No niinpähän onkin! Muhhahhaa!151 tytsi?
Jep. Ajattelin lähestyä hahmoa sellaisesta kulmasta, joka ei ole aivan ilmiselvin. (Eikä siis millään pahalla Tytsiä kohtaan.)151 tytsi?
KepsisHuomaa taas että on ketju täynnä harmaita päänaukojia.
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin tarvitseeko alkaa lukemaan omia rivien välistä, tässä voidaan jankata näistä asioista vaikka kuinka kauan mutta eipä sillä taida ollaan mitään vaikutusta kerta jos se ei mene kerrasta päähän niin ei taida mikään määrä ratakiskoa teille mielikuvituksettomille vieraille riittää.
Vastaus kysymykseen löytyy aiemmista vastauksistani, ei ehkä tosin tässä ketjussa joten mistä minä tiedän kuka milloinkin tuosta harmaasta massasta jotain vinkuu, ei ole minun vika jos sisälukutaidossa on vikaa.
Ja turha tulkita näitä vastauksia taas oman mielen mukaan, hyvä se on tuikituntemattomana harmaana kirjoittaa kun ei ole pokkaa kirjoittaa rekisteröityneenä mustana jolloin tekstit pystyy jäljittämään. En viitsi edes vaivautua vastaamaan teille, te ette kuitenkaan tajuaisi miten minä olen jälleen ja aina oikeassa.
Kyllä kaikki harmaat perskärpäset pitäisi bannata.
Ja Lunis, ei olisi susta taas uskonut.
KatylinaMurhaajat, heitän teidät ojaan kuin roskat. Aivokuolleet herää kyllä henkiin ja te tapatte vanhemianne kun otatte letkuista irti aivokuolleena!!! Tässä tutkimustulosta faktaa faktaa:
*linkki auki* "Mies heräsi koomasta..........Aivokuollut ihminen ei kuitenkaan voi herätä koomasta koskaan......................"
Kepsis, kepsis...Huomaa taas että on ketju täynnä harmaita päänaukojia.
Jos ei ole mitään järkevää sanottavaa niin tarvitseeko alkaa lukemaan omia rivien välistä, tässä voidaan jankata näistä asioista vaikka kuinka kauan mutta eipä sillä taida ollaan mitään vaikutusta kerta jos se ei mene kerrasta päähän niin ei taida mikään määrä ratakiskoa teille mielikuvituksettomille vieraille riittää.
Vastaus kysymykseen löytyy aiemmista vastauksistani, ei ehkä tosin tässä ketjussa joten mistä minä tiedän kuka milloinkin tuosta harmaasta massasta jotain vinkuu, ei ole minun vika jos sisälukutaidossa on vikaa.
Ja turha tulkita näitä vastauksia taas oman mielen mukaan, hyvä se on tuikituntemattomana harmaana kirjoittaa kun ei ole pokkaa kirjoittaa rekisteröityneenä mustana jolloin tekstit pystyy jäljittämään. En viitsi edes vaivautua vastaamaan teille, te ette kuitenkaan tajuaisi miten minä olen jälleen ja aina oikeassa.
Tää on se hullu harmaa, en kyl muista onks sillä mitään nikkiä?sosku!! tiiän kyllä! kaikki! ei tiiä ennen ihminen! kun osuu omalle.....kohalle!?!! tapa on vaan ilmasta itteäni!!?
Nikkiä en tiedä minäkään (liekö hänellä edes sellaista), mutta tiedän kyllä kenestä on kyse.sosku!! tiiän kyllä! kaikki! ei tiiä ennen ihminen! kun osuu omalle.....kohalle!?!! tapa on vaan ilmasta itteäni!!?
Ja pikku Pää tykkää kanssa tehdä niin itte?sosku!! tiiän kyllä! kaikki! ei tiiä ennen ihminen! kun osuu omalle.....kohalle!?!! tapa on vaan ilmasta itteäni!!?
Huomaa taas että on ketju täynnä harmaita päänaukojia.
EWI..:heart:Ja pikku Pää tykkää kanssa tehdä niin itte?
No kyllähän sie oot! Miekii het siut tunnistin tuosta aloituksesta.Mut EMMIE oo tommonen!
Minä!Alkuperäinen kirjoittaja öhhh;27018629:Kyllä mä mun omia lapsia rakastan ja sitä rataa, mutta ei mua vois vähempää muiden kakarat kiinnostaa. Ai että mä haluun taas raskaaks, vaikka vastahan tuo uusin tenava synty. Voisitteko takoa vähän järkeä tähän kalloon? Kai se on juotava lisää kokista, kun ei muutakaan tekemistä oo. :xmas: