Nyt naurettavilta tuntuvia käsityksiä, joita sinulla oli lapsena?

• Viestiketjun aloittaja -
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="hehe";27026435]Noin 10 vuotiaana ajattelin, että 20 vuotiaana tulee olla jo perhe perustettuna, ammatti hankittuna jne.
Kun seksiin liittyvät asiat alko selvitä mulle joskus varhaisteini-iässä, niin luulin että miehen penis menee naisen sisälle automaattisesti, niinkuin magneetti :D[/QUOTE]

Mä kans aina mietin että mies on varmaan siksi päällä että se pippeli roikkuis niinku alaspäin, eli oikeeseen suuntaan. :LOL:

"sondersson"
Mä luulin että naiessa mies pissaa naisen päälle ja että vauvaluku määräytyy sen mukaan miten kauan pissaa :headwall: Ja että yskään auttaa vihree tupakka. Hitsi kun en muista, onhan noita varmaan vaikka mitä.

Syömäni ruoka meni ensin sormiin vatsan sijasta, sitä mukaan täyttyi kädet ja varpaat, jalat jne.. Sitten kun kroppa oli ihan täynnä ruokaa niin kasvoin, eli ruoka venytti minun varpaita ja sormia, selkää ja jalkoja yms.. Tajusikohan kukaan :D Siis luulin että ihminen kasvaa näin.

• Tykkää
Reactions: riituvaan
Ihmettelin että miten ne siemenet ei mene rikki suussa, että pitääkö ne kokonaisina niellä jos lapsia haluaa!? Ajattelin tätä asiaa ahdistuneena, että voinkohan saada lapsia ollenkaan, kun en minä ainakaan pysty olemaan purematta ruokaakaan.
-tiiru 8v

"Äityli"
Alle 10-vuotiaana olin täysin varma, että minut on adoptoitu ja vanhempani eivät ole minun oikeita vanhempiani. Petyin pahasti, kun luin vanhempieni vihkiraamatusta siskoni ja minun syntymäajat siihen merkittyinä ! Jotenkin se vakuutti minut, että olen tosiaan syntynyt äidistäni. Voi että lapsella on omituisia käsityksiä, joista ei uskalla oikein puhua kellekään !

kinttu
Luulin että humala on joku konkreettinen paikka.
Luulin myös että ne jotka pitää kondomeja mukana, ne ovat niilla valmiina elimen päällä. Ihmettelin itsekseni että miten joku nainen voi pitää mukana kondomia.
En saattanut syödä häränhäntäkeittoa kun luulin että se häntä on kosketuksissa ulosteen kanssa.
Luulin että olen arvokas ihminen.

"Outi"
Luulin, ettei aikuiset ikinä nuku. Jäivät valvomaan kun menin nukkumaan ja olivat minua ennen hereillä.. Luulin myös, että naapurin tyttö kertoessaan menevänsä mummolaan Hämeenlinnaan menee oikeaan linnaan ja olin todella kateellinen sen mummolasta.

Luulin että rahaa saa pankin seinästä niin paljon kun haluaa. Mun kummipoika luuli että muumeja on joskus ollut oikeesti olemassa. Luulin myös että pitkä sairaalassaolo esim. useampi yö tarkoittaa automaattisesti kuolemista.

Oon myös ollut jo sateenvarjon kanssa meidän autotallin katolla hyppäämässä alas, kun muumeissa ne lensi sillai. Olin varmaan jotain neljän vanha. Suutuin ihan hirveesti kun siskot pakotti mut alas sieltä, eikä ollenkaan tajunnu että se olis onnistunu.

"Kiki"
Luulin, että jos nielaisen jonkin hedelmän tai vihanneksen siemen, vatsaani kasvaa puu. En pitkään niellyt mitään siemeniä ja kun kerran vahingossa nielaisin vesimelonin siemenen aloin itkeä lohduttomasti. Silloin minulle sitten isä kertoi ettei niin voi käydä.
En muista mistä olin saanut tuon ajatuksen päähäni.

"vieras"
Ensimmäisiä kertoja kun muistan kulkeneeni bussilla, ihmettelin kun nousimme tuosta vaan kyytiin eikä kukaan kysellyt mitään. Olin kuvitellut että ensin pitää kertoa oma nimi ja osoite..! Kaupoissa päättelin että tuotteet maksavat sen verran mitä niiden koko on seteleinä, esimerkiksi maitotölkki vastasi kooltaan kymmenen markan seteliä. Luulin että sata markkaa on valtavan iso raha. Nälkäpäivä ihmetytti, luulin että jos on päivän syömättä niin kuolisi nälkään.

Jostain olimme kuulleet sanan kondomi ja kun rannalta löytyi seepiansuomu, huusimme kovaan ääneen että löytyi kondomi..! Luulin lähiön kauppakeskuksen vieressä olevaa kerrostaloa presidentinlinnaksi, ja luulin että öisin ikkunoista sisään tulevat moskiitot ovat jotain intiaaneja. Kuullessani itsenäisyyspäivästä pohdin sitä mielessäni ja päättelin että kaikkina muina päivinä Jumala määrää kaikista asioista mutta itsenäisyyspäivänä ihmiset saavat itse päättää.

"vieras"
Ekaluokalla piti täyttää jotain paperia ja siinä kysyttiin, mikä on lempiaineesi koulussa. Olin ihan kysymysmerkkinä, en tiedä miksen ollut koskaan kuullut termiä kouluaine. Mietin sitten mitä on aine ja mitä aineita koulussa voisi olla. Vastaukseni oli KUMI :)

"Vieras"
Luulin, että vihreät autot saavat mennä vihreillä liikennnevaloilla, punaiset punaisilla ja keltaiset keltaisilla. Meillä sattui olemaan vihreä auto. Luulin myös, että joulukuussa on 24 päivää niinkuin joulukalenterissa.

"vieras"
Luulin että ruuan jälkeen on pakko ottaa päiväunet tai ruoka suuttuu. Luulin myös että telkkarin näyttelijät ja muut näkee minut myös :D Ja tuo mulla oli kanssa että jos syö siemeniä niin kasvaa puu mahaan. Ja jos nielaisee purukumin niin kakka tulee pussissa ulos...

Hammastahna
Mä aattelin, että Pepsodent on miesten hammastahnaa ja Sensodyne naisten, ku isä yleensä käytti kotona Pepsodentiä ja äiti Sensodyneä. Sit aattelin kaverin luona että "vitsit, noitten äiti käyttää miesten hammastahnaa" :D

Yhteistyössä