Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Hyppäänpä mukaan tähän ketjuun, jos ei muuta niin siitä syystä, kun olen lukenut taustalla tovin kirjoituksianne.

Meinasin jo tuupata tänne eilen ovistestejäni, mutta en sitten, kun näin ihan omin silmin tikutuksen tulokset. Dpo0 lienee nyt (korjatkaa jos en tajua tuota laskulogiikkaa oikein), ovisplussan tikuttelin hailakkaana jo eilen iltasella, tänään aamulla pomppas superviivat ja samoin oli vielä tänä iltanakin.

..siis..dippasit eilen(sunnuntaina)hailakkaan O-plussan?..

Mikäli eilen vielä O-testissä haalea viiva, se ei vielä merkkaa O-plussaa.
..jos vasta tänään (maanantaina) tasavahvat viivat, olisi se dpo-1(O-plussa)
Ovulaatio on sitten se dpo0..ja dpo1 ensimmäinen päivä ovulaation jälkeen..jne..
Ovisplussa on= testissä tasavahvat viivat tai testiviiva kontrolliviivasta vahvempi.

Ymmärsinköhän nyt sitten kirjoituksesi oikein?..:confused:


Talletuksia on parilta edelliseltä päivältä, joten toivotaan että voin piakkoin sitten postailla teille tuijoteltavaksi niitä raskaustestejäkin :LOL: Tiedän että olen hätähousu, mutta ei kai pitäisi olla, koska esikosta (ja nuoruuden keskeytetystä raskaudesta, joka tuli pillereistä huolimatta - anteeksi, tiedän että moni tosiaan yrittää yrittämällä, tämän ei ole tarkoitus loukata ketään kun ääneen höpisen tällaisia) raskaushormoniarvo nousi tuskallisen hitaasti. Joten pitäis malttaa, mutta tuskinpa vaan, tuo ovistestien mukana tuli davidin r-testejäkin muutama :p

Joka tapauksessa, plussapuhureita ja punaväriä kaikille :heart:
.
 
En osannut oikein lainata tekstiä, mutta mur-mur; siis sunnuntai-iltana dippasin hailakan viivan, kyllä. Ei tarvinut suurennuslasia tms., vaan ihan selkeästi oli erotettavissa, joskaan ei kontrolliviivan kaltainen ollut. Tänään (ma) sitten oli kontrolliviiva samankaltainen testiviivan kanssa molemmilla dippauksilla. Pitäiskö heittää testeistä kuvat kehiin jos sattuvat olemaan roskiksessa vielä samanlaisia kuin mitä olivat aiemminkin? ;) Ovistuntemukset on kyllä sitä luokkaa, että väittäisin oviksen olevan tasan just nyt. Tokikin, jos tämä ei vielä ovista ole, mitähän se sitten on kun iskee kunnolla päälle.. nytkin on jo tuntemukset sellaisia, että tietää ainakin olevansa nainen, jos ei muuta :D
 
Bambini - jos viivat tasavahvat maanantaina, on se silloin dpo-1= ovis plussa
..sitten tulee se dpo0= Ovis-->se luultavasti siun kohdilla tiistaina(sehän yleensä n. 24h sisään O-plussasta/vaihteluväli 12-36h)

Vielä kerran: tasavahvat viiva ovistestissä= dpo-1 ja seuraavana päivänä yleensä se Ovis= dpo0

M u t t a..luinkin vielä viestistäsi..siulla jo maanantai iltana vahvat ovulaatiotuntemukset..
Eli siullehin tulee O-plussasta ovis nopsaan - miulle aina n. 12h sisään.=)

Kantakoon tallettelut hedelmää parin vikon sisään.:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Kuten ite kirjotin jo aikoja sitte, että en laita tänne ainuttakaan raskaustestikuvaa, joissa ei selkeästi näy sitä toistaKIN viivaa testiviivan lisäksi... Nyt vasta oon tänne noita ovistesti-kuvia laittanu muutaman, mutta raskaustestikuvia en ainuttakaan...Sehän kun ei vaan saa negatestiä plussaksi, vaikka kuinka täällä kyselee muilta että sattuisko nyt näkymään jotain toista viivaa jos sitä ei vaan kertakaikkiaan näy... Sama noissa kuvamuokkauksissa.. se testi on mitä on ja sitähän ei muiden mielipiteetkään voi muuttaa.
Sama kun koittais muuttaa vettä viiniksi.

Voin sanoa että itteäni ainaki VITUTTAA ne negatestit suoraan sanottuna sen verran, että en viiti niitä ees tänne laittaa kenenkään analysoitavaks, sillä se on mulle henkilökohtasesti joka kerta takaisku, ja haluan niitä tsemppiviestejä ja onnitteluita vasta kun se plussa tulee.


Tossa mun tän päivän ovistesti, kp 18.
Hieno O-plussa ja toivottavasti toivottu tulos näkyis R-testissä parin viikon sisään:heart:

Vielä noista dippauksista ja testikuvien laittamisista..

Mehän ollaan ihunat kaikki niin erillaisia - sie miss_piggy esim. et halua laittaa vasta kuin selkeän plussakuvan tänne ihasteltavaksemme:)..kun taas joku muu haluaa laitella jo-kai-sen dippauksensa(useanhin)ja haamusen alun(oletetunkin)tiirailtavaksemme..näin se vaan menee ja siitä runsaasta kuvapostauksesta/dippailusta on miun mielestä turha ketään enää syyllistää.

Kirjottelit: "Sehän kun ei vaan saa negatestiä plussaksi, vaikka kuinka täällä kyselee muilta että sattuisko nyt näkymään jotain toista viivaa jos sitä ei vaan kertakaikkiaan näy"..
..ei saa ei jos tärppi ei ole känyt..mutta..voihan sitä dippauskuvaa olla kommentoimattakin..tai kommentoi vaan "en näe kuin 1 viivasen"..

Jotenhin tämä minuahin koskettaa kun olin kova itsekkin dippailemaan vielä joku aika takaperin..omassa pinossani tuli joku sitä "arvostelemaanhin" kerran.

Joidenhin mielestä jonkun hätähousun dippaukset saattaa mennä överiksi ja olla jopa pakkomielteistäkin..ei meidän sanomiset tai kirjoittelut saata sitä siltikään miksikään muuttaa.

Tämän kummemmin mie en osaa asiaa perustella..omasta puolestani pyrin kuitenkin olemaan kovasti arvostelemati - vaikka olisinkin mitä mieltä tahansa.
..ei ole ainakaan miulta pois millään tavoin, miten paljon kukin dippaa ja kuvasia tänne laittaa.

Mikäli kuvat/kyselyt ärsyttää..ne sitten ärsyttää, tarvinneeko sitä aina julki tuoda?..eihän tällaista pinoa olisi jos me kaikki hätäpöksyt malttaisimme mielemme ja dippaisimme vasta sitten kun menkat myöhässä.
..ja tämä vaavihaave on monelle niin kipeäkin asia:ashamed:..sillä sellaista "suorat sanat" tyyliiä kannattaisi toisenhin kerran miettiä, kirjoittaako..

Mehän ne plussakuvasemme laitaisimme tuonne plussapinoon..ja siihen voi mennä aikaa..aikaa, niin kuin hyvin tiedämme..siksi tämä pino niin mukava kun saa esittellä/arvuutella niitä mahdollisia haamuisia muillehin - ja joka kuukausi!;)..eiköstä vain?

Naapurin tytöllehän on meistäkin muutama jo suostellut lääkärillä käyntiä - itse muun muassa..muuhun en puutu tai ala ihmisiä neuvomaan - tässä dippaus asiassakaan.:)
Nati nati:heart:..kovasti laitan plussatuulia jokaisen suunnille..

..ja en itse kommentoi dippaus&kuvapostaus asiaa enää, olen sanottavani sanonut tässä asiassa:)..

"Peace and love":heart:
 
Viimeksi muokattu:
Oi ei!.
Älkää hyökätkö yhtä vastaan.
Vaikka siis asia on monen kohdalta ilmoitettu "nätisti", niin jokainen varmaan tietää ja voi kuvitella, että tälläinen "hyökkäys" tuntuu todella pahalta ja ajaa yhden tästä ketjusta pois.
Kuinka moni itse tulisi tälläinen ryöpytyksen jälkeen vielä tuomaan testikuvan pinoon?.

Asiahan oli kuitenkin jo ilmotettu ja käsitelty. Naapurintytölle sanottiin, että kannattaisi tutkimuksiin hakeutua ja hänhän oli myös näin tekemässä!.
Eli sinäänsä tämä tuli nyt aivan turhaan.

Minua ainakin sivusta seuraajana harmittaa, jos Naapurintyttö nyt poistuu tästä pinosta. Minä seurasin hänenkin testaustaan ja taivaltaan mielenkiinnolla, ja toivon sitä väriä sinne testiin erittäin paljon. Niinkuin varmasti muutkin.

Mutta kun tilanne on vaikea, ja tälläinen ketju voi olla siinä ainoa tuki.
Kuten on se tullut selväksi, että yritystä on ollut kauan, vauvankaipuu on kova, ja täällä sitä voi purkaa. Minusta on hyvä, että ihmisellä toivoa riittää.
Eikö täälläkin ketjussa ole sanottu monen monet kerrat, että niin kauan on toivoa, kun ei ole kuukautisia?.

Ymmärrän kyllä monien tuntemukset, mutta tämä tuli nyt jotenkin hankalasti ilmi.
Siis väkisin tästä tulee semmoinen "hyökkäys" mieleen. Moni sen varmaan ymmärtää.
Nämä asiat on niin vaikeita, niin tunteitaherättäviä jne.
On hyvin hankala olla pahoittamatta mieltään, vaikka ei välttämättä olisi syytä.
Ainakin minulle tuli paha mieli nyt Naapurintytön puolesta.
Testaahan hän paljon, mutta miksi ei saisi. Kyllä hän varmasti itsekkin jo tiedostaa raskauden olevan aika epätodennäköinen tässä vaiheessa, mutta jos on raskautunut olo, niin kyllähän se toive elää ja testaaminen tosiaan on koukuttavaa.
Ketään se ei satuta, jos toinen testaa paljon. Ehkä se on keino selvitä?. Pitää toivotta yllä, tutkimuksiin asti?. Eihän sitä kuitenkaan koskaan voi tietää miten asiat on?.
Ja jos itseä alkaa ärsyttämään jonkun testailut, niin ne voi ihan hyvin "kelata" yli, niitä ei tarvitse katsoa, eikä lukea. Voi selailla ohi ne.

Ja saa tietenkin kaikki esittää mielipiteensä, mutta kyllähän varmasti moni hoksasi, että tämä mielipiteen esittäminen meni jotenkin yli. Se kohdistui yhteen henkilöön. Siinä tuli myös esiin muokkaamiset jne. Ja kaikki tämä kaadettiin yhden niskaan.
Näin ei varmasti ollut tarkoitus, mutta kun luette muutaman sivun takaperin, niin ei siitä jää oikein lämmin kuva.
Muistakaa nyt kuitenkin, että me emme tiedä kaikkea, emme tiedä koko totuutta.
Tämä ketju voi olla jollekkin se ainoa tuki ja turva asiassa, ei ajeta siis yhtäkään täältä pois, vaikka hän toimisi eritavalla kun itse. Kaikilla on omat keinot käsitellä asioita.

Naapurin tyttö: älä jätä tätä pinoa!. Tutkimuksiin toki kannattaa hakeutua, niinkuin oletkin jo tekemässä. Siellä asiat rupeaa varmasti ratkeamaan ja saadaan onnistumismahdollisuus nousemaan. Mutta muista, että kyllä tässä ketjussa riittää ymmärrystä myös, ja on monia jotka haluaa vieläkin olla "osana" taivaltasi kohti plussatestiä. Vaikka varmasti tuntuu vaikealta tähän ketjuun edes kommentoida, niin tee se silti!. Tälläinen unohtuu nopeasti ja ketju kääntyy taas "normaaliin" rytmiinsä. Sinulla on aivan yhtäläinen oikeus tähän, kuin muillakin.
Toivon kovasti onnea tulevaan, ja toivon tutkimuksista apua :).
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Kommentoin edelliseen,

varmasti tulee sellainen olo että kaikki hyökkää yhtä vastaan se ei varmasti oo tarkotus. Mutta ihmisillä on tapana sanoa ääneen ajatuksensa, varsinkin kun yksi "uskaltaa avata tilin".. Mutta, esimerkiksi nuo muokkaukset ei suinkaan kohdistu naapurintytöön! ei ei ei. Minä kirjoitin niistä että se on todellakin epätoivoista, mutta kirjoitin myös että teen sitä itse ja perustelin että sen se vauvakuume saa aikaan. Ei pidä nyt vetää tähän johtopäätöksiä, että kaikki kohdistuisi yhteen ihmiseen.
 
Mutta nyt! Eiköhän olis parempi unohtaa jokaisen nää aiemmat keskustelut ja jatkaa siihen mihin jäätiin. Ihmiset on erilaisia, ja tehdään asiat omalla tavalla. Nainen on naiselle susi, ja täällä näitä ämmiä riittää (tarkoitan myös itseäni... :D) valittamaan kaikesta. Naapurintyttökin varmaan tietää, että kun nettiin ylipäätän jotain kirjoittaa saa varautua siihen että saa paskaa niskaan..kasvottomana on kaikkien helppo huudella. Mutta, ei nyt tarvitse palstalta sen takia poistua.. nenä pystyyn ja eikun kirjottelemaan. Ei meistä kukaan voi sinun elämääsi vaikuttaa millään lailla, mutta ei sinun tarvitse näitä tekstejä henk.kohtaisesti ottaa, hormonimyrskyiset naiset kirjoittelee mitä sylki suuhun tuo. Ja vaikka olisikin totta ja paikkaansa pitävää tekstiä, niin asiallinen linja on varmaan puolin ja toisin ehdoton.
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Hyppy : En siis tarkoittanut, että näin olisi ihmiset väittäneet. Mutta tarkoitin itse sitä, että kun se tulee tässä asiayhteydessä esille, niin se tuntuu, että se kaadettaisiin yhdelle ihmiselle :)
Siis tokihan näin yleensä käy, niinkuin sanoit, yksi sanoo asiansa ja muutkin avaa suunsa. Mutta kun siinä rupeaa purkautumaan niitä muitakin "ärsytyksen aiheita", ne helposti tuntuu edelleen kohdistuvan siihen yhteen ihmiseen, josta keskustelu alunperin lähti.

Kaikki varmasti tarkoittaa hyvää, en sitä epäile, mutta tämä nyt on vain tullut hankalasti ilmi, niinkuin jo sanoin.

Minä olen tykännyt seurata tätä ketjua, koska tämä on varmaan kaksplussapalstan riidattomimpia ketjuja. On ihana seurata sellaista, jossa tuetaan ja ymmärretään.
Muutama "kohahdus" täälläkin on tullut, mutta niistäkin selvitty.

Alunperinhän tämä pino erkaantui, juuri tälläisen asian takia. Ja tämän pinon nimenomaa piti olla se johon saa tuoda testin, kuin testin, pelkäämättä :).
Pidetään tämä sellaisena.

Ja en itse tätä tarkoita "hyökkäyksenä" ketään kohtaan, toivon kaikille aivan yhtälailla kahta viivaa testiin.

Toivottavasti pino saa jatkua entisenä mukavana pinona, jota on taustaltakin mukava seurata :)
 
Haluaisin kans sanoa, että älä vaan Naapurin tyttö lakkaa jakamasta juttujasi meidän kanssa, ethän!!!! :heart:

Mä laitan linkin tästä siihen eiliseen testiin, jossa näin sen viivan jo selkeämmin. Tää kuva on paremmalla kameralla otettu, eikä sitä ole muokkailtu. Ainoastaan rajattu turhakkeet pois kuvasta (kuten mun sormet ja muuta mielenkiintosta :D).
[url=http://aijaa.com/0004510839090]Aijaa.com - 10839090[/URL]

Nyt mä kyllä marssin kauppaan ja apteekkiin ja haen pari erilaista testiä ja toivon, et tulis kiva tulos. :)
 
En ala sen enempää kommentoimaan aikaisempiin kirjoituksiin, koska musta tuntuu, että tämä asia on nyt loppuun käsitelty. Mielipiteet on sanottu. Jatketaan tätä pinoa sillä asialla mihin tämä oli tarkoitettu :)
(vaikka mun seuraava asia ei varsinaisesti r-testeihin liitykkään) :LOL:
Kymysys kuuluu, että te jotka olette oviksen aikoihin seurailleen limoja ja muita o-oireita niin koska teillä on ollut se ovis? Itsellä tuli todella runsaat limat eilen ja o-testi oli nega. Ne limat tuli aamulla ja päivällä ei enään mitään. Nyt aamulla o-testi näyttää tältä. Nyt on kp19



Juu ja tein samalla ihan mielenkiinnosta r-testin. Vähän se reagoi ovikseen, mut ei onneks tuu selkeetä viivaa. Tossa kuvassa sitä ei erota. Luonnossa siinä on harmaa viivanpaikka.

miss_piggy Minkä pituinen sun kierto yleensä on? Eli enteileekö toi sun ovisplussa ovulaatiota vai raskautta?
 
Viimeksi muokattu:
Niq, ootpas saanu selvän plussan!!! oliskohan kemiallinen tai nyt jotain muuta h'ikkää? en usko että edes predictor antaa noin selvän plussan ilman syytä :confused:

jokaiselle tsemppiä tikuttamiseen, se on välillä tuskasta ja raskasta puuhaa kun joutuu putoamaan korkealta :hug: toivon kovasti punaväriä jokaisen testiin! :heart:
 
miss_piggy
Ninja09: No mun kierto on ollu teroluteilla nyt semmoset 27-28 päivää, pitäsköhän tehä raskaustesti? :D Mulla kyllä edelliset menkat tuli ihan ajallaan ku nyt on sitte kp 19..

Siis mullahan tässä muka oli jo aiemmin kaikenlaisia ovisoireita, että en kyllä yhtään tiä mun oviksesta, nippaili muniksien kohilta, ja "kupliva" tunne, mutta ei vaan ollu enää tuolloin kp 15-16 ovistestejä jäljellä... Otettiin kuiteski varman päälle :D
Ja ihmettelenki että voiko mulla muka olla sitte ovulaatio nyt kp 18, ku menkkoihin ei oo enää pitkästi aikaa.
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
miss_piggy No meillä on nyt sit aivan sama tilanne :D Paitsi että mulla on aika varmasti se ovulaatio seuraavan 24h sisällä. KP14 sain ovistestiin suht vahvat viivat ja olin ihan varma, että kp15 olis ollu ovulaatio, mutta se viiva lähtikin haalistumaan ja tänään taas alko tulemaan vahvempaa viivaa. Eli en oikeen ota nyt selvää koska se ovis oikeen on :D Mulla on aika selvä merkki se, että nännit kipeytyy heti oviksen jälkeen ja nyt ei oo niin käyny eli se on luultavasti vasta tulossa.

KP14


KP19


Jä näiden välissä tuli ihan selviä negoja. Taitaa olla toi homoonitoiminta hippasen sekasin :LOL:
 
Tiinuli: et nyt tainnu ymmärtää tuota tekstiä yhtään. Mua ei ärsytä kenenkään tyhjät testit, vaan itsekin olen näitä useampia nega testejä päivässä tehnyt ja todennut ettei ne mihinkään muutu ja itseään vaan kiusaa jatkuvilla negoilla. Joskus siis kannattaa miettiä ihan omaksi parhaaksi mikä on järkevää ja mikä ei. Joskus vain voi vetää totaalisesti överiksi asiassa kuin asiassa. Ja tämä ei kohdistu keneenkään tiettyyn vaan jokainen meistä hätähousuista on joutunut tätä varmasti joskus miettimään. En ymmärrä kenelle tuossa viestissäni vinoilin. Naapurintytölle kohdistettuun viestiin kirjoitin mielestäni asiallisesti oman mielipiteeni. Tuo seuraava koski myös itseäni siinämielessä että ennen plussaa tein ihan samaa.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Satu39
Tiinuli: et nyt tainnu ymmärtää tuota tekstiä yhtään. Mua ei ärsytä kenenkään tyhjät testit, vaan itsekin olen näitä useampia nega testejä päivässä tehnyt ja todennut ettei ne mihinkään muutu ja itseään vaan kiusaa jatkuvilla negoilla. Joskus siis kannattaa miettiä ihan omaksi parhaaksi mikä on järkevää ja mikä ei. Joskus vain voi vetää totaalisesti överiksi asiassa kuin asiassa. Ja tämä ei kohdistu keneenkään tiettyyn vaan jokainen meistä hätähousuista on joutunut tätä varmasti joskus miettimään. En ymmärrä kenelle tuossa viestissäni vinoilin. Naapurintytölle kohdistettuun viestiin kirjoitin mielestäni asiallisesti oman mielipiteeni. Tuo seuraava koski myös itseäni siinämielessä että ennen plussaa tein ihan samaa.
Kukaan sitä ei voi toisen puolesta päättää milloin menee överiksi. Eikö täällä saa sitten kaikki ihan saman tuomion? Naapurin tyttö ei ole postauksillaan loukannut ketään, nämä hänelle kohdistetut viestit loukkaisivat taatusti. Mitä kaikki kommentoijat tästä nyt saivat? Hyvän mielen kenties? Onko sitten mukavampaa lukea tätä ketjua jos Naapurin tyttö ei enää kuviaan laita? Vihaan kiusaamista, niin irl kuin myös netissä. Omia lapsiani yritän viimeiseen asti opettaa, että maailmaan mahtuu monenlaista tallaajaa, sehän antaa vain väriä tähän elämään. Tahallaan kenenkään tunteita ei saa loukata.
 
Jee kiitos tsempistä! Apteekissa oli clearblueta ja predictoreita ja ostin plussatestejä kaks sekä pc liuskapakkauksen. Cb;n tein aamupissasta ja varmistin siitä tulleen haamun halvalla liuskatestillä parin tunnin pidätyksen jlk, koska mä pidän noita liuskoja aika luotettavina. Sieltäkin tuli haalea viiva. Nukutan just pikkuihmettä ja kännyl täällä hölisen, mut pääsen koht koneel ja laitan pari iloista kuvaa. :) Jeeeee!!
 
Apua miks mä en pääse vimpalle sivulle muutako kännykällä??? Pääseekö muut?

Tässä ois nää kuvat. En pysty lisäämään mun edelliseen kirjotukseen ja pakko pistää uus.

Täs ois siis tää cb:n aamupissan tulos:


Ja täs se pc varmistustesti siitä parin tunnin päästä


Ja kohta kolme tuntia siitä cb:n testistä ja näyttää tältä nyt
[url=http://aijaa.com/0016410839900]Aijaa.com - 10839900[/URL]

Mä uskaltaisin ehkä hiukan sanoa, että jotain ois saattanut nyt tapahtuakin..:)
 
  • Tykkää
Reactions: piuu
Kukaan sitä ei voi toisen puolesta päättää milloin menee överiksi. Eikö täällä saa sitten kaikki ihan saman tuomion? Naapurin tyttö ei ole postauksillaan loukannut ketään, nämä hänelle kohdistetut viestit loukkaisivat taatusti. Mitä kaikki kommentoijat tästä nyt saivat? Hyvän mielen kenties? Onko sitten mukavampaa lukea tätä ketjua jos Naapurin tyttö ei enää kuviaan laita? Vihaan kiusaamista, niin irl kuin myös netissä. Omia lapsiani yritän viimeiseen asti opettaa, että maailmaan mahtuu monenlaista tallaajaa, sehän antaa vain väriä tähän elämään. Tahallaan kenenkään tunteita ei saa loukata.
Mä en edelleenkään ymmärrä mitä sä vaahtoat mulle? Mielestäni en ole kiusannut ketään. Vaan kirjoitinkin, että jokaisen on välillä hyvä miettiä meneekö överiksi. Eikö se tarkoita että juuri silloin jokainen päättää itse sen rajan. Enkä usko, että kukaan muu myöskään ole ketään tahtonut kiusata. Otat tän asian nyt oudon vakavasti. Ite toivon täällä kaikille tikuttelijoille plussaa. Ite sä hyökkäät jostain kumman syystä yhden kimppuun kuin yleinen syyttäjä :LOL: rauhoitu nyt hyvä ihminen.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: NiQ ja Tirppuli
NiQ
Tiuhti_ Itse kans epäilen kemiallista ja odottelenkin tätiä kylään muutaman päivän kuluessa. Itseä vaan mietityttää kun olot on ihan samat kun silloin esikosiesta plussauksen jälkeen. Ehkä se on sitten se oma mielikuvitus joka tekee tepposiaan. Yksi apteekin oma mulla on kaapissa odottamassa ja ajattelin sen tehdä muutaman pävän päästä jos ei menkkoja kuulu.

Leo en taho ostaa enää yhtää testiä ku ketuttaa :D
 
Pele Mie nään myös molemmissa viivat :heart: Näin jo niissä aikasemissakin.



Tein toisen r-testin samaan aikaan uuden o-testin kanssa. Laitoin testit vessan hyllylle testiajan jälkeen ja äsken kun kävin vessassa siihen r-testiin oli ilmestynyt tollanen. Mä en ymmärrä. Onkohan ne jossain vaiheessa koskettanut toisiaan?? En ainakaan ite huomannu, mut jos siinä vaiheessa olis kosketus tapahtunut kun paperin päällä niitä siirsin :/
 
Pele pc liuskassa näen jotain edelleen. Tuohon cb testiin en ite tuollaisella viivalla luottais kun se antaa niin selviä vääriä plussia. Mut pc liuska kyllä jotain viivaa siellä näyttää :). Kännyllä olen ja väriä näkyy huonosti.
 

Yhteistyössä