Arvuutellaan palstalaisten koulutuksia heidän kirjoitustensa perusteella!

• Viestiketjun aloittaja "Inkeri"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Hmmm";27130152]
Astrolabe pappi[/QUOTE]

Ainakin Sims Medievalissa on minun pelissä pappina :D Kovasti tuntuu lämpenevän kuninkaan ehdotuksille. Juuri sen kuninkaan joka päätti poimia kukkia kun maantierosvo tuli ryöstämään.

"vieras"
päätömällä on kaksi ammatia, toinen on vanginvartija, eräässä suomen pahamaineisimmassa vankilassa.
Karski ja kunnioitettu päätön on todella rautainen työssään, ja valtaosa vangeista kunnioittaa häntä.

Vastapainona raskaalle työlle, vetää päätön toisena työnään kansantanhukerhoa eläkeikäisille työväenopistolla. Erityisesti vanhat mummelit ovat myytyjä, ja kahvikutsuja satelee.
uposin sinun kirjotuksiin! Kirjotat sen tiedän.

[QUOTE="vieras";27130588]sanotte ja miten?

Se kertoo. Itse kuulen heiniksinen sirkutuksen. Se oli sivu huomautus![/QUOTE]

Sun tapaa sanoa ei voi unohtaa. Ihan hatusta heitän puhtaasti kirjoitustesi perusteella että olet avaruusolio.

• Tykkää
Reactions: Data
"vieras"
Ainakin Sims Medievalissa on minun pelissä pappina :D Kovasti tuntuu lämpenevän kuninkaan ehdotuksille. Juuri sen kuninkaan joka päätti poimia kukkia kun maantierosvo tuli ryöstämään.
morffaa! Siis oot näissä mmg vittu mtä ne oli mutta itse oon kasvanut pelien äärellä!

Mortal kombat, resident evil, finallty fantysy...jatkumo jatkuu...En siks osta konetta millä pelata kallista lystii! Commondere 64 /128 oli se misk haluun tietotekniikka.

[QUOTE="vieras";27130665]morffaa! Siis oot näissä mmg vittu mtä ne oli mutta itse oon kasvanut pelien äärellä!

Mortal kombat, resident evil, finallty fantysy...jatkumo jatkuu...En siks osta konetta millä pelata kallista lystii! Commondere 64 /128 oli se misk haluun tietotekniikka.[/QUOTE]

Mie aloitin Vic-20:llä aikoinaan :)

Yhteistyössä