Nyt naurettavilta tuntuvia käsityksiä, joita sinulla oli lapsena?

• Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
"miisa"
Luulin että aikuinen mies tulee kossupullosta känniin ja että aikuisilla naisilla on isot rinnat ja että äidin mies on aina lapsen isä ja että rumat ihmiset ei lööydä puolisoa.

"vieras"
Luulin myös, että kun väritän äidin aurinkolasien linssit vahaliiduilla riemunkirjaviksi, näkyy mustavalkotv:stä ohjelmat väreissä. No ei näkynyt, eikä äitikään vissiin ollut kovin tyytyväinen : /

"Nala"
[QUOTE="vieras";27027425] Ekaluokalla piti täyttää jotain paperia ja siinä kysyttiin, mikä on lempiaineesi koulussa. Olin ihan kysymysmerkkinä, en tiedä miksen ollut koskaan kuullut termiä kouluaine. Mietin sitten mitä on aine ja mitä aineita koulussa voisi olla. Vastaukseni oli KUMI :) [/QUOTE]

Ihana! :D

Toinen tuli myös mieleeni, kun menin ekalle luokalle äitini sanoi että koulussa pitää sitten opiskella ahkerasti ja siellä testataankin tietoa kokeilla. Hermostuin äidilleni ja huusin kurkku suorana että miksi hän yrittää huijata minua, kyllähän minä tiedän että kokeet tehdään laboratoriossa eikä koulussa! :D

[QUOTE="vieras";27027638]Luulin myös, että kun väritän äidin aurinkolasien linssit vahaliiduilla riemunkirjaviksi, näkyy mustavalkotv:stä ohjelmat väreissä. No ei näkynyt, eikä äitikään vissiin ollut kovin tyytyväinen : /[/QUOTE]

No mut silti oikeaa lapsen luovuutta ja yritystä :D

Urseele
Luulin että öisin kaupoissa on valot sen takia että varkaat luulee sen olevan auki :D

Koirat oli poikia ja kissat tyttöjä..
Voi että, ihan sama! Koirat poikia, kissat tyttöjä, tai spanielit tyttöjä, pystykorvat poikia.

ETtä jos joku sukulaissetä kertoi vitsin, se oli aina hänen oma keksintönsä.

Että lääkärit eivät sairastu eivätkä tunne kipua ja ovat muiden yläpuolella, erehtymättömiä.

Että ulommat häpyhuulet on ne ihon paksut "kummut", joiden sisällä oikeasti vasta on ulommat ja sisemmät häpyhuulet

Että aikuisia pelottaa kävellä niin korkealla kuin he ovat kävellessään 170-190 cm korkeudella ja että heitä huimaa siellä

"vieras"
Luulin että eläimet osaavat puhua "eläinten kieltä", siis samalla lailla puhua kuin ihmiset. Mutta eivät puhu ihmisten aikana, vaan vain toisilleen. Yritin salakuunnella niitä.

Luulin että muurahaispesät ovat isoja muurahaisten kaupunkeja, joissa asuu paljon muurahaisperheitä. Sellaisia joissa on äiti, isä, lapsimuurahaiset.

Ajattelin että kun nainen synnyttää ja sanotaan että se sattuu, niin luulin että synnytyksessä olisi vain yksi vaihe. Se kun vauva poksahtaa nopeasti ulos ja se on vaan tietysti se mikä sattuu.

Luulin että kun käy töissä saa pitää kaikki tienaamansa rahat ihan itsellään. En tajunnut että niistä menee verot, pitää maksaa laskut, lainanlyhennykset, ruoka maksaa, bensa maksaa. Olin kiukkuinen kun äiti ja isä aina sanoivat ettei ole pyytämiini asioihin varaa. Miksei muka ole, kun nehän saivat niin paljon rahaa töistä joka kuukausi!

Ajattelin että kun ihminen kuolee, niin sittenkin voi käydä henkenä leijailemassa Maan päällä ja käydä vaikka katsomassa mitä sukulaisille kuuluu. Mua alkoi nolottaa olla alasti, kun aloin miettiä leijuuko kaikenmaailman vieraitakin henkiä katselemassa salaa kun riisuudun :D Voi ei :D

....
Olin kuullut jonkun aikuisen toivoneen kovasti vauvaa,ja tästä sain jotenkin käsityksen,että vauvat tulevat masuun vain kovasti toivomalla. Ja samalla pelkäsin,että toivoisin itse vahingossa vauvan mahaani. :D Kuvittelin myös vauvojen syntyvän eri reiästä kuin mistä syntyvätkään. :D

Yhteistyössä