"vieras"
No niinhän sä sanoit, mut nyt se ei kelpaakaan..Olen erittäin huolissani suomalaisten luetun ymmärtämisestä tämän yhden ketjuun vastanneen perusteella. :xmas: /sarcasm/
No niinhän sä sanoit, mut nyt se ei kelpaakaan..Olen erittäin huolissani suomalaisten luetun ymmärtämisestä tämän yhden ketjuun vastanneen perusteella. :xmas: /sarcasm/
Vittu mikä idiootti olet.Eli mites tämä 8-vuotias lapsentappaja, joka tappoi veljensä pienoiskiväärillä? Henki pois vaan vai?
Eihän heilläkään tappamistarkoitusta ollut. Kunhan vaan pahoinpitelivät. Vahingossa se tyttö pääsi kuolemaan tällä kertaa.ootpas hauska. ehkä painii vähän eri sarjassa kuin tää vitun iskelmälaulaja ja muijansa. sehän oli vahinko tuo laukaus, ei tahallinen teko.
Ja silti abortteja tehdään vaikka kuinka. Jumala antaa elämän, ja ottaa elämän pois. Kumpaakaan oikeutta ei ole ihmiselle annettu.Näiden täällä jo mainittujen lisäksi lisään että:
Mielestäni "älä tapa" käsky kuuluu yhtä lailla kaikille, eikä se mene niin että "älä tapa, paitsi jos ole tuomari, tai...."
Eihän heilläkään tappamistarkoitusta ollut. Kunhan vaan pahoinpitelivät. Vahingossa se tyttö pääsi kuolemaan tällä kertaa.
joo joo. mee ny muualle provoileeEihän heilläkään tappamistarkoitusta ollut. Kunhan vaan pahoinpitelivät. Vahingossa se tyttö pääsi kuolemaan tällä kertaa.
Sitä vaan että ei se kuolemantuomio ole ihan niin yksinkertaista kuin porukka täällä kuvittelee.joo joo. mee ny muualle provoilee
Amerikassa on osavaltioissa äänestetty kuolemantuomioiden puolesta, ja varsinkin missä tämä käytäntö on, on ihmiset aika tyytyväisiä. Heille se on myös osa "normaalia elämää"Minusta on tapauksia joissa kuolemantuomio olisi sinänsä oikeutettu, mutta en usko, että ihmiset pystyvät oikein sitä käyttämään.
Mä haluan. Ja haluan myös niin, että se kuolemanranhaistus laitetaan madollisimman nopeasti käytäntöön = säästää kuluja.En sanonut, että pitää jättää rikolliset ilman seuraamuksia. Sanoin, ettei kuolemantuomio toimi ennaltaehkäisevänä tekijänä, vaan voi eskaloida rikollisia tilanteita pahemmiksi. Haluaisitko Suomeen esim. suuremmat murhaluvut ja lisää veroja maksettavaksi kuolemantuomiotaan odottavien tähden? Itse en ainakaan.
Tä?! Mähän juuri olen sitä vastaan, ja kuolemantuomiota.Ken guru, kannattaa varmaan muuttaa johonkin islamilaiseen maahan, niin pääset osalliseksi heidän oikeuskäytännöstään, jota näytät ihailevan. =)