Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

Kuten Satu39 kertoili, ei labra välttämäti anna sitä labratulosta - miulle antoi.(kerran)
..perustelin "miksi" niin kovin..olin ahdistunut ja hädissäni..:ashamed:

Sitä en tiedä, saako sitä vastausta sitten muualta, kuin Neuvolan TH:lta?
Itse sain lähetteen aina TK:sta ja tarvittaessa soitin yhteispäivytykseen, jos TK:n hoitaja ei enää ottanut puheluista vastaan sille päivää(klo: 13.00 jälkeen)

..miulla olisi mennyt yöunet jos en olisi saanut vastausta samalle päivää ja olin ahdistunut muutoinhin niin kovasti raskauden keston suhteen:'(..
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos kannustuksesta. Yritän selvittää labrassa, voiko tulosta saada mistään (päivystävältä hoitajalta tms) perjantain puolella. Koska kyllähän viikonloppu on pitkä aika kuvitella kaikenlaista. Eihän siinä asiana mitään: jos nyt on tärpännyt, mahtavaa, mutta jos ei, en minä siitäkään osaa kauhean pettynyt olla - seuraaviin kiertoihin sitten jännäämään. Mutta epätietoisuus on rankkaa!
 
Tuollaisen nyt kumminhin sillä viimosella liuskalla dippasin..eipä näy mitään kun kuva itsessään jo noin punertavan sävyinen..

..kuvattu n 40min dippauksesta..voin koettaa ottaa jos jaksan/viitsin vielä paremman kuvan illasta..

Pakko lähteä syömään, päässä heittää kun kävin saunassa..j a sorruin pikku tölkkiin olutta:whistle:..nous melkeinpä päähän!..saapi nykyään halvat humalat.:D
 
  • Tykkää
Reactions: sekundamamma
Kasenja: teillä on varmaan neuvola terveyskeksuksen alainen, joten soita suoraan omaan soluun (tai mikä käytäntö teillä ikinä onkin.) labran ei tosiaan sais niitä tuloksia antaa, koska eivät saa turhaan käydä potilastieto järjestelmässä katsomassa kenenkään tuloksia. ja jos käyvät voivat joutua niistä vaikeuksiin. Mutta soita sinne terveyskeskukseen josko saisit sieltä tuloksen. =)
 
Heippa!
Änkeen tänne pinoon tuomaan testini arvioitavaksi :)Tänään kp 24/28 tehty testi(apteekin oma). Ukaltaakohan tähän jo luottaa?? Itseni tuntien käyn silti huomenna ostamaa lisää testejä :D



Kovasti plussia toivon jokaisen testiin :)
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
naapurintyttö Ootko mistä päivästä asti testannut? helpoin varmaan seurata onko viivat vahvistuneet.. mutta tuossa en kyllä näe mitään tosin silmät sykkyrällä väsymyksestä :( :D

haave vatsaan nyt tännekkin, ei epäilystäkään! :heart:
 
Otin vielä yön kähmyröissä dippauksesta kuvan..enää viivanpaikka siellä näkyilee kun testi kuivunut..jos sitäkään..hauuuuukoootus|O..nukahdin soffalle ja nyt ihan pökkyrä oloinen..
(jos olis jotahin "oireita" tämän väsymyksen lisäksi, veikkaisin tärppiä - näin ollen vain syysväsymystä)

Tätä(alempaa)kuvaa napauttamalla, saa kuvasta v i e l ä suuremman..


Löysin sen Windowsin kuvanmuokkaus/käsittely ohjelmanhin=)..mutta en vain saanut tuota kuvaa selkeämmäksi sillä..

Nyt saan sitten vain olla öllöttää maanantaille..tilasin 6kpl PC:n testejä.._kuitenhin_..maanantaina myös dpo14 ja silloin tädin tulo päiväkin..joopa joo, taisi olla taas rahan haaskausta 12e edestä..

..menköön viimosen kerran:p

Ps. ai niin..eilen dpo9 dippasin viimosen O-testinkin poijjes..ja se oli blanco, vain 1 viiva - SE ON kyllä hyvin outoa tässä vaiheessa kiertoa.:confused:
 
Viimeksi muokattu:
Hyppy: Yritin muokata viimeistä kuvaasi, mutta en saanut siitä viivanpaikkaa esille. En ole kyllä aikaisemminkaan saanut viivanpaikkoja esille(muutakuin sellaiset muutenkin silmälle selvästi näkyvät). Testit joissa on punaväriä, saa voimistettua, juuri sen värin vuoksi. :) Lisäksi kuva ei ole kovin tarkka, niin vaikeampi yrittää sitä viivanpaikkaa löytää, kun kuva menee aika puuroksi kun sitä isontaa :)

*mur-mur*: Minä näen tässä uudemmassakin jonkinlaisen viivan. Muokattuna en sitä kuitenkaan saanut juurikaan vahvistettua. Eilinen oli selkeämpi, mutta ei uusinkaan täysin tyhjä ole :)

Kovasti toivottelen kaikille punaisia viivoja testeihin!
 
Kiitos nimi! ihmettelin kun tein testin ja testiaikana siihen ilmestyi todella hailakka viiva jossa ehkä punertavaa, kameralle en saanut tallennettua. Ja mietin nöyttikö testi ovulaation ja sitä koitin bongata :D kiitos!!
 
Hyppy: Tuo kameralle tallentaminen onkin todellinen haaste :D Olen itsekkin yrittänyt joskus ihan sellaista selkeästi silmille erottuvaa viivaa kuvata, ja kyllä se vaan sitkeästi karkaa aina kameran kuvasta. Ne viivat, jotka näkee kääntelemällä testiä, on melkein mahdoton napata kameraan :).
Toivottavasti sinnekkin kuitenkin tulisi voisiko sanoa, että muokattavissa oleva viiva ;)

Muoks: Kokeilin vielä kerran, kun tässä aamulla yritän aikaani kuluttaa. Mulla on edelleenkin huono "haamusilmä", mutta kyllä sitä välillä kuvaa pyöritellessä sen viivanpaikan erotin.. ehkä:D.
Tässä siis testisi muokattuna:
Aijaa.com - 10770936
 
Viimeksi muokattu:
UniQuePopPy - toivottavasti etenee hyvin!

*mur-mur* - taas kannettavan näytöltä erotan haaleanpunaisen testiviivan (pöytäkoneelta aiemmin päivällä en erottanut) nimenomaan tuossa ensiksi laittamassasi päivän kuvassa.

sekundamamma - plussaahan tuo osoittelee, vahvistumisia sille.

JennyM - minulle outo testi, en siis ole itse käyttänyt, mutta negalta näyttää.

Pele - eikö sinulla ole kp6? (Muistelen, että meillä alkoi kierto samana päivänä.) Ehkä lh oli koholla kierron alussa jostain oudosta syystä, ja nousee vielä uudestaan? Heittääkö sinulla usein ovulaatiopäivät paljonkin?
Mulla todellakin joo vaihtelee ilmeisesti toi ovispäivä, koska kierrot ollut tälle vuodolle välillä 20-30kp. Sen takia mä aattelinkin, et jos kuitenkin ois ovistikku näyttänyt varhaisen oviksen jo kp4 eli ovis vois olla esim kp6 ja sillon kierto olis sen 20 päivää. Mut sehän voi olla, et oli koholla hormoonit muustakin syystä. Nyt oli hetki sitten tehy ovistikku eilistäkin haaleempi. :)
 
naapurin tyttö Tuli vaan mieleen, että mulla oli niitä samoja alice testejä pari kiertoa sitten ja ne anto aina kaksi viivaa. Ihan niinkuin sunkin testit taitaa antaa??? Korjaa jos olen väärässä. Kannattaa testata joillain muilla testeillä. Voin ettiä jos löydän koneelta kuvia omista testeistä.








 
Viimeksi muokattu:
Heippa!

Tässä tämän aamuinen r-testin tulos.
Haaleata viivaa vielä näkyvissä.
Nyt olisi n.9 päivää Pregnylin ottamisesta, eli toivoa vielä on, että voisi olla raskaus kyseessä. :)

Edelleen huonolaatuinen kuva. Täytyy varmaan lukea ohjeet miten tolla kameralla saisi laadukkaita lähikuvia! :headwall: :D





*mur-mur* - onko sulla raskausoireita? =)
 
Viimeksi muokattu:
malttamaton - on kännykkäkamera, eikä löydy kukkasta, eikä muutakaan lähikuva valintaa. ;)
Kännykkä on ihan uutta mallia, eli luulisi saavan laatukuvia, myös läheltä, kaukaa kyllä saa. Ehkä täytyy ladata siihen joku erillinen sovellus... :rolleyes: Teillä kaikilla muilla on niin hienoja ja tarkkoja lähikuvia. :)
 
*mur-mur*: viivan aavistusta erotan, mutta näytöltä en näe onko siinä väriä vai ei.

Lapseton 81 - samea kuva, mutta tumman testiviivan erottaa.

Ja omat kuulumiset. Sain labratuloksen ihan TKsta soittamalla, ei siinä ollut hankaluuksia. Mutta eivät kyllä ryhtyneet mitenkään tulkitsemaan, antoivat pelkän lukeman. Lähetteen antajalle (neuvolassa) minulla on sitten maanantaina puhelinaika erikseen.

Mutta kyllä minun aavistukseni näyttää osuvan oikeaan: ei ole raskaushormonia veressä paljoa. Veritestin hCG-arvo oli 5.

2 tuntia ennen labratestiä otettu kotitesti näytti tältä:


Mutta olen yllättynyt, että hCG 5 näkyy noin hyvin testissä (PregCheck), jonka herkkyys on (kai?) 25mIU/ml. Ja minä muuten näen siinä en vain kahta, vaan peräti kolme viivaa. Piruuttani testaan varmaan vielä sunnuntaina, joko sitten olisi ehta nega.

Kyllä on ihmisen mieli muuten erikoinen. En ollut yhtään toiveikas ennen eilistä, enemmän vain ihmeissäni testituloksista. Mutta eilen terkkakäynti jotenkin lietsoi minussa entäs-jos-sittenkin-ajatuksia, ja melkein jo vakuutin itseni siitä, että ovis olisi voinut olla viikon myöhässä - vaikka minulla ei ole sitten varhaisteini-iän koskaan kierto heittänyt niin paljoa.
 
Perhis Pahoittelut! :hug: Onneksi asiaan kuitenkin tuli selvyys!

UniQuePopPy Toivottavasti on ihan normaali raskaus oikeassa paikassa =)

metsämansikka Mulla eka luomukierto pillereiden jälkeen kesti 72 päivää ja toinen saatiin loppumaan Teroluteilla ja kierto jäi noin 70 päivän mittaseksi. Mulla todettu PCO.

Pitkien kiertojen kiusana oli mm. jatkuva menkkaolo.
 
naapurin tyttö Niissä on ollut aina punaista väriä eli "viivanpaikka" tulee siis heti näkyviin kun sen dippaa. Eli en tarkoittanut, että olisivat vahvoja plussia, mutta kyllä noiden viivojen kanssa alkoi toiveet nousemaan. Sen ymmärtäisin jos ne viivanpaikat tulisivat näkyville testiajan jälkeen.

Se on hienoa, että jaksat pitää toivoa yllä ja pysyt positiivisena :) Eihän tästä lapsenteosta muuten mitään tulisi :p

Ja noista testeistä vielä. Enkä tarkoita sitä, että jos mulle on tullut haamuja joka testiin ja ne on olleet negoja niin yhtähyvin sun haamut voi merkitä raskautta. Sehän olisi se toivottu lopputulos :)
 

Yhteistyössä