Huhtikuun 2013 helmet *elokuussa*

Sain lääkärin maanantaille....varmaan otattaa uudelleen HCG arvon....no sittenpäs tietää aikas paljon, onko se lähtenyt miten nousemaan. Väsy on kamalaa....just nukuin pitkät päikkärit ja vaan nukuttaa. Tänä iltana pitäis lähtee viihteelle kaveri porukalla. Taidan paljastua kun juon vaan vettä ja limua :) No meinasin että lähden autolla, niin hyvä syy olla juomatta vettä väkevämpää. Hauskaa viikonloppua kaikille!!!
 
Tervetuloa uusille! :flower:

mamuska7: Hyvä ku sait lääkäriajan! Hauskoja kemuja, ja toivottavasti autoilu riittää syyksi ja et paljastu mikäli siis et halua :)

(.) Nt-ultran varasin. Se on 12.9. Kovasti toivon, että silloin viimeistään loppuis tää jatkuva oksetus. Koko elämä menee vähän niinkuin siinä sivussa, oloa kestäessä. Ainakin yritän ajatella, että "jaksa vielä 3 viikkoa"!

Moika ja Möntti 9+0 Poks!
 
Huomasin että mä puutun vielä listalta. Koitin kovasti punaisella laittaa mutta selain kaatui joka kerta. Mä nyt boldaan jos se erottuisi paremmin Eli:
Mams/35/2./JS LAS 30.4.2013

Ja terveisiä anoppilasta! Oli tuskainen 300km ajaa tänne ja rankkaa paikan päälläkin kun pitää tätä huonoa oloa ja väsymystä peitellä. Mies ei vielä halua vanhemmilleen kertoa kun on niin alussa. Nyt lähti onneksi kaikki ulos touhuamaan niin saa hetken lepuutella.

Kiitos vastauksista ekan neuvolan sydänäänistä! Se siis vaihtelee eli taidan varata ajan alkuraskaudenultraan vaikka se kukkaroa vähän kirpaiseekin.

Mams 4 +? (viikkolaskurit eivät myöskään toimi tällä ipadin selaimella...)
 
  • Tykkää
Reactions: suski90
Oma olo: tänään taas parempi päivä, ei niin huono olo. Väsyttää kyllä todella paljon. Oksentanut en ole edellisissäkään raskauksissa, joten sitä en odota tälläkään kertaa.

Olikos se Viuwolf, joka mietti äippälomaa ja ystäviä?? Täällä kans samaa pähkäilen...
En ole koskaan tykännyt istua hiekkalaatikolla ja jutella lapsista-kakasta-imettämisestä-lapsista-kakasta-imettämisestä jne. Mieluusti kyllä juttelen muiden aikuisten kanssa, mutta aivan muista asioista. Toki, jos on joku asia, joka askarruttaa mieltä, niin siitä kysyn... Pointti tälle paasaukselle oli kuitenkin se, että myös minä saatan olla aika yksin äippälomalla. Oman ikäisillä ystävillä on jo isommat lapset ja muut menot, eivät he aina voi "viihdyttää" minua...

No, onneksi te olette täällä!! Kanssaraskaat ja tulevat äippälomalaiset! Kiitos siitä!

muoks: mulla tuolla listalla siis 3. raskaus... oikeastaan tämä on 6. raskaus (3xkm) ja lapsia on ennestään 3kpl.

Kiva sanoa neuvolassa, että joo, tämä on kuudes raskaus, takana kaksi synnytystä ja lapsia on kolme...:LOL: !!!
 
Viimeksi muokattu:
Empulille pahoittelut:hug:

Me käytiin tänään esikoisen kanssa mustikassa ja saatiinkiin 10 litraa. Taitaa olla siinä mitä tarvitaan ens talvena mustikoita.

Mulla ei vieläkään mitään oireira, täytyy ens viikolla soittaa neuvolaan ja kysyä josko sais sen ultran tai sinne maksaa ja menee yksityiselle.

Joku puhui siitä ettei ole ystäviä ja kavereita lähellä kun on äippälomalla, tiedän tunteen. Esikoisen äitiyslomalla muutettiin uuteen kaupunkiin enkä tuntenut ketään. Oli välillä todella ahdistavaa ja masentavaa. Nyt tästä nuorimmaisen äippälomasta olen nauttinut suunnattomasti enemmän kun asutaan mun lapsuuden kaupungissa missä on paljon tuttuja ja sukulaisia, aina voi jonnekin mennä kyläileen jos alkaa seinät kaatumaan päälle.
 
Heippa täältäkin :wave:

Emppuli :hug: uusia tärppejä teille :heart:

Miima olen fb-ryhmässä jo =)

Ja omaa napaa... Eilen sit kävin ultrassa mut jälleen uusi ultra 2 vkon päästä. Kohtu suurentunut ja sikiökaiku saatiin, mut viikkoja ei voitu vielä saada : / inhottaa tää epätietoisuus mut ei se auta kuin odottaa. Keskiviikkona lähdemme Rodoksen lämpöön, saapi ainakin muuta ajateltavaa :) ja loman jälkeen aloitan sitten uudessa työssä! Mukavia juttuja siis tiedossa. Mullakin tää väsymys edelleen vaivaa, kaitpa se jossaki välissä sitten helpottaa..

Nyt lähen fb-ryhmään ilmottelemaan tietojani, ja täälläkin yks pohjoisen perukoilta!

Mukavaa viikonloppua mamma-ystävät :flower:

t. Hedy ja ilta*
 
Emppuli voi ei, pahoittelut :hug: plussatuulia uuteen kiertoon <3

Miima et ole ainut! Kyllä mulla ainakin on välillä ihan sellainen olo, ettei tuolla masussa kyllä ketään ole. Vaikka oireita on, välillä vähemmän, välillä enemmän, niin juuri ainakin niinä hetkinä, kun ei paljoa oireita tunnu tulee vähän liiankin normaali olo..

mmiilia&napu 7+5<3
 
Lohtu :hug: kaikille sitä tarvitseville.

Täällä ei jaksa enää jännittää ensi viikolla oleva ultra... Alavatsassa ja alaselässä ollut eilisestä lähtien jumalattomat menkkakivut, mitenkään päin ei ole hyvä olla. Yö meni huonosti nukkuen, vähän väliä säpsähtelin hereille ja yritin etsiä asentoa, jossa kipu ei tuntuisi :'( Eiköhän se vuoto näillä kivuilla ala ennen perjantain ultraa tai jos ei ala, niin tuskin tuolta ainakaan eloa löytyy. Hitto, kun ei tiedä, uskaltaako noihin kipuihin ottaa särkylääkettä!!! Ajattelin, että mikäli kivut tästä vielä pikkasen pahenee, niin mun on pakko lähtee päivystykseen.
 
Hei! Eilen plussannut ilmottautuu joukkoon..:) Vähän on vielä sekavat fiilikset, mutta eiköhän se tästä..:D Eli 28v. olen ja 3. lapsi tulossa, laskettu aika vähän epäselvä vielä, mutta todennäkösesti menee sinne 29.4. Oireita ei juurikaan ole, toivon vaan ettei täydellistä väsyuupumusta tule, kun tuntuu että muutenki on niin väsyny koko ajan kun 2 pienen lapsen kanssa päivät touhaa. Tuntuu, että monet on menossa varhaisultraan, ootteko saanu lähetteen vai meettekö yksityiselle? Se ensimmäinen ultra on niin kaukana vielä, ettei millään malta odottaa..:D
 
  • Tykkää
Reactions: suski90
Uusi varovainen
tuplis2/37/3/PHKS

Nyt siis 6+2 eli la 18.4.2013

Oireita: Hieman pahaa oloa, lähinnä iltaisin, mutta ekan kerran tänään aamullakin. Ja maha turvoksissa
, ei muita oireita, siis tissit ei arat. Ja sit huomasin et mulla on hirvee siivousvimma tulla, pyyhin ja nitkutan paikkoja.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: suski90
vessassa saa käydä usemmin kuin normaalisti ja yölläki, se on mulle ihan uutta, koska
kaksosista kävin vasta ihan loppuaikana, ainakin muistaakseni, siitä on kohta 12v aikaa.
Eli siis iltatähti olis tulossa meille
 
jaahas, uskailtaisikohan sitä hypätä mukaan... ajattelin, etten uskalla ennen kuin on varhaisultrassa käyty, mutta sitä nyt saa odotella vielä jonkin aikaa. listoille ei vielä kuitenkaan ennen sitä tarvii päivitellä. kunhan nyt roikun toiveikkaana mukana!!! :heart:

plussa saatiin yllättäen viikko sitten torstaina. yritystä on kyllä takana, mutta kun pari viikkoa sitten olin ihan varma että menkat alkaa, kuljin tamponit paikallaan pari päivää kunnes seuraavalla viikolla se vähäinen turhu muuttuikin valkovuodoksi ja älysin testata. kuitenkin jotenkin äärimmäisen epäuskoinen olo, että ketään olisi kyydissä, joten siksi odottelen "ihan rauhassa" listoille pääsyä...

tällä hetkellä LA olis jossain huhtikuun loppupuolella, riippuu lasketaanko menkoista vai ovulaatiosta. mulla kun on ollu tosi lyhyitä nää kierrot, pisimmillään 25pvää, mutta neuvolassa ja gynekologilla kuitenkin aina lasketaan 28pvän mukaan.

mutta siis jossain 5+1 tienoilla mennään nyt. tosi alussa. :) LA 23.-26.4 tienoilla. selvinnee varhaisultrassa tai joskus... eikä sillä oikeestaan ole edes väliä, pääasia että olisi joku matkassa mukana! :heart:
 

Yhteistyössä