, runouteen, kirjallisuutteen ja tehdään työtä eläinten parissa. Lampaitten.
Ooo. Olen vissiin paljastanut itsestäni liikaa palstalla. :O

Olen aika tuore palstalainen jotein heitänpä arvauksia nimimerkkien perusteella.

metsänpeitto - Metsuri?
MolliMelooni - Suurtalouskokki?
Rigel - Vetää miniteatteria, eli koulutus voisi olla jotain, öh vaikka teatterikorkee?
ansarikukku - Hortonomi?
Ultramariini - Valtiotieteidenmaisteri?
BootyPeppi - Sairaanhoitaja?
Anatolia - Farmaseutti?

päätömällä on kaksi ammatia, toinen on vanginvartija, eräässä suomen pahamaineisimmassa vankilassa.
Karski ja kunnioitettu päätön on todella rautainen työssään, ja valtaosa vangeista kunnioittaa häntä.

Vastapainona raskaalle työlle, vetää päätön toisena työnään kansantanhukerhoa eläkeikäisille työväenopistolla. Erityisesti vanhat mummelit ovat myytyjä, ja kahvikutsuja satelee.

Yhteistyössä