Nyt naurettavilta tuntuvia käsityksiä, joita sinulla oli lapsena?

• Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
-
Tätini sai lapsen lähemmäs neljäkymppisenä. Tuolloin ajattelin, että aivan kamalaa mikä luonnonoikku! Eihän kukaan saa lapsia noin vanhana!

Kaverini vanhempien tuttu oli ehdolla kunnallisvaaleissa. Tuolloin ajattelin, että kyseessä on suuremmankin luokan julkkis ja vaikuttaja, lähes presidentti.

Luulin etteivät miehet käy ollenkaan paskalla. Kunnes yllätin isäni ISTUMASSA pytyllä.
Luulin että tuuli tulee siitä kun puut heiluvat.
Luulin että ihmiset elävät maapallon sisällä ja jossain Afrikassa olis yksi maapallon seinä.
Luulin että presidenntti on yhtä kuin Kekkonen, en tajunnut sitä sukunimeksi.
Luulin että Kekkonen oli maailman ensimmäinen kalju ihminen.
Olenko ollut jotenkin vajukki pentu:snotty:

• Tykkää
Reactions: ansarikukka
"vieras"
Luulin, että ihmiset kuolevat ikäjärjestyksessä, eli kun saavuttavat jonkin tietyn iän. Muistan miettineeni surullisena, että koska mummo on vaaria vanhempi, mummo kuolee ensimmäisenä heistä. Olin alle kouluikäinen kun tällaisia pohdiskelin.

Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä;27026076:
Luulin etteivät miehet käy ollenkaan paskalla. Kunnes yllätin isäni ISTUMASSA pytyllä.
Luulin että tuuli tulee siitä kun puut heiluvat.
Luulin että ihmiset elävät maapallon sisällä ja jossain Afrikassa olis yksi maapallon seinä.
Luulin että presidenntti on yhtä kuin Kekkonen, en tajunnut sitä sukunimeksi.
Luulin että Kekkonen oli maailman ensimmäinen kalju ihminen.
Olenko ollut jotenkin vajukki pentu:snotty:
Muistan kuulin radiosta että Kekkonen oli kuollut ja olin hyvin huolissani siitä miten Suomen nyt käy kun se kuoli kun ei ole presidenttiä. Vaikka Koivistohan oli ollut jo pitkään presidenttinä siinä vaiheessa ..

Luulin siinä 4-vuotiaana, että eläimissä on erikseen lihat ja lihakset. Meillä oli usein broiskun rintapaloja ruokana ja mietin, että miten ihmeessä niillä mahtuu vielä lihakset olemaan kun nuo lihat vie niin paljon tilaa.

Lisäksi kuvittelin, että hattara tehdään pumpulista.

"Heihei"
Että kukin perhe kuulutetaan lennoille nimellään. Ja että (ruotsin)laivaan kävellään köyttä pitkin. :D (Joo, kyllä me oikeasti matkusteltiin aika paljonkin...)

Ja myös tuon, että tuuli aiheutuu heiluvista puista.

Luulin että lääkärit eivät koskaa sairastu ja että pappi ei voi käydä mäkkärissä syömässä. Luulin myös että sydän on sydämen muotoinen ja järkytyin kun näin kuvan oikeasta sydämestä :D

Olen elänyt 5 vuotiaaksi sellaisessa asunnossa jossa ei ollut omaa suihku/wc tilaa vaan käytiin ulkohuusissa. Luulin pitkään kun uudessa kodissa oli amme, että sammakot voi hyppiä sinne ammeeseen putkia pitkin.

VittumaisenVeikee
Pienen lapsuuteni olin varma että jos pitää hiuksia korvan takana tulee hörökorvat. Isäni sanoi minulle niin kun olin ihan pieni ja sain kerran kamalan huutokohtauksen kun äitini laittoi hiukseni korvan taakse.
Isäni myös sanoi minulle että veri on oikeasti sinistä mutta kun se joutuu kosketukseen ilman kanssa se muuttuu punaiseksi. Ja luulin näin kauan, tottahan sen piti olla jos isi niin sanoi.

*Muoks*

Niin ja luulin kauan että Super Mario ja Luigi on oikeesti olemassa ja italiassa on eläintarha josta on karannut Donkey Kong. Ja nämäkin isi kertoi. Olin jo pitkälle kouluikäinen kun karu totuus paljastui.

Tajusin just et mulla on ollut aika julma isi.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
halipupu harmaana
Mä luulin että mun isi on töissä eduskunnassa kun uutisissa näki 80-luvulla vielä aika paljon vain miehiä nousevan eduskunnan portaita Tiesin myös että eduskunta on Hesassa ja isin työpaikka on Hesassa, joten selvähän se. Kun sitten tulimme äidin kanssa linja-autolla Hesaan ostoksille ja ajoimme eduskunnan ohi, niin huutelin bussissa että "isin työpaikka" ja osoitin eduskuntaa.

"hehe"
Noin 10 vuotiaana ajattelin, että 20 vuotiaana tulee olla jo perhe perustettuna, ammatti hankittuna jne.
Kun seksiin liittyvät asiat alko selvitä mulle joskus varhaisteini-iässä, niin luulin että miehen penis menee naisen sisälle automaattisesti, niinkuin magneetti :D

Yhteistyössä