Tiimarivihot esiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Muistaakseni palstalaisista kunnallisvaaleissa on ollut ehdolla ainakin Majuri, Turkilmas, pikkukaupunkilainen, Data ja mie.

Lilii ei erottanut minua ruutiukosta, joten oli pakko vaihtaa avatar.

muutama tuplanikki apassien puolelta täällä.

Kepsiksellä on taaperoikäinen tytär.

Viidellä palstailijalla on puhelinnumeroni, facekavereissa heitä vielä useampi. En stalkkaa facessa, mutta diggailen päivityksiä ajoittain.

kantojäärä tietää hyviä suklaisia reseptejä.

morrigan meni hiljan naimisiin.

Inhoat, mutta silti haluat nähdä niitä siellä missä niitä ei ole.

Selvä. :D

No eikös olekkin vähän näin että turhan usein jouduit tällaisessa ketjussa korjailemaan omia sanojasi? Joku on voinut jo rekisteröidä pelkän kirjoittamasi tiedon sen enempää tätä ketjua tutkimatta.
Eli ensikerralla kun vaikka Lilith laittaa oman kasvokuvansa kuvaketjuun (otetaan esimerkki) joku peelo alkaa ilkkua häntä pikkareiden vilauttajaksi ja kaikenlisäksi asuu vielä samalla kylällä ja kertoo tästä asiasta sielläkin kun tunnistaa Lilithin.

Esimerkiks.

Kyllä mua ainaki *ituttas jos olisit menny musta jotain sekavaa kirjottamaan. Jos mulla olis nick.

Sovitteko te sit jo ekoilla treffeillä että no niin, ens tiistaina treffataan sitten tuolla maistraatissa ja mennään naimisiin vai miten se meni? Tarviiko sinne maistraattiin varata joku aika? :)

Ekoilla treffeillä (jotka kestivät lauantai-iltapäivästä maanantai-iltaan) Data kosi ja pyysi kättäni äidiltäni ja hoidimme sen esteiden tutkinnan vireille. Sitten seuraavan viikon torstaina marssimme maistraattiin, paukautimme naimisiin ja sitten uunituoreen anoppini luo kylään ensi kertaa ja tapasin Datan lapset. :D Hääyötä viettämään ja seuraavana aamuna junaan ja kohti kotia. :p

[QUOTE="...";26971309]No eikös olekkin vähän näin että turhan usein jouduit tällaisessa ketjussa korjailemaan omia sanojasi? Joku on voinut jo rekisteröidä pelkän kirjoittamasi tiedon sen enempää tätä ketjua tutkimatta.
Eli ensikerralla kun vaikka Lilith laittaa oman kasvokuvansa kuvaketjuun (otetaan esimerkki) joku peelo alkaa ilkkua häntä pikkareiden vilauttajaksi ja kaikenlisäksi asuu vielä samalla kylällä ja kertoo tästä asiasta sielläkin kun tunnistaa Lilithin.

Esimerkiks.

Kyllä mua ainaki *ituttas jos olisit menny musta jotain sekavaa kirjottamaan. Jos mulla olis nick.[/QUOTE]

No joo, täytyy vielä korjata tuohon kyseiseen tekstiinkin, että kyse oli siis edellä mainitusta Lilith Le Mortista eikä Lilithistä.

Onneksi Lilith itse ei kuitenkaan pahastunut kämmistäni. :)

Ei se ollut tiistai :p Muuten meni oikein, esteiden tutkinta hoidettiin ekoilla treffeillä.

Tämä virheellisyys johtui siitä, ettei mulla ole tiimarin vihkoa :D Mutta näin täällä teidän hääpotretin, ja siitä päättelin että maistraatissa ootte käyneet vihillä :) Apua, tarkoittaako tää nyt sitä et mulla on päänsisäinen tiimarivihko?

• Tykkää
Reactions: Data
No niin, hyvä. :D

Kerkesin jo luulla, että itsestäsi luulit puhuttavan. :D (En tajunnu tuota kirjoittaessani, että Lilith itsessäänkin on täällä käytössä oleva nimimerkki)

Se kuva taisi olla tuolla päättömän piiiiitkässä p*skanjauhantaketjussa.
:D
no ei siellä ainakaan toisia haukuta. :snotty: :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;26971482:
no ei siellä ainakaan toisia haukuta. :snotty: :D

Asiaton juttelu, missä ei päätä eikä häntää=p*skanjauhantaa.

Ihan positiivinen ilmaus siis tuossa yhteydessä. :D

Vaikka en itse sinne ketjuun halua tullakaan, kun en tunne näitä tyyppejä täältä niin hyvin, että osaisin heidän kanssaan sitä pskaa jauhaa. :D

Björni: Täys pelle joka on Venakolle jostain ilmeisesti kateellinen, kun täytyy hänen kaikkia ketjujaan lukea ja päästä dissaamaan venakkoakaikista mahdollisista asioista.
Muutenkin täys dille, joka luulee olevansa kovinkin fiksu, mutta tosiasiassa ei sitä kyllä ole.. kertoilee kaikenmailman juttuja mm. siitä että näkee kaikkien kirjoittelijoiden ip osoitteet ja heidän tietonsa..
Eli lyhyesti: No lifer joka hankkii elämäänsä sisältöä notkumalla pasltalla päivästä päivään..

Asiaton juttelu, missä ei päätä eikä häntää=p*skanjauhantaa.

Ihan positiivinen ilmaus siis tuossa yhteydessä. :D

Vaikka en itse sinne ketjuun halua tullakaan, kun en tunne näitä tyyppejä täältä niin hyvin, että osaisin heidän kanssaan sitä pskaa jauhaa. :D

älä siitä välitä. ei siellä tunne kukaan muukaan toisiaan. :laugh:

Ekoilla treffeillä (jotka kestivät lauantai-iltapäivästä maanantai-iltaan) Data kosi ja pyysi kättäni äidiltäni ja hoidimme sen esteiden tutkinnan vireille. Sitten seuraavan viikon torstaina marssimme maistraattiin, paukautimme naimisiin ja sitten uunituoreen anoppini luo kylään ensi kertaa ja tapasin Datan lapset. :D Hääyötä viettämään ja seuraavana aamuna junaan ja kohti kotia. :p

Kuulostaa terveeltä ukkelilta- oisin heti suostunut kosintaan.

Näin juuri toimii vastuuntuntoinen äiti ja aikuinen ihminen. Hienoa.

miksi ei toimisi, jos tietää heti että tässä se on.

itse tiesin myös heti kun näin mieheni kävelevän minua kohti että tuossa se on, tuon meihen kanssa harrastan tänään seksiä ja sillä tiellä on ollaan edelleen.:heart:
ja sen oikean löytymiseen meni vain 26v, tosin en kyllä etsimällä etsinytkään.

Kyllä minustakin juuri näin! Perhe on kasassa ja arkea eletään. Herättelin pesuetta kouluun, aamupala valmiiksi tehtynä ja miehenkin sain sängystä ylös. Parempi minusta näin kuin tapailla miestä treffien merkeissä ajoittain ja nämä kaikki lapset jäisivät vaille huomiota.

• Tykkää
Reactions: Data
[QUOTE="öööö";26971657]Björni: Täys pelle joka on Venakolle jostain ilmeisesti kateellinen, kun täytyy hänen kaikkia ketjujaan lukea ja päästä dissaamaan venakkoakaikista mahdollisista asioista.
Muutenkin täys dille, joka luulee olevansa kovinkin fiksu, mutta tosiasiassa ei sitä kyllä ole.. kertoilee kaikenmailman juttuja mm. siitä että näkee kaikkien kirjoittelijoiden ip osoitteet ja heidän tietonsa..
Eli lyhyesti: No lifer joka hankkii elämäänsä sisältöä notkumalla pasltalla päivästä päivään..[/QUOTE]

Mies.
Siskonsa on "pummi", joka ei tajua mennä töihin ja saa vanhemmiltaan kaikkea, snif :)

No joo, täytyy vielä korjata tuohon kyseiseen tekstiinkin, että kyse oli siis edellä mainitusta Lilith Le Mortista eikä Lilithistä.

Onneksi Lilith itse ei kuitenkaan pahastunut kämmistäni. :)

No enhän minä voi olettaa, että joku muistaisi minut! :D En ole niin aktiivinen palstailija, että jäisin välttämättä mieleen (ainakin uskottelen itselleni niin).

[QUOTE="öööö";26971657]Björni: Täys pelle joka on Venakolle jostain ilmeisesti kateellinen, kun täytyy hänen kaikkia ketjujaan lukea ja päästä dissaamaan venakkoakaikista mahdollisista asioista.
Eli lyhyesti: No lifer joka hankkii elämäänsä sisältöä notkumalla pasltalla päivästä päivään..[/QUOTE]

Tässä on taas näitä mielipiteitä ja oletuksia ei siis sellaista tietoa jota henkilö on itse täällä paljastanut. Joten jos tiimarivihossasi ei ole mitään tietoa niin kannattaa jäädä lueskelemaan vain.

Ohohh, olinkin unohtanut tuon että Data ja vaimonsa kävivät eroaan läpi (erosivat) palstalla. Datalle palsta on siis merkitykslellisempi paikka kun ensin osaa arvatakaan.

[QUOTE="vieras";26972658]Ohohh, olinkin unohtanut tuon että Data ja vaimonsa kävivät eroaan läpi (erosivat) palstalla. Datalle palsta on siis merkitykslellisempi paikka kun ensin osaa arvatakaan.[/QUOTE]

Pieni korjaus: Datan vaimo ei ole eroamassa. ;) Ex-vaimosta taisit puhua.

Yhteistyössä