Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Testivertailu, alekkain 22.-24.8. david-raskaustestit, viimeisin ylimpänä. Kuva otettu 2-3 minuutin kuluttua dippaamisesta kaikissa.





Ja pg-testit alekkain, ylimpämä 24.8., siitä alaspäin päiviltä 23,22,21,16.






Olisiko nämä kategoriaa "plussa joka ei vahvistu"? Mitä mieltä olisi teistä joku kokeneempi realisti?
Miusta testeissä selkeää vahvistumista tähän päivään - toivon kovin parasta.:heart:
 
Kasenja Hyvin on ainakin David-testi vahvistunu :heart:

memsie Kiitos,helpotti pelkoa :) No koko tunne on nyt yön aikana hävinny,illalla tooosi kipee. Jospa ne kp14 tai eiliset aamu tallettelut tois nyt tulosta kun samantuntunen ovis kuin viime plussakierrossa,yleensä pienesti vaan nippailee
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;26989191:


Kuvissa sama testi mutta muokattu kuva vain eri osioiks, näkeekö muut tuon pinkin viivan siinä?

Meinaan siihen tuli tänään vahva viivanpaikka ensiksi, huomasi huonommassakin valossa, niin ettei tarvitse arvuutella, kun vein päivän valoon näen siinä väriä ja näen sitä kuvassakin kun avaan sen, hyvin hento vielä mutta on kuitenkin...
..jos sie olet sokia - olen minähin;)..näen nimittäin haalean, punertavan viivasen!:):heart:

Oi oi, olisko pikku pylläri tulossa?!:rolleyes:
..onko siulla nyt dpo9..vai 10?
 
Viimeksi muokattu:
Olisiko se viiva tullut nyt kuvan oton jälkeen vahvemmaksi?..kun en saa punaväriä näkyviin noista kahdesta kuvasesta..
..ja hei - siulla v a s t a dpo10 ja ehkä tosiaan aamupisukka oli tujumpaa.:)

Oliko nämä dippaamasi liuskat herkkyydeltään 10mIU/ml..
Miehelleis olishin + kyllä ihuna synttäri lahja - paras:heart:
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Naapurin tyttö;26991461:
wuhuu :D saapi nähdä ollaanko kaikki luulosairaita :p
Mutta:

1. mulla on ollut oviksesta asti tunne että tärppäs
2. valemenkat?!?
3. eilen housujen vyötärö rupesi painamaan liian ilkeästi vatsaan mikä ei ole ennen ollut
4. rinnat kasvanut, ne on raskaat ja välillä nännit arat
5. aamulla aivastaessa repäisykipua, sattu muuten aika saakelisti joten tajusin viimein mitä repäisykipu on :LOL:
6. eilen illalla ihan tajuttoman huono olo ja sama tänä iltana..
7. toissa iltana, eilen aamuna ja nyt päänsärkyä.
8. närästystä
9. väsyttää
10. selkeet, ja ihan sekopäiset unet
11. Koira vahtii mua
12. toisella koiralla alko juoksut (voi kuulemma alkaa jos vaistoaa emännässä hormonaaliset muutokset) ja ei periaatteessa ois pitänyt sillä vielä alkaa
13. vatsa on piukea ja hieman pyöristynyt :O
14. ilmavaivoja
15. Onnellinen olo, seesteinen mutta itkuherkkä kuitenkin :D
16. raivo hävinnyt :p
17. huimausta tai heikotusta
18. jano
19. ja suurin, saan yölläkin nousta vessaan ja kun pissattaa niin pissattaa sillai kunnolla. ja yleensä voin päivän olla käymättä, nyt parina kolmena päivänä saanut usein käydä kun rakko täynnä :D
20. närästystä
21. meinasi jäädä listalta eli hikka, joka ilta tulee kerran hikka, tätä ollut nyt neljänä iltana. mulla ei oo vuosiin ollut hikkaa niin nyt neljänä iltana peräkkäin. ja se ärsyttää :LOL:

Olikohan kaikki... noi on mulla hyvin epäilyttäviä :D ja nyt ei oo kuviteltuja kyllä ainakaan.
Aivan selvä juttu - bulla on uunissa, ihunaa!:rolleyes::kiss:
 
mur-mur joo testasin, mut ei sen kummepi tulos ku eilinenkään, otin kuvan mut en oo jaksanu laittaa viel koneelle. Tänään siis dpo 9-10, joten en vielä oo toivoa menettäny, mutten toivo liikojakaan. Tälle kuulle ei tullu hommattua nuita herkkiä testejä ollenkaan, joten ootellaan ootellaan :)

Naapurin tytön testissä mieki nään jotain, varsinkin tuossa muokatussa (kaikkia en ehtiny käyä ees läpi :))
 
miss_piggy
Hei kaikille tasapuolisesti :)
Olen seuraillut tätä palstaa todella paljon, ja ollut mukana teidän kuumeilussa.
Nyt pitäisi myös itse saada laitettua teille kuva näytille,(missä ei kyllä mitään näy) niin miten se oikein onnistuu? Me yritettiin 5 vuotta meiidän esikoista, ja sitten kun oltiin pääsemässä ivf hoitoon niin teroluttejen aikana huomasin olevani raskaana <3
Nyt kuumeillaan toista ja nytkin on mennyt jo yli vuosi :( Mutta minä en lannistu :D
Mene aijaa.com osoitteeseen, ja lataa sieltä kuva, sitten kopioit sen tekstin joka on kohdassa pieni kuva ja liität tänne, niin avot :)
 
Kasenja: Miten saat nuo sun kuvat noin kätevästi peräkkäin ja pienessä koossa, muokkaatko niitä jollain ohjelmalla vai käytätkö aijaa.comia ja joku pieni kuvakoko?
Tuollaiseen sarjaan rajasin kuvan ensin omalla koneella niin, että vain testi näkyy. Kun en saanut kuvaa ottaessani rajattua... Sitten aijaa.comissa valitsin tänne foorumille linkittäessäni sen "pieni kuva" -vaihtoehdon. Ja linkit sitten siihen peräjälkeen viestiin.

Valitsen usein vielä siitä "skaalaa kuva" jutusta aijaa.comissa 640 tai 800 px, etten liian raskaaksi tee sivun selailua. Varsinkin jos änkeän monta kuvaa näytille.
 
ylemmässä mun silmään ei näy viivaa ollenkaan ja alemmassa (kun suurentaa) näen kontrollin lisäksi olovanaan kaksi kohtaa missä vois olla viiva. =D tuota alempaa kuvaa kun kattoo suurentelematta niin näen siinä viivan, mutta on vaalea... toisaalta tuossa kauempana kontrollista näen tummeman kohdan. mihinkähän kohtaan sen viivan pitäis oikeasti tulla tuossa...:whistle: mut se vaalea on mun mielestä samassa kohtaa kuin sun aikaisemmassa aamuisessa. huomennakos meinasit sen pc liuskan tehdä. sen luulis antavan jo jotain, kuhn yleensä nuo halpis liuskat 10 herkkyydellä tulee jälkijunassa.
 
Naapurin tyttö - älä ihan vielä digiä tuhlaa, en usko noin haamuviivalla digin näytävän muuta kuin - "ei raskaana"
(toki jos sen raskit dipata..anna mennä;))

Tuossa muokkaamattomassa kuvassa, se punainen alue(testiviivan)..on jotenhin liian vasemmassa reunassa: /..en ole varma, onko tuo testiviivasen oikia kohta?
..vertasin aamuisen dippaukseesi ja siinä testiviivanen enämpi oikialla/keskellä..

..mutta - aamun pisukasta uus dipaus ja siihen puuhkun täältä+++++++++punavärin kera:whistle::heart:
 

Yhteistyössä