Hätähousut himotestaajat ja haamuviivoja

piuu -mulla taasen on esikon jälkeen lähes kaikki ovikset ennen ja jälkeen aiheuttaneet kovia tuntemuksia (joskus jopa kovemmat kuin menkkakivut).
Mutta jos sulla on ollut ovis kp13 ja nyt kp17 niin voishan nuo tuntemukset olla kiinnityskipuja. Toivon, että ne niitä olisi!!:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: piuu
Taitaa olla turhaa edes kysyä, kun niin varma olen etten ole raskaana. Mutta näättekö tässä mitään? Mä nään viivanpaikan tai haamujen haamun, mutten saanut sitä näkymän kunnolla kuvassa. Onko Clearblue antanut muille viivan paikkoja? Ja tiedän että on huono testi, mutta muuta ei nyt ollut saatavilla.

 
Jenny, valitettavasti mä en erota noissa mitään ja sen lisäksi pitää todeta, et oon itse saanut aika vahvatkin haamut tolla testillä olematta kuitenkaan raskaana. Taitaa olla aika yleinen ja ikävä ominaisuus tossa testitikussa. :( Mä oon siis jonkun kerran tolla testannut ja joka kerta tullut haamu siihen. Toivoa se aina antaa, vaikka sitte tajuaa kuitenkin, ettei se paikkansa pidä. :(
 
sekundamamma Hieno viiva :heart:

Taikatyttö oispa :heart: onhan vielä aika vähän oviksesta mutta kun ennen ei ole tällaista ollut niin jospa tää enteilis hyvää,paine on just tuossa keskellä vatsaa ja alas asti ei siis munasarjojen kohdalla :) (oikeastaan paine ulottuu myös jännästi peräsuoleen tai inhottavasti sinnepäin :D )
*MUOKS* Tarkistin tuota paineentunne juttua vielä tuolta toisesta ketjusta,muissa kierroissa en ollut maininnut asiaa mutta viime keväisen plussakierron just samana päivänä (kp17 ja dpo4) oli samaa tunnetta ollu !!!!!! Hieman toiveet jo heräilee :whistle: tosin raskaus oli kohdunulkoinen..
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: sekundamamma
Hei sen verran piti ilmoittaa vielä, et ovisviiva selkeästi vaaleampi kuin eilen, eli lyhyt kierto taitaa olla tulossa ja ovulaatiot kohta käynnissä. :)
Täs vielä "todistusaineistoa". :D



Ps. Eikös tää meinaa sitä, että se mun LH-huippu oli jo? Vai lasketaanko ne mun edelliset ovistikutukset plussiksi?
 
Viimeksi muokattu:
sekundamamma hieno viiva on =)

Mä oon kans varsinainen himotestaaja ja kyllä se sattuu sen negan näkeminen..

Mä alan heittää toivoni jo kaivoon. Oon testannut tänään ja eilen negoja, eilen kylläkin viivanpaikalla, mutta eipä siinäkään tainut väriä olla.
Sofin testiin oli ilmaantunut monien tuntien jälkeen se viivanpaikka kanssa sillon sen tiistaiaamun testaamisen jälkeen. Jotenkin on vain semmoinen olo, että eiköhän tämä kierto ollut tässä ja tätiä odotellessa menee loppu aika..
Lämmötkin tuntuu laskeneen, tosin on ne vielä vähän koholla ja nousee sitten vasta illaksi.. Palelee kyllä, maha myörii ja on niitä menkkakipuja selkäkipuineen (tosiaan ollut kohta viikon...), viime yönä heräsin ihan järkyttävän huonoon oloonkin. Eiköhän tästä kehkeydy jotkut vuosisadan menkat vielä. ÄRRINMURRIN! :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: sekundamamma
Tässä tämän päivän ovistestidippaus:



Ovulaatiota ei voi olla kun jo muutama kuukausi menty hormonihoidolla.
Tein myös r-testin, mutta siinä oli niin haalea viiva etten saanut vangittua sitä kameralla. :|
Dpo:sta ei ole tarkkaa tietoa. Inssi tehty perjantaina, mutta raskaus olisi saattanut alkaa jo ennen sitä. :confused:
Vielä varmaan se Pregnyl kuitenkin kummittelee testissä.
Toivottavasti alkaisi viivat vielä vahvistumaan päin. :rolleyes:


"Muokkaus":
Tässä huonolaatuinen kuva r-testeistä ma, ti ja tänään to, alhaalta ylös katsottuna.



Hitaasti siis hiipunut viiva, mutta toivottavasti lähtisi vahvenemaan. :saint:
 
Viimeksi muokattu:
*mur-mur* : Minä näen haalean viivan testeissäsi. Muokkasin kuviasi, jotta sain sen paremmin esille. Negatesteissä en siis muokkaamalla ole ikinä saanut viivaa esille, mutta näissä joista väriä löytyy, niin sen esille paremmin saa.
Toivotan kovasti viivan vahvistumista!.:)
Tässä on sinun testisi muokattuna:
Aijaa.com - 10766294
 
  • Tykkää
Reactions: *mur-mur*
Naapurin tyttö


En saa kunnon kuvaa niin siksi siitä ei saa selvää mutta mun koneella siinä näkyy vaaleanpunainen viivanen, haaleaakin haaleampi, yrtin muokata kuvaa, eli ylempi sama kuin aiemmin ja alempi muokattuna...
 
*mur-mur* : Minä näen haalean viivan testeissäsi. Muokkasin kuviasi, jotta sain sen paremmin esille. Negatesteissä en siis muokkaamalla ole ikinä saanut viivaa esille, mutta näissä joista väriä löytyy, niin sen esille paremmin saa.
Toivotan kovasti viivan vahvistumista!.:)
Tässä on sinun testisi muokattuna:
Aijaa.com - 10766294
Voi kiitos ihunainen:kiss:
..juuri tuo toinen kuva(josta vain linkki)näkyy se punertava tuossa oudon "lommon/läntin" oikialla puolen.
..no nyt minua alkoikin harmittamaan kun ei ole kuin 1 testi enää!:O
..ei kerkeä perjantaille mistään enää tilaillakkaan..ja lähimmässä kaupassa vain noita RFSU:n liuskoja, jotka herkkyyttä 50mIU/ml..ja nehän saatoi antaa turhia punaviivasia.
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: sekundamamma
UniQuePopPy - toivottavasti etenee hyvin!

*mur-mur* - taas kannettavan näytöltä erotan haaleanpunaisen testiviivan (pöytäkoneelta aiemmin päivällä en erottanut) nimenomaan tuossa ensiksi laittamassasi päivän kuvassa.

sekundamamma - plussaahan tuo osoittelee, vahvistumisia sille.

JennyM - minulle outo testi, en siis ole itse käyttänyt, mutta negalta näyttää.

Pele - eikö sinulla ole kp6? (Muistelen, että meillä alkoi kierto samana päivänä.) Ehkä lh oli koholla kierron alussa jostain oudosta syystä, ja nousee vielä uudestaan? Heittääkö sinulla usein ovulaatiopäivät paljonkin?
 
piuu jos sänkypuuhia kp 14 niin mahdollinen hedelmöityminen ollut tietty vasta silloin aikaisintaan (meneehän siittiöilläkin aikaa matkata)..nyt olis sitte vasta 3. päivä sen jälkeen? Melko epätodennäköstä et kiinnittymistä vielä, mut ei kait se täysin mahdotontakaan :confused: En siis halua masentaa, mut yleensä noin viikkoahan siinä menee hedelmöityksestä kiinnittymiseen. Toivotaan kuitenkin et ois juuri sitä itteään :)
 
panzkus onhan tosiaan vielä vähän aikaa kulunut vasta,tiukasti on jalat maassa jos ei lasketa innostusta kun löysin piinailijoiden oireet ovulaation jälkeen ja tulos-ketjusta samanmoista oiretta jota mulla oli ollut plussakierrossa :D

Naapurin tyttö Sulle myös soisin sen plussan jo vihdoin,noin monen vuoden yrityksen jälkeen :heart: samoin mur-murille sen iltatähden <3 kaikille muille myös plussaa toivon!! :)
 
Päivitystä omasta tilanteesta. Menossa kp6/27-29 (tai jos olisikin ollut valemenkat, niin kp 37 ja dpo 23). Raskaustesti näyttää jotain plussantapaista. Kävin neuvolassa, josta sain lähetteen labraan, katsovat hCG -tason verestä. Neuvolassa arvio oli, että olisi ollut valekuukautiset. Sellaisesta heillä oli kokemusta. Sen sijaan tyypillisesti kemiallisen raskauden plussan ei kuulemma pitäisi kestää näin pitkään (5pv runsaamman vuodon alusta).

Itse olen epäilevämmällä kannalla (joskin oma kokemukseni ja "asiantuntemukseni" perustuu netin keskustelupalstojen kommentteihin) lähinnä seuraavista syistä:
- raskaustesti tänään:
on haaleampi kuin eilen: (saman merkin testi, molemmat iltapäivällä otettuja)
- jos olisi normaali raskaus, luulisi plussan olevan voimakkaampi
- "valekuukautiset" olivat liian normaalit
- ei ole mitään raskausoireita
- aamulämmöt on alakantissa
 
Kasenja..kyllähän se plussa voisi olla vahvempikin jos tosiaan jo dpo23
..mutta kyllä sie raskaana ainahin olet ollut, ei tuollaisia viivasia muutoin tule - saatko huomenna sen HCG-määrityksen vastauksen kun käyt labrassa?
..jos käyt ajoissa, voisit ehkä keritä soitella Neuvolasta vastauksen..tai..pyydä labran numero ja soita sinne - mutta vain, jos käyt kokeessa aamupäivästä aikaiseen.
 
Viimeksi muokattu:
Onko pc PregCheck? Ajattelin huomisaamulla kokeilla sen taas. Apteekin omaa en ole ensitestien enää ostanut, kun löysin halppistestit. Ehkä kuitenkin voisin vitosen varmuuden tavoitteluun sijoittaa.

Ja *mur-mur*, kiitti vinkistä. Neuvolasta en saa tietoa ennen kuin maanantaina, mutta ehkä labrasta osaisivat sanoa, josko jo ip saisi jostain selville.

Muoks.: Vähän alkaa epäilys kalvaa. Entä jos ovis olikin edellisessä kierrossa myöhemmin kuin oletan? Ja siksi plussa niin hailakka. Koko edellinen kierto oli tosi outo... Pystyykö vanhoista kuivuneista testeistä päättelemään mitään? Vertaamaan testiivivan kehitystä?





Muoks, muoks.: Oikeasti oireista ja aamulämpökäyrästä päätellen ovulaatio olisi voinut olla myös 5.8., tosin silloin ensimmäinen haamuplussa raskaustestissä olisi törkyaikaisin dpo7. Mutta silloin nyt voitaisiinkin mennä dpo 17. Hm... Toiveajattelua tämä alkaa olla.
 
Viimeksi muokattu:
kasenja: onhan tuo sun r-testi vielä kuitenkin aika tumma, joten toivotaan, että on nyt ne valemenkat. ja pc liuska on juurikin tuo mitä olet aikaisemmin tehnytkin. joten kannatan seuraamaan sillä lähteekö tuosta 22.8 viivasta haalistumaan. nuo davidin testit antaa niin hitaasti niitä oikein tummia viivoja. tsemppiä!!! toivotaan parasta!=)

naapurin tyttö: ei näy tänne asti punertava viiva, valkoisen kyllä bongasin. mutta kuten totesit, jos on vasta dpo8 niin no hätä. mulla tuli se eka haamu pc liuskaan vasta dpo13. vai olikos tuo wondfo, samannäköisiä kun ovat täysin.

metsämanssikka: Onnea uuteen kiertoon!!! onneksi ei tuon enempää venynyt. :hug:

Piuu: mulla on niitä ovis oireita aika pitkään ja se paineen tunne kun on ollut oikein kova, niin mulla on näköjään silloin se ovis vasta... kuten tässä plussa kierrossa, joten mies kaatoon :D varman päälle ainakin =)
 

Yhteistyössä