Fetissiketju miehiin liittyen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kaiutin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kaiutin

Aktiivinen jäsen
20.12.2009
3 240
1
36
Mainitse kaksi miehen fyysistä ominaisuutta, jotka on oltava, tai et ala. Nimenomaan siis fyysistä, eikä mitään "mun mieheni ainakin pyyteettömästi hieroo hartioita ilman oletusta seksitä, ja on koko ajan henkisesti läsnä". Tällaisia miehiähän ei ole olemassa, paitsi tietysti Venakko Milannalla.

Myös luotaantyöntävimmät ominaisuudet listan loppuun.

Itselläni ehdottomasti sytyttävin asia on miehen ääni. Basso on oltava. Mitään kiekujia tai vinkujia en kuuntele. Toinen asia on kädet. Niiden on oltava miehekäät, isot, puhtaat ja kuivat. Ei mitkään it-konsulentin kädet, joilla ei ole tehty päivääkään töitä, vaan käyty manikyyrissä ja käsitelty vain pillua ja setelirahaa. Työtä tekevän miehen kädet siis. Ei mitään läskejä nakkisormia eikä ainakaan sellaista hikisennahkeaa lahnakouraa, joiden sormissa on pureskellut kynnet.

Inhokkilistalla ovat isot lihakset, suihkurusketus ja hiussiirteet. Ihan hirveän paljon typerämmän näköisiä äijiä en voi kuvitella. Ne on usein vielä sellaisia, että niiden pää näyttää ihan nuppineulalta hartioilla, ja jos niille ei pysty olemaan nauramatta, voi saada nenän poskelle.

Kertokaa omanne!

Mainitse kaksi miehen fyysistä ominaisuutta, jotka on oltava, tai et ala. Nimenomaan siis fyysistä, eikä mitään "mun mieheni ainakin pyyteettömästi hieroo hartioita ilman oletusta seksitä, ja on koko ajan henkisesti läsnä". Tällaisia miehiähän ei ole olemassa, paitsi tietysti Venakko Milannalla.

:rolleyes:

[video=youtube;PRmUh9Qqd-M]http://www.youtube.com/watch?v=PRmUh9Qqd-M[/video]

Olkapäät ja hyvä perse saa mun pulssin kiihtymään. Ja tuoksuista Hugo Boss Bottled.

Toi hammasasia on muuten TÄRKEE! Ja hyvä suuhygienia, niin että hengitys ei haise pahalle. Muutenkin siisteys, että pukeutuu puhtaisiin vaatteisiin eikä haise hielle.

Leveät hartiat täytyy olla, ja sen verran lihasta, etten minä voita kädenväännössä ;)
Toinen ehdoton asia on parrankasvu. Siis ei että miehellä pitäisi olla parta, vaan se että on mitä ajella.

Siis iha samoja.
- riittävän matala, seksikäs ja kaunis ääni
- vahvat työtätekevän ihmisen kädet, kuitenkin aina puhtaat ja siistit
- hartiat!
- hyvä ja puhdas purukalusto
- seksikäs tuoksu (siis ihan pullosta ;)).

Siinäpä ne, noita ilman en kyllä ala!

Ai niin ne inhokkiominaisuudet vielä

- naismainen perse (siis liian suuri perse), ylipaino sinänsä ei ole mulle ehdoton turn-off kunhan ei ole liikaa, mutta perseestä olen tarkka ;)
- yleisesti hoitamattoman näköinen olemus (roikkuva tai likainen tukka, pesemättömät kädet, epäsopivat/huonosti istuvat/likaiset/rikkinäiset/tyylittömät vaatteet jne.).

Mun makuun:
-yli 180cm
-ruumiinrakenne, jos ei nyt lihaksikas, niin y-mallinen, perse kiinteä ja ruista ranteessa
-tuoksu, mikään ei saa mua syttymään kuin hyväntuoksuinen mies (ketjussa jo mainittu Boss on munkin lempituoksu)...
-miehekäs ääni eikä saa kikatella kuin pikkutyttö
-puhtaudesta huolehtiminen/hampaiden hoito

Pahimmat turnoffit ei kuitenkaan ole fyysisiä vaan niihin kuuluu mm. kännisikailut, pilluvitsit ja kiroilu.

- Leveät hartiat, pitkänlainen
- Matalahko, ehkä aavistuksen käheä ääni
- Komea nenä. Ei mikään nykerö vaan ihan kunnon kyömykin saa olla
- Siistit kädet. Mulle ei kiitos mitään mekaanikkokouria (muusikon kädet aika ok)
- Tummat piirteet kiinnittää huomion paremmin kuin vaalea

Tää on vähän silleen että listaa katsoessa tulee mieleen Adrien Brody. Siinä miehessä on kuitenkin jotain niin naisellista että ei. Siis joku maskuliinisuuden piirre, jota en osaa alleviivata, vielä kuuluu listalleni. "Se jokin" on kuitenkin enemmän eleissä ja katseessa, kuin missään ulkonäköpiirteissä.

Pituus alle 160 ja painoa ei saa olla alle 80. Muuten on ihan pikkupoikien näköisiä, isot silmät ja jalkojen koko yli 48. silmälasit, ääni ei saa olla möreä, pitää olla hieno ääni. sormuksia paljon somessa ja monta kaulaketjua, korvakoruja ja läväreitä pitää myös olla, pukeutuu mieluiten nahkaan ja käyttää erivärisiä kenkiä jaloissaan. Autisinen ehkä vielä myös..

Ehdoton must; hyvät käsilihakset ja hartiat, voimakkaat takareidet ja pakarat -> hyvä peppu. Parta, miehen ääni, siisti.

Turn off; kaljan tms kittaaja, juntti, laiska, hintelä/laiha, karvaton.

[QUOTE="vieras";27025482]
- Siistit kädet. Mulle ei kiitos mitään mekaanikkokouria (muusikon kädet aika ok)
[/QUOTE]

Mä joskus meinasin oikeasti kuolla kun tajusin, että yhdellä muuten ihan OK kitaransoittajamiehellä oli sellaiset jäätävät, pitkät ja teräviksi viilatut kynnet:O Hän kuulemma tarvitsee niitä soittaessaan kitaraa. Ei hitto mikä noita-akkakoura. Ostais plektran.

Minulla on fetissi pitkiin viikinkivaaleisiin (juurikin se väri mitä suurin osa sanoo maantienharmaaksi) hiuksiin. Eli jos on luonnostaan sen väriset hiukset niiden on oltava sen verta pitkät että ne saa ponnarille. Tummilla taas joko kalju tai sivulta kaljuksi ajeltu. Kasvoihin sopiva parta saa kanssa toisenkin vilkaisun.

Kädet ovat myös mihin kiinnitän huomioni, pitää olla sen näköiset että niitä uskaltaa käyttää.

Inhoan hajusteita käyttäviä, tervashamppoon tuoksu hiuksissa on miellyttävä mutta muuten pitää olla oma haju. Tämä tosin on todettavissa vain oikean elämän kohtaamisissa.

Toinen ehdoton inhokkini on jos mies kikattaa akkamaisesti. Tosin sitä inhoan naisissakin kuten hajusteiden käyttöä.

Puhtaasti valokuvan perusteella liikaa isoja lihaksia korostavat saavat minut ajattelemaan lähinnä miten hyviä paisteja niistä saisi eikä enää oikein kiinnosta mitä sieltä kaulasta ylöspäin löytyy. Läskimahat saavat minut ajattelemaan kaiholla kunnon läskisoossia jota vielä sai kun minä olin lapsi, sitä läskiä kun ei oikein meinaa löytyä enää kaupan hyllyiltä.

...

Nyt tuli nälkä joten painelen tästä jääkaapille.

Isohko nenä, ruskeat hiukset, tietynlaiset "terävät" kasvonpiirteet...

Tässä miehessä on kaikki (kuten omassanikin ;D) kohdallaan, mikään muu vaan ei sytytä... :heart: Lääh :D

[video=youtube_share;fPQeMqiKqKs]http://youtu.be/fPQeMqiKqKs[/video]

Alkuperäinen kirjoittaja ärsypilämi;27025720:
Hyviä esimerkkejä ja inhokkeja tullut.
Yks mikä kropassa kuolatutta, on alaselän lihakset kun ne tekee sellaisen kuopan pikkareiden rajaan... :p

Joo se on kaunis kohta miehessä. Ja sitten ne pakaroiden hymykuopat. Enkä nyt puhu mistään appelsiini-ihosta:D

Mulla oli tämän ketjun alussa vähän epätieteellinen ajatus, ja sain siihen nyt todisteita. Yleensä on klassista ajatella, että silmät ja huulet ne kiinnostaa. Silmät on sielun peili ja huulet pehmeät ja vaikka mitä. Kukaan ei ole maininnut kumpaakaan! Hyvä siskot. Toisaalta kukaan ei (onneksi) ole lähtenyt sillekään linjalle, että 25 senttiä velttona oltava jne.

Mulla oli tämän ketjun alussa vähän epätieteellinen ajatus, ja sain siihen nyt todisteita. Yleensä on klassista ajatella, että silmät ja huulet ne kiinnostaa. Silmät on sielun peili ja huulet pehmeät ja vaikka mitä. Kukaan ei ole maininnut kumpaakaan! Hyvä siskot. Toisaalta kukaan ei (onneksi) ole lähtenyt sillekään linjalle, että 25 senttiä velttona oltava jne.

Naisissa kiinnitän huomioni silmiin ja huuliin. :D :saint:

Yhteistyössä