Mitä ajattelet minusta / mitä on jäänyt mieleen?

Sulla oli kahnauksia sen kommunistimiehen ja hänen mummonsa kanssa. Miehen kommunikaatiotaidot ei olleet kai aivan parhaasta päästä, tai sitten siinä oli jotain muuta typerää käyttäytymistä.
Tykkäät ajaa lujaa autolla, mutta tämä nyt ei ole varmaan kenenkään mielestä enää edes mielenkiintoista (ts. ei ainesta skandaaliin :xmas:), koska asiaa puidaan - tai on puitu - palstalla säännöllisin väliajoin.

Politikoit ja diggaat kepusta, vaikka jossain vaiheessa pohdit jo puolueen vaihtoa.

Muoks. Lisään:

Yllytät toisinaan palstalaisia juomaan palstakännejä. :)

Oot kiva persoona. Mulla ei ole mitään sinua vastaan, mutta en ehkä ihan aina ymmärrä sun poliittisia arvoja, kun itse olen aika punaviherhippilusmu. :rolleyes:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Pikkukaupunkilainen
...noenmänytiiä :D :kiss:...

Siis. Paukautanpa suoraan tähän kärkeen, jotta pakka menee aivan sekaisin, että. Mä kyllä susta ja sun tyylistä tykkään. Sä oot helposti lähestyttävissä, tai mulle ainakin tullut sellainen kuva :), valmis keskustelemaan asiasta kuin asiasta, joissakin tilanteissa jopa ihailtavan avoin ja rehellinen - olet sinut itsesi kanssa.

Sä oot perhekeskeinen, tulisesti rakastava mies. Kunnianhimoinen, päämäärätietoinen eteenpäin pääsevä tahtoihminen. Suorasukainen, sanavalmis, säpäkkä. Huumorintajuinen ja herkkä. Ja vaikka elämä on kolhinutkin ja koetellut, niin olet nostanut pääsi pystyyn :hug:...

Volvosta en puhukaan mitään :D....:p

Valloittava palstatuttavuus :).

Kiitos tästä, mukava, että jollain on noin positiivinen mielikuva! =)
Minä myös pidän sinusta palstatuttavuutena ja ajattelen sinusta ihan yhtä lämpimästi! :kiss:

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;27129259:
Sulla oli kahnauksia sen kommunistimiehen ja hänen mummonsa kanssa. Miehen kommunikaatiotaidot ei olleet kai aivan parhaasta päästä, tai sitten siinä oli jotain muuta typerää käyttäytymistä.
Tykkäät ajaa lujaa autolla, mutta tämä nyt ei ole varmaan kenenkään mielestä enää edes mielenkiintoista (ts. ei ainesta skandaaliin :xmas:), koska asiaa puidaan - tai on puitu - palstalla säännöllisin väliajoin.

Politikoit ja diggaat kepusta, vaikka jossain vaiheessa pohdit jo puolueen vaihtoa.

Muoks. Lisään:

Yllytät toisinaan palstalaisia juomaan palstakännejä. :)

Oot kiva persoona. Mulla ei ole mitään sinua vastaan, mutta en ehkä ihan aina ymmärrä sun poliittisia arvoja, kun itse olen aika punaviherhippilusmu. :rolleyes:

=)
Positiivinen kuva sinustakin on jäänyt !

Muutama myönteinen mielikuva jäänyt yritteliäästä ja ahkerasta isäihmisestä ( taisit olla sinä jonka vaimolla tuli keskenmenokovasti odotetun kolmannen kanssa). Pieni miinus uskonnon kanssa hääräämisestä mutta muuten iso plus. :)

Kova itsetehostuksen tarve ja huomionkaipuu. Olisi kaivannut lapsena enemmän kehuja, leluja oli varmaankin hieman liian vähän ja nekin olleet jumissa patterin välissä. Keskivertoa hieman vaatimattomampi äly, ei missään nimessä tyhmä mutta hieman hölmö ja sosiaalisesti todella naiivi ihminen. Hieman kusipäinen pikkunilkki joka satunnaisesta pienestä online-uhoilustaan huolimatta ei todellisuudessa uskaltaisi tehdä pahaa kärpäsellekään.

Aika hyvin kirjoittamasi asiat ovat jääneet mieleeni.Ihan kaikissa asioissa en ole samaa mieltä
kanssasi.Vaikutat kuitenkin ihan mukavalta :)

Kiitos. Samat sinulle =)

[QUOTE="Jeera";27129433]Muutama myönteinen mielikuva jäänyt yritteliäästä ja ahkerasta isäihmisestä ( taisit olla sinä jonka vaimolla tuli keskenmenokovasti odotetun kolmannen kanssa). Pieni miinus uskonnon kanssa hääräämisestä mutta muuten iso plus. :)[/QUOTE]

Kyllähän mä yrittäjänä 18 vuotta jaksoin olla, sitten tuli se piikki vastaan.
Ja tulihan se keskenmeno joo valitettavasti, mutta elämä jatkuu...

Ja mikä uskonnon kanssa häärääminen? :D

Kova itsetehostuksen tarve ja huomionkaipuu. Olisi kaivannut lapsena enemmän kehuja, leluja oli varmaankin hieman liian vähän ja nekin olleet jumissa patterin välissä. Keskivertoa hieman vaatimattomampi äly, ei missään nimessä tyhmä mutta hieman hölmö ja sosiaalisesti todella naiivi ihminen. Hieman kusipäinen pikkunilkki joka satunnaisesta pienestä online-uhoilustaan huolimatta ei todellisuudessa uskaltaisi tehdä pahaa kärpäsellekään.

No lapsena oli kyllä huomiota varsinkin sukulaisilta ihan riittävästi ja loistava lapsuus oli, varsinkin tätini ja äitini ovat pitäneet siitä huolen. =)

Ja leluja oli kyllä aivan tarpeeksi, ehkä liiankin kanssa - isä tykkäsi ostella kaikenlaista.

Loppuun en ole itse korrekti ottamaan kantaa.

Melko yksinkertainen, yksioikoinen ja itserakas... sellainen tyypillinen keski-ikäinen reppana, joka vielä kerran yrittää jotain, ennen kun uskoo, että siinä se elämä pitkälti oli.

[QUOTE="...";27129654]Melko yksinkertainen, yksioikoinen ja itserakas... sellainen tyypillinen keski-ikäinen reppana, joka vielä kerran yrittää jotain, ennen kun uskoo, että siinä se elämä pitkälti oli.[/QUOTE]

Jaha. :D

[QUOTE="...";27129683]Tätä juuri tarkoitin yksinkertaisuudella. Et taida edes tietää, mitä korrekti tarkoittaa, silti käytät sanaa... väärin.[/QUOTE]

Kyllä noin yksinkertaiset sivistyssanat vielä on ihan hallussa.
Loppu on tulkintaa. ;)

[QUOTE="vieras";27129668]Tästä tuli mieleen, että esität niiin rakastavaa ja ihqua miestä, mutta olet kauhea flirtti tai sitten valmis vaikka ja mihin mitä esim. kaksplussan akat tarjoaa.[/QUOTE]

Ei nyt sentään. Mutta onko siinä jotain pahaa, jos vähän kehuu naisihmisiä?

Lukematta muiden vastauksia: sulla on kaksi autoa, ja kun puhut autoista, sulle on aina tärkeää mainita minkä merkkinen auto on alla. Olet muistaakseni jonkinmoinen yrittäjä. Vaimokin löytyy. Jossain vaiheessa sulla oli ongelma, kun joku vanha täti täräytti sun autoon vaurioita, ja tädillä oli hankala poika, joka ei millään ottanut kuuleviin korviinsa, että homma olisi hoidettu vakuutuksen/korjaamon kautta. En ikinä saanut selville tarinan loppuratkaisua... Miten kävi? Joku palstalainen joskus bongasi sut huoltoasemalta.

Alkuperäinen kirjoittaja Raitalankakäärme IV;27129732:
Lukematta muiden vastauksia: sulla on kaksi autoa, ja kun puhut autoista, sulle on aina tärkeää mainita minkä merkkinen auto on alla. Olet muistaakseni jonkinmoinen yrittäjä. Vaimokin löytyy. Jossain vaiheessa sulla oli ongelma, kun joku vanha täti täräytti sun autoon vaurioita, ja tädillä oli hankala poika, joka ei millään ottanut kuuleviin korviinsa, että homma olisi hoidettu vakuutuksen/korjaamon kautta. En ikinä saanut selville tarinan loppuratkaisua... Miten kävi? Joku palstalainen joskus bongasi sut huoltoasemalta.

Joo, paikkansa pitävää tietoa.

No se juttu päättyi niin, että loppujen lopuksi saatiin ne vakuutusrahat jumalattoman väännön ja tappelun jälkeen ja talven jälkeen ei ole enää siitä palikasta kuulunut. Ja toivottavasti ei kuulukaan.

[QUOTE="...";27129783]Ei todellakaan ole mikään tulkintakysymys.
"Loppuun en itse ole korrekti ottamaan kantaa" lause on mahdoton suomeksi, eli ihan hölynpölyä. Voisit sanoa, että ei olisi korrektia ottaa kantaa, mutta tuollaisenaan lause on idioottimainen.[/QUOTE]

Ihan miten haluat, en viitsi vääntää. :D

Yhteistyössä