täten julistan syksyn 2012 virallisen naamakuva-ketjun avatuksi!

Wau, ootpas sä laihtunut! Näytät kyllä vielä ihan pikkuteiniltä :D Mut se lienee vaan positiivista :D Minkä ikäinen oot?

Pikkuteini on siis positiivisessä mielessä, kaunis nuori nainen ;)
Mä oonkin palstan oma ikiteini,vielä kymmenen vuodenkin päästä. :D
(en kai sentään.)
Juu laihduin alle puolessa vuodessa muutama vuosi sitten reilu 30 kg. :)
24 oon,eli en vielä vanha,mut se teini-ikä pitäs jo olla takana. :D

Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27002639:
Mä oonkin palstan oma ikiteini,vielä kymmenen vuodenkin päästä. :D
(en kai sentään.)
Juu laihduin alle puolessa vuodessa muutama vuosi sitten reilu 30 kg. :)
24 oon,eli en vielä vanha,mut se teini-ikä pitäs jo olla takana. :D
Ikiteini on aika hyvä juttu ;) Muakin on viime aikoina koko ajan luultu alaikäseks ja kysytty papereita jopa myyty junnulippua dösässä useemman kerran... myös mun 34v mieheltä kysytään paperit aina mun kanssa kun mennään baariin :D

"Carelia"
Immeiset hyvät(tai oikeestaan ne vähemmän hyvät), jos ei oo mittään hyvvee sanottavvaa niin voi sitä olla kommentoimattaki.

Naamakuvat näyttäs paremmin todellisuutta vastaavilta kun otettas samalta tasolta, eikä yläviistosta(tai harvoin alaviistosta)+ joku toinen ottais kuvan, että etäisyys on riittävä+ käytettäs riittävän pitkää polttoväliä. Tuppaa läheltä otetuissa nuo kasvon piirteet vääristymään ja harvemmin kivaan suuntaan(nenä näyttää jättimäiseltä vrt.todellisuus). Ja ku itte omaa naamaansa jostain pikkunäytöltä tai isommaltakin tihraa niin ei oo rennon näköistä. Juu ja en laittas omaa kuvaani. Joskus kyllä hinguttas laittaa kaks kuvaa, yks sellainen jossa oon karmeimmillani ja toinen taas vähän käsiteltynä ja parhaimmillani. Eikä välttämättä samaksi tunnistais. Ekasta huudettas hirvee vammanen mee pois ja toisesta ehkä jotain muuta tai ei ainakaan törkeyksiä.

Onks toi Turkilmas Mila Kuniksen kaksoissisko vai haroittaaks mun näkö? Jassååkin näyttäs saman sisarussarjan kasvateilta.

minusta ei ole koneella teinivuosien kuvia, eikä niitä taida olla muutenkaan missään.. luokkakuvatkin
olen tuhonnut. mutta laihempi, meikittömämpi & tatuoimaton versio olin itsestäni.
päällä tyyliin farkkusortsit ja sukkahousut.. taitaa olla ihan hyvä, ettei niitä kuvia ole :LOL:

minusta ei ole koneella teinivuosien kuvia, eikä niitä taida olla muutenkaan missään.. luokkakuvatkin
olen tuhonnut. mutta laihempi, meikittömämpi & tatuoimaton versio olin itsestäni.
päällä tyyliin farkkusortsit ja sukkahousut.. taitaa olla ihan hyvä, ettei niitä kuvia ole :LOL:
Minä voisin kuvata pari teiniangstivuosien kuvaa :D Saatte järkyttyä.

Beep
Alkuperäinen kirjoittaja Petyin syvästi Lode;26999415:
Voi ei! Eikö? Eikö yhtään ainutta? Minä ja koko muu palsta olemme tapittaneet koko päivän palstaa ja toivoneet saavamme nähdä vilauksen ah niin hehkeästä kauneudestasi.

Kiitos, että ilmoitit sentään.
Kieltämättä hassu ilmoitus. :D

"hmmm"
[QUOTE="vieras";27001072]Anna jo Astron olla! Tautisen sekopää akka, häipyisit täältä. Mene jo pois ahdistava häirikkö![/QUOTE]

Tää oli mun eka viesti tähän ketjuun. Ei mulla ole mitään astroa vastaan, mutta mun mielestä toi pää vinossa ja suu auki rumentaa nättiä ihmistä ja tekee oudon näköiseksi. Eikä se voi olla siitäkään kiinni, että webbikameralla otettu kuva.

Yhteistyössä