Kyllä, ehdottomastiAlkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27002570:Mjaa, uskoiskohan tota
Kyllä, ehdottomastiAlkuperäinen kirjoittaja LauhkeaLehmä;27002570:Mjaa, uskoiskohan tota
Wau, ootpas sä laihtunut! Näytät kyllä vielä ihan pikkuteiniltä Mut se lienee vaan positiivista Minkä ikäinen oot?Alkuperäinen kirjoittaja röppö;27002609:
Mä oonkin palstan oma ikiteini,vielä kymmenen vuodenkin päästä.Wau, ootpas sä laihtunut! Näytät kyllä vielä ihan pikkuteiniltä Mut se lienee vaan positiivista Minkä ikäinen oot?
Pikkuteini on siis positiivisessä mielessä, kaunis nuori nainen
Ikiteini on aika hyvä juttu Muakin on viime aikoina koko ajan luultu alaikäseks ja kysytty papereita jopa myyty junnulippua dösässä useemman kerran... myös mun 34v mieheltä kysytään paperit aina mun kanssa kun mennään baariinAlkuperäinen kirjoittaja röppö;27002639:Mä oonkin palstan oma ikiteini,vielä kymmenen vuodenkin päästä.
(en kai sentään.)
Juu laihduin alle puolessa vuodessa muutama vuosi sitten reilu 30 kg.
24 oon,eli en vielä vanha,mut se teini-ikä pitäs jo olla takana.
Minä voisin kuvata pari teiniangstivuosien kuvaa Saatte järkyttyä.minusta ei ole koneella teinivuosien kuvia, eikä niitä taida olla muutenkaan missään.. luokkakuvatkin
olen tuhonnut. mutta laihempi, meikittömämpi & tatuoimaton versio olin itsestäni.
päällä tyyliin farkkusortsit ja sukkahousut.. taitaa olla ihan hyvä, ettei niitä kuvia ole
Nojoo, olin vaan tosi lyhytOotpa ollu vanhan näköinen! Siis positiivisessa mielessä tarkoitan! Ei varmaan olisi paljoa baarin ovella papereita kyselty!
Ja nyt taas näytät NIIIN nuorelle! Ei ikinä uskois että ikää on melkein 10 vuotta enemmän. Ehkä sut on vaan tehty "ajattomaksi malliksi"Nojoo, olin vaan tosi lyhyt
katso liitettä 16895
Nyt melkein 10 vuotta myöhemmin.. Oon tullut tylsemmän näköiseksi
Awwww, kiitos <3Ja nyt taas näytät NIIIN nuorelle! Ei ikinä uskois että ikää on melkein 10 vuotta enemmän. Ehkä sut on vaan tehty "ajattomaksi malliksi"
:kiss: kiitos ihanaOhhos. Ihan erinäköinen jotenki. Ei uskois tässä niin nuoreksi ja vissiin meikkaustaidotki kehittyneet vuosien saatossa. Nainen on parantunut vanhetessaan, kuten aika monelle kyllä käy mun mielestä niin päin. Löytyy tyyli ja taito olla.
Kieltämättä hassu ilmoitus.Alkuperäinen kirjoittaja Petyin syvästi Lode;26999415:Voi ei! Eikö? Eikö yhtään ainutta? Minä ja koko muu palsta olemme tapittaneet koko päivän palstaa ja toivoneet saavamme nähdä vilauksen ah niin hehkeästä kauneudestasi.
Kiitos, että ilmoitit sentään.
Kenen kuva sulla on tuolla seinällä?
upea kroppa, kuivahtaneesta tukkapehkosta ja väsyneestä naamasta ei voi kuitenkaan voi sanoa samaa...minä kaikista hoikimmillani. raskausmyrkytys vei 10kg, mutta turvotti kasvot. noin kuukausi esikoisen syntymästä..
Aijaa.com - 10791994