Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Moi,

oon pitemmän aikaa taustaillut täällä mutten ole uskaltanut laittaa kommaa tai kuvia kun olen ajatellut että mua pidetään ihan toopena...

mutta nyt oli pakko kirjoittaa ja laittaa kuvaa komman kaa...

nyt menossa yk 3. kp 28/30 ja dpo olisi vissiin sit sen 12...

Aijaa.com - 10846032

Tuossa kuvassa olen näkevinäni jotain mut taas mun kamu sano että ei siin kyl mitää oo... auttakaa... pliis...
 
Viimeksi muokattu:
Hei mur-mur ja muut, kertokaas mulle siitä v.punaisesta vuodosta jota teillä oli plussan jälkeen?? Mä revin kohta hiukset päästä!!! Menkkakipuja on välillä ja muutakin viiltelya molemmin puolin. Vuoto ei ole voimistunut ollenkaan eikä tummunut ! Onko mulla vielä toivoa ? Kuitenkin 5 testiä näyttänyt haamua.. jotain yritystä siellä ainakin on ! Mun digi ei tullut vieläkään postissa :(
 
Nopsaa omaa napaa, kirjoitan myöhemmin lisää..

Oon niin pettynyt, kun toiveikkaana testasin iltapäivällä suht vahvastakin pissasta tosi mitättömällä tuloksella. Vielä on kyllä mahdollisesti päiviäkin ennenku menkkojen pitäs alkaa. Tässä kaks ekaa on testiajalla ja alin on kuiva. Kuivassa en juurkaan nää enää mitään, ekoissa näen punaväriä.




Kuiva


Näkeekö kukaan muu?
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74
Joo minäkin siis erotan ne suht ok, mutta ihmeen levahtanut on. Tein siis puolen päivän aikaan tuon ja siitä parin tunnin päästä sen toisen joka oli nega. Ekaan pidätin monta tuntia, kun oli niin kiire aamulla töissä. Sen jälkimmäisen negatestin vuoksi en tohon oikeen uskokaan. :(
 
Davidin herkkään testiin testiajalla _jotakin_, otin pikaisesti kännykällä kuvan ja äkkiä lähdin kurvailemaan hakemaan kameraa ja 15min kuluttua _ei mitään_!
Pregcheckiin ei testiajalla eikä jälkeenkään _mitään_. Dpo siis ehkä 12-13?

ja muoks. David käyttäytyi tosi oudosti - dippasin sen ennen pregcheckiä, tikku vaaleni jo kokonaan ja noin viiden minsan kohdalla loput väriaineet alkoivat liukenemaan??

Tässä ensin suttuinen kännykkäkuva:



sitten järkkärillä testiajan jälkeen:





Voi kenties odotella tätiä saapuvaksi....
 
Viimeksi muokattu:
Huomenia ! täälläkään ei yhtään sen paremmin mene .. aamuinen testi antoi selvän viivanpaikan, mutta mielestäni en siinä väriä näe :ashamed: eilen sama testi näytti kuitenkin selvän v.punaisen haamun .. tissikipukin on hävinnyt melkein olemattomiin tänään siis kp 26/26-29.

Tässä vielä kuva testistä

Aijaa.com - 10844714
HEI!..dippasitko eilenhin tuolla saman merkkisellä testillä?..koska: tuo FindOut on ihme testi - pitää vrtsakipossa liotella..oliko 5min?:O..miusta se antoi aika hintsusti sitä viivaa, vaikka jokin muu testi näytti jo selkeää haamuista.

Suosittelen Apteekin omaa tai PC:n testiä seuraavan kerran käyttöön kun dippaat!:wave:
 
Viimeksi muokattu:
Mistähän muuten nuo viivanpaikat useissa testeissä johtuvat? Tai siis tiedän, että monissa testeissä sellainen on, ja hcg reagoi siinä kohtaa punavärillä, mutta tarkoitan, että miksi jotkut saavat testeihin aina viivanpaikan ja jotkut eivät koskaan??

Johtuu virtsan koostumuksesta - jokaisella omalaista.=)

Itse en ole KOSKAAN saanut yhteenkään testiin sitä viivanpaikkaa ilman, että se olisi jotain myöhemmin tarkoittanut (eli saanut myös väriä). Johtuuko se jotenkin virtsan koostumuksesta vai mistä??
.
 
hyppy Näetkö todella viivan ? minä itsekkin näen siinä kyllä jotain, mutta kuvittelin sen olevan vain viivanpaikka .. Mutta miks illalla sain paljon vahvemman? Eikö kuitenkin aamu pisun pitäis olla tujumpaa? heräsin kyllä yöllä vessaan.. kerkesi olla rakossa varmaan n. 3 h :whistle:

Itse en saanut koskaan aamupisuun vahvaa viivasta - vasta iltapäivän pisuun.
Yöllä en myöskään käy veskissä, enkä juo nesteitä ja silti monasti aamuvirtsa kipossa hyvin laimean väristä - verrattuna ltapäivän virtsaan.
.
 
Viimeksi muokattu:
Eli tein aamulla uuden testin ja sain tosi tumman viivan (ite en oo koskaan noin tummaa saanu)
Ja sit tein ohjeiden mukaan ja tuli haaleampi viiva. Eli en tiedä mitä uskoa. Veikkaan et ovis on jokatapauksessa 24-36h sisällä. Teen vielä päivällä uuden niin näen lähteekö haalistumaan. Mietin että riittääkö se jos saan miehen huomen aamulla harrastamaan liikuntaa vai pitääkö tänään koittaa jaksaa puuhastella?? Eilen oli kyl yhteistä kivaa :) (ollu koko viikon joka ilta :p )




Ok Ninja - siulla näkyykin sitten aamupisusta vahvemmin tuo Ovis+..TAI se LH-huippu vain hetken piikki ja siksi noin vahva ero, aamun&iltapäivän viivasissa.=)

Itselläni juuri noin - viiva tasavahva samana päivänä kun ovis tapahtuu.
..tänään/huomenna päivällä veikkaan ovista.=)
 
Davidin herkkään testiin testiajalla _jotakin_, otin pikaisesti kännykällä kuvan ja äkkiä lähdin kurvailemaan hakemaan kameraa ja 15min kuluttua _ei mitään_!
Pregcheckiin ei testiajalla eikä jälkeenkään _mitään_. Dpo siis ehkä 12-13?

ja muoks. David käyttäytyi tosi oudosti - dippasin sen ennen pregcheckiä, tikku vaaleni jo kokonaan ja noin viiden minsan kohdalla loput väriaineet alkoivat liukenemaan??

Tässä ensin suttuinen kännykkäkuva:



sitten järkkärillä testiajan jälkeen:





Voi kenties odotella tätiä saapuvaksi....
Älähän vielä Pamsku heita kirvestä kaivoon..miusta noissa näkyy jotahin hyyyyyyvin pientä..:)

MiiJane - siun dippauksesta en nyt osaa sanoa, sen verta epäselvä kuvanen..:|

Piuu:n testissä en omalla näytölläni näe dippauksessa mitään muuta, kuin 1 viivasen..:(

Paljon näköjään vaikuttaa, milainen on näyttö - miulla ei mikään hyvä.
 
Pinkissimo..anteeksi mikä..sisäpiiriläistenkö ketju? - No, ei todellakaan ihuna:kiss:

Tänne saa jokainen tulla näyttämään ja arvuuttelemaan dippauksiaan - IHAN JOKAINEN!:heart:

..siun dippauksessa(olinhin juuri aikeissa kommentoida)en valitettavasti nyt näe, kuin yhden viivasen..ehkä hieman viivan paikkaa..

Mikä Kp/dpo menossa..jospa se vielä viivanen saisi päivien saatossa väriähin.:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Pele ja Lumihippu
mur-mur kirjoittelin tuolla edellisellä sivulla et mul on nyt yk 3, kp 28/30 ja dpo sit vissiin 12 jos oikein osasin laskea, tuntemuksien mukaa mentii äijä kaa.

niinku mun kamu sano et ei siin oo mitää, niin uskottava se kai sit o...
 
Sen kerran ku olin ihan varma jotain tässä olevan niin ruskeeta tuhrua jää paperiin,ei pää kestä :headwall:
Ilman minkäänlaista menkkajomotusta puskista taas.

kuva nyt kuitenkin tässä:
[/url][/IMG]

[/url][/IMG]
 
Viimeksi muokattu:
Piuu..en valitettavasti näe kuin 1 viivasen..:|
Odotappas!..pikku kuvaa kun katton, ilman suurennosta..jotahin taas näkyy?
..voi kunpa se punaväri alkaisi nyt ilmestymään.:heart:

Joko mie kommentoin Pele:n kuvaa ja dippausta?..miusta siellä näkyy hieman puneravaa, ei tarkkarajaista - mutta punertavaa viivasen kohdilla.:)
 
Viimeksi muokattu:
SUOSITTELEN!!!!

Ovulaatiotesti syljestä, Julia - Suomen kotitesti

Itse tilasin jostain ulkomailta, mistä sai myös 20 kpl:n CB digiovistesterin paaaaaljon Suomen hintoja halvemmalla. Mulla on ollut myös Donnan sylkitesteri, on mielestäni tarkempi, mutta lyhyempi käyttöiältään, koska siihen ei saa paristoja vaihdettua.

Donnalla bongasin oviksen ekassa tärpissä, ja nyt pitkän testailutauon jälkeen kesällä huomasin lähestyvän oviksen tuolla Julialla ja tärppihän sieltä tuli. Tuuria ehkä, mutta tavallinen liuskatesti tuntuu olevan NIIN tulkinnanvarainen juttu, että sama kun ei testaisikaan.. Ja digitestillä vielä varmistin tuon sylkitestin tuloksen. Joskin digi oli plussa vasta kun simpat oli jo talleteltu :)
 

Yhteistyössä