Morbidmama, AMK. Voisipa olla jopa insinööri.
Älä kysy mistä mielikuva. :ashamed:
MiullekinAlkuperäinen kirjoittaja päätön;27129189:mulle kanssa. opcorn:
en oo =)Sä olet joku sosiaalialan ihminen. Joko päivähoito tai terveydenhuolto...ja koulutus niihin liittyen.=)
Sinä olet niin insinööri (di) ettei tosikaan.Miullekin
Hmm. Susta on kyllä jäänyt vahva mielikuva. Mutta vaikea suunnata tätä... Luonnontieteitä huutaa epätarkka tutkani.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;27129332:en oo =)
ei, Data on FM biologiastaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27129337:Sinä olet niin insinööri (di) ettei tosikaan.
OMG, siis ei siis insinööri...mitä mä olen tehnyt väärin, että musta saa sellasen mielikuvan...:headwall::saint:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27129327:Morbidmama, AMK. Voisipa olla jopa insinööri.
no ei sinne päinkään..luonnon antimien kanssa kyllä työskentelen (ja olen koulutukseni myös niistä hommannut)Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27129343:Hmm. Susta on kyllä jäänyt vahva mielikuva. Mutta vaikea suunnata tätä... Luonnontieteitä huutaa epätarkka tutkani.
en usko että teet kansakuntaa auttavaa ratkasua. Sinä vaan luotat oppiin ja kaikki sen ulkopuolella on sinulle tyhmien juttuja. Sinulla on tieto mitä teet? Jos haluat oppia miten käytetään oppia? On se miten sovellat sitä. Niksien keksijät tekee historiia sinä et. mieti sitä.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27129327:Morbidmama, AMK. Voisipa olla jopa insinööri.
Hortonomi.Alkuperäinen kirjoittaja keppälerttu;27129364:no ei sinne päinkään..luonnon antimien kanssa kyllä työskentelen (ja olen koulutukseni myös niistä hommannut)
Eiei. Kyllä data on jotenkin matemaattisempi. Sinä olet selvästi joku sähkö- tai koneinsinööri tms. ja data sitten voisi olla opiskellut jotakin bioinformaatiotekniikkaa tai muuta hankalammin käsitettävää.ei, Data on FM biologiasta
no en todellakaan, mä tapan kaikki kukat alta aikayksikön :ashamed:Hortonomi.
jos Data oliskin FM fysiikasta tai kemiasta?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27129392:Eiei. Kyllä data on jotenkin matemaattisempi. Sinä olet selvästi joku sähkö- tai koneinsinööri tms. ja data sitten voisi olla opiskellut jotakin bioinformaatiotekniikkaa tai muuta hankalammin käsitettävää.
Ei ole vielä sattunut aivan oikein. Tuo bioinformaatioteknologia olisi kyllä todella mielenkiintoista.Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27129392:Eiei. Kyllä data on jotenkin matemaattisempi. Sinä olet selvästi joku sähkö- tai koneinsinööri tms. ja data sitten voisi olla opiskellut jotakin bioinformaatiotekniikkaa tai muuta hankalammin käsitettävää.
mutta oon ihan naikkonen jolla on mielipiteet. Halaus? murunen? ne vähän meni yli hilseen?Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;27129400:Voi murunen :hug:
Sovitaan niin. Fysiikka hyvä.jos Data oliskin FM fysiikasta tai kemiasta?
Mahdanko mä uskaltaa edes muistuttaa olemassa olostani
sinusta tulee yrittäjä . Aina voi yrittää aloja kunnes napsahtaa.Mä olen valmistunut tyhjäntoimittajaksi ja olen hyvä jätkä
No sähän olet tietysti naprapaatin koulutuksen käynyt filosofian maisteri.Ei ole vielä sattunut aivan oikein. Tuo bioinformaatioteknologia olisi kyllä todella mielenkiintoista.
Teoreettinen fysiikkakin oli vaihtoehtona yhdssä vaiheessa.