Jaiks. En onneksiNenja on tarjoilija
Jaiks. En onneksiNenja on tarjoilija
uposin sinun kirjotuksiin! Kirjotat sen tiedän.päätömällä on kaksi ammatia, toinen on vanginvartija, eräässä suomen pahamaineisimmassa vankilassa.
Karski ja kunnioitettu päätön on todella rautainen työssään, ja valtaosa vangeista kunnioittaa häntä.
Vastapainona raskaalle työlle, vetää päätön toisena työnään kansantanhukerhoa eläkeikäisille työväenopistolla. Erityisesti vanhat mummelit ovat myytyjä, ja kahvikutsuja satelee.
Olisin voinut ollakin . Oli tosi lähellä. Hain ja pääsin brittiyhtiölle oppaaksi, mutta tulin toisiin ajatuksiin. Turistikohteessa useamman vuoden asuin kyllä ja turismin parissa työskentelin.Anatolia on matkaopas
Mutta onko se koulutusSun tapaa sanoa ei voi unohtaa. Ihan hatusta heitän puhtaasti kirjoitustesi perusteella että olet avaruusolio.
Taiteilija, ehkä käynyt elämänkoulun tai sitten todella syvällisen koulutuksen.Mutta onko se koulutus
Mietin kans tota, mut toisaalta en tiedä mitä kouluja ne käy.Mutta onko se koulutus
Nöynöy. Oma tukka kyllä hyvin, mutten ikinä jaksaisi laittaa toisten..Nenja on parturi-kampaaja, jolla on oma tukka aina viimeisen päälle hyvin
morffaa! Siis oot näissä mmg vittu mtä ne oli mutta itse oon kasvanut pelien äärellä!Ainakin Sims Medievalissa on minun pelissä pappina Kovasti tuntuu lämpenevän kuninkaan ehdotuksille. Juuri sen kuninkaan joka päätti poimia kukkia kun maantierosvo tuli ryöstämään.
Nenja on karaoke-emäntä.Nöynöy. Oma tukka kyllä hyvin, mutten ikinä jaksaisi laittaa toisten..
Miten musta tuntuu, etten mä ole antanut itestäni kauhean viisasta kuvaa täällä? En laula, enkä käy karaokepaikoissa, enkä ole emäntä.Nenja on karaoke-emäntä.
Aika epäkriittinen sarjisharrastaja pikemminkinMythago on elokuvakriitikko ja sarjakuvakirjailija.
Miten musta tuntuu, etten mä ole antanut itestäni kauhean viisasta kuvaa täällä? En laula, enkä käy karaokepaikoissa, enkä ole emäntä.
Tradenomi YAMKPikkukaupunkilainen on merkonomi ja jotain yrittäjäkoulutuksia käynyt.
Päätön on...hmmm, Päätön on selkeästi matemaatikko.
et ymmärrä ihmistä jos et tiedä mitä kokenut`?Taiteilija, ehkä käynyt elämänkoulun tai sitten todella syvällisen koulutuksen.
Joo sitä en epäile yhtään! Oon vaan, tarjoilija, kampaaja ja karaoke-emäntä ;DMä vastasin ihan leikkimielellä.