NinaTT uudessa kaksplussassa, onko joku lukenut

  • Viestiketjun aloittaja Mahermo
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
Mahermo
Bongasin NinaTT:n tuosta sisällysluettelosta kun hän on muualla jossain esiintynyt omalla nimellä. En viitsi ostaa lehteä tuon takia mutta pitääpi huomenna ärrällä yrittää kurkkia.
 
  • Tykkää
Reactions: newbie
"vieras"
[QUOTE="Vieras";27011191]Miten ihmeessä yksi ja sama ihminen bongataan noin usein lehtijuttuihin...?[/QUOTE]

No mitäs luulet? Tuttuja toimittajissa ja akka ite aikamoinen julkkistyrkky. Ja toimittajat laskee, että aiheuttaa sellasta keskustelua, että lehti myy. Eli raha ennen substanssia, on nykypäivän leikki..
 
"Vieras"
[QUOTE="Suvi";27011183]Luin just, ja oli se kiva juttu. Ja Saga on nätti ja jotenkin kiltin näköinen. :)[/QUOTE]

Mitä aiheita siinä otettiin esiin? Vessahätäviestintää, kasvatusperiaatteita jne?
 
"Sivullinen"
[QUOTE="ihmettelen";27011311]No sitä minäkin ihmettelen, että miten sama mamma on aina ko lehdessä. Olkoon vaikka itse siellä toimittajana, mutta alkaa jo tympiä..[/QUOTE]

Montako kertaa on ollut kaksplus-lehdessä? Iltiksestä olen muutamia kertoja kyllä nähnyt hänestä tehtyjä juttuja.
 
[QUOTE="...";27011436]OT mua on aina hymyilyttänyt termi "kiintymysvanhemmuus". Eikös kaikki normivanhemmuus perustu rakkauteen ja kiintymykseen? "Rakkausvanhemmuus" voisi myös olla... kaikista omituisista lastaan rakastavista vanhemmista voisi käyttää tätä termiä. :)[/QUOTE]

Sama. En ole ikinä ymmärtänyt sitä sanaa. Enkä edes jaksa ymmärtää. :)
 
[QUOTE="vieras";27011503]Onkohan kiintymysvanhemmuuden vastakohta hylkiövanhemmuus? Pitävätkö jotkut lapsestaan huolehtivat vanhemmat sitä rakastamista ja välittämistä niin erikoisena asiana että sille on pitänyt keksiä ihan oma termi..?[/QUOTE]

:D

Onhan sille kiintymysvanhemmuudelle varmaan omat kriteeritkin, joita ei ihan joka mamma hallitse ;)
 
"ihmettelen"
[QUOTE="Sivullinen";27011351]Montako kertaa on ollut kaksplus-lehdessä? Iltiksestä olen muutamia kertoja kyllä nähnyt hänestä tehtyjä juttuja.[/QUOTE]

No voin sitten olla väärässäkin, mutta minä en aina täällä ole ja minusta olen useammin jo lukenut Nina TT tai Nina TT sisko lehdessä.
 
Ninan nähnyt
MInä paskat nakkaan Nina TT:n elämänfilosofiasta, tai kasvatusideologiasta, kun olen omin silmin nähnyt miten kylmästi hän lastaan kohtelee. Jos SELLAINEN on sitä kiintymysvanhemmuutta ( :laugh ) niin jo on lapsella kurjat oltavat.
 
"ninaTT"
Alkuperäinen kirjoittaja Ninan nähnyt;27011789:
MInä paskat nakkaan Nina TT:n elämänfilosofiasta, tai kasvatusideologiasta, kun olen omin silmin nähnyt miten kylmästi hän lastaan kohtelee. Jos SELLAINEN on sitä kiintymysvanhemmuutta ( :laugh ) niin jo on lapsella kurjat oltavat.
Säkö oot meidän kotitonttu? :heart: Ihanaa! Jos siis niiiiiin hyvin meidät tunnet, että osaat tuollaisen mielipiteen meistä/minusta muodostaa :)

(annas mä arvaan, et osaa kuitenkaan kertoa missä olet nähnyt tai milloin... :p )
 
vrs
Alkuperäinen kirjoittaja Ninan nähnyt;27011789:
MInä paskat nakkaan Nina TT:n elämänfilosofiasta, tai kasvatusideologiasta, kun olen omin silmin nähnyt miten kylmästi hän lastaan kohtelee. Jos SELLAINEN on sitä kiintymysvanhemmuutta ( :laugh ) niin jo on lapsella kurjat oltavat.
Sillä lapsella on oikein hyvät oltavat; ilonen, reipas, sosialinen ja kaikin puolin ihana tyttönen. Joten jos vaikka keskttyisit omaan elämääsi, muiden (kuvitteellisen) kyttäämisen sijaan...?
 
  • Tykkää
Reactions: Anatolia
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä